Search:

Type: Posts; User: LUCOMON61

Page 1 of 13 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Bu konuyu bu şekilde ben açsaydım hesabım...

    Bu konuyu bu şekilde ben açsaydım hesabım cezalandırılırdı. Sanırım cezai işlemler kişilere göre veriliyor
  2. koreko sunucusunu neden takip ediyoruz ki usko da...

    koreko sunucusunu neden takip ediyoruz ki usko da ki oyuncuların isteklerine göre güncellemeler gelsin
  3. Yeni serverları pazarcılar ve yayıncılar ele...

    Yeni serverları pazarcılar ve yayıncılar ele geçirmiş durumda Khenarth Bey'in dediği gibi ittifak konusunu oyuncular çözer sonuçta insanlar oyun oynuyoruz diyor.
    feloya ilk yüzdeyi atmaya bakacaksın...
  4. Bu konunun kapanması gerektiğini düşünüyorum çok...

    Bu konunun kapanması gerektiğini düşünüyorum çok saçma bir konu
  5. tam isabet

    tam isabet
  6. Undy sc yi geri getirmezler ortada ciddi bir...

    Undy sc yi geri getirmezler ortada ciddi bir boyutta ticaret dönüyor .Pazarlarda satanların çoğu sc nin kalkacağını önceden haber alan tayfa, bir kısmı twichte yayın yapan yayıncı ekibi, diğerleri...
  7. Allah rahmet etsin. Mekanı cennet olsun . Geride...

    Allah rahmet etsin. Mekanı cennet olsun . Geride kalanlara Allah sabır versin
  8. Replies
    5
    Views
    129

    Reis sahalara geri mi dönüyor :)

    Reis sahalara geri mi dönüyor :)
  9. Sayın DeaconFrosT Lütfen İlgilenirmisiniz

    Yaklaşık 2 hafta önce açtığım anket an itibari ile mod lideriniz tarafından çok spawn yaptığım gerekçesi ile kapatıldı spawn demesinden kasıt şu sanırım bir oyuncu ile konu üzerinden yazışmamız...
  10. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: sayın ScORp_LiON...

    sayın ScORp_LiON neden uyarı verdiğinizi anlamadım suç teşkil eden birşey yapmıyorum ki
  11. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: bu kadar araştırma yaptığınıza göre baya bir...

    bu kadar araştırma yaptığınıza göre baya bir bilgiye erişebiliyorsunuz
    sağolsunlar diğer hesabıma göz açtırmıyorlar 6ay+1 hafta daha yasaklanmıştı nedeni ise özgür düşünce :D
  12. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: aynen dikkatli okudum da gördüm sağolasın bana 6...

    aynen dikkatli okudum da gördüm sağolasın
    bana 6 ay yasaklısın demişlerdi al birde burdan yak ana hesabım yasaklanıyor ben nerden konu açıp yada yorum yapacam ki
  13. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: nasıl nerden baktın :D

    nasıl nerden baktın :D
  14. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: geçtiğimiz hafta moderatör arkadaşlardan birisi...

    geçtiğimiz hafta moderatör arkadaşlardan birisi ana hesabımı 6 ay yasakladı ve bundan başka forum da kullandığım hesap yok
  15. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: konuyu güncel tutmaya çalışıyorum 2 dir...

    konuyu güncel tutmaya çalışıyorum 2 dir mesajlarım silinip konu eski tarihe atılıyor bunu neden yapıyorsunuz üst yönetimin görmesini mi istemiyorsunuz sanırım bu anket bazı arkadaşları rahatsız etmiş...
  16. Her zaman ki gibi pazarcı arkadaşların...

    Her zaman ki gibi pazarcı arkadaşların şikayetleri devam ediyor
  17. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: Benim ana hesabımı sürekli yasaklıyorsunuz zaten...

    Benim ana hesabımı sürekli yasaklıyorsunuz zaten 6 ay yasak mı olur ondan dolayı bu hesabımdan yazıyorum hem ayrıca sizlerin multi hesapları yokmu araştırılmasını talep ediyorum diğer oyuncular...
  18. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: Burada hiç kimse linç ekibi değil oyuncular...

    Burada hiç kimse linç ekibi değil oyuncular sorunlarını dile getirmeye çalışıyor. Yaklaşımınız hiç de hoş değil
  19. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: şunu da eklemek istiyorum yorumları okuyorum da...

    şunu da eklemek istiyorum yorumları okuyorum da herkes düşüncesini beyan ediyor bazı arkadaşlar biraz sivri dilli cevap yazıyor ama hakaret etmiyor.demek istediğim şu asıl hesabım 2 kere forumda ban...
  20. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: Günaydın Arkadaşlar, Konuyu güncel tutuyorum...

    Günaydın
    Arkadaşlar,

    Konuyu güncel tutuyorum anketin bitmesine 3 hafta var lütfen oy kullanalım. Görüşü olanlar saygı çerçevesinde fikirlerini belirtebilir.
    Teşekkürler.
  21. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: dediğine katılıyorum şuan ki oyun yönetimi Korsan...

    dediğine katılıyorum şuan ki oyun yönetimi Korsan sunucular mantığında ilerliyor örnek vermek gerekirse yeni açtığı serverlar da ilk olarak monster summon staf gibi ürünleri oyunculara sundular ve...
  22. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: bakış açını beğendim

    bakış açını beğendim
  23. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: Konuyu 662 kişi ziyaret etmiş ama oy kullanan...

    Konuyu 662 kişi ziyaret etmiş ama oy kullanan kişi sayısı sadece 43 lütfen herkes ankete oy verirse sevinirim
  24. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: arkadaşlar lütfen saygı çerçevesinde...

    arkadaşlar lütfen saygı çerçevesinde görüşlerimizi yazalım aksi taktirde en ufak bir kötü yazılımdan dolayı konuyu kapatmasınlar.
  25. Replies
    120
    Views
    5,567

    Poll: Oyun Yönetiminden Memnunmuyuz ?

    Merhaba
    Sayın Knight Online World oyuncuları,

    Son zamanlar da oyuncuların birçok ortak şikayetleri çözülemiyor Gamemaster,CR ekibi ve Moderatör ler yeteri kadar ilgi gösteriyor mu ?
    yoksa...
Results 1 to 25 of 313
Page 1 of 13 1 2 3 4