Search:

Type: Posts; User: kay_wWrNRa9B

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Abi Saka Gibi 30 Farklı Report Var 2 ...

    Abi Saka Gibi 30 Farklı Report Var 2 Tanesine Bakıyolar Geri Kalan Duruyor :/ :/
  2. Cheat Reports Bölümüne Bakıcakmsınız Artk Yaklasık 30 Adet Report Yolladım 3 GÜN OLDU

    10/07/2016 3 gün önce taklasik 30 x kozper reportladim ama hic biri görülmedi daha ilgilenin artik adamlar 3 günde aldigi premiumun parasini cikartiyo zaten
  3. --------------------------------------------------...

    --------------------------------------------------------------------------------
    Join Date:Jan 2015Posts:63

    Olympia Ban Politikası Madde 2 = ( Küfür, Saldırganca veya tahrik edici konuşmalar ) ...
  4. Küfür Etmek Ban Sebebi Sayılıyor Mu ? Sayılmıyor Mu ? Mod Ve Gm ler Cevap Pls

    05/25/2016 2 Gün Önce Küfürle Alakalı Report Gönderdim Movie Kanıtlı Ama Halen Adamlar Aynı Yerinde Duruyor Küfür Etmek Ban Sebebi Degilse Bizde Karsılık Verelim ??
  5. Bu Ne İlgisizlik Cheat Reports Bölümüne Bakın Artık

    06/15/2016 Yani 10 Gün Önce Attıgım Report Hala Görülmedi Bide Bizden Yardım İstiyosunuz Yardım İstemesini Biliyosanız İlgilenin O Zaman
  6. Gönderdigim Biletleri Ve Yetkililerin...

    Gönderdigim Biletleri Ve Yetkililerin Umursamadıgını Movie ye Cekip Bizzat Atıcam Sana Yayındanda Kaldırmıcam O Movie yi
  7. Program Kullanmıs Olsam Karakteri İncelemeleri...

    Program Kullanmıs Olsam Karakteri İncelemeleri İcin Israr Etmem Heralde Dimi İncelediklerinde Hatalı Cıkıcaklarını Biliyolar Bu Yüzden de Umursamıyorlar Kim Ückaat Pesinde İyi Bak Bakalım
  8. Program Kullanmıs Olsam Karakteri İncelemeleri...

    Program Kullanmıs Olsam Karakteri İncelemeleri İcin Israr Etmem Heralde Dimi İncelediklerinde Hatalı Cıkıcaklarını Biliyolar Bu Yüzden de Umursamıyorlar Kim Ückaat Pesinde İyi Bak Bakalım
  9. Replies
    63
    Views
    2,609

    Seni Bırakıp Gidemem :D :D Konuyu Senin...

    Seni Bırakıp Gidemem :D :D Konuyu Senin Actıgını Görmedim Senle Polemik Yapamayız :D :D ( IFuQu ) Mehmet Abinin Selamı Var :D :D
  10. Replies
    63
    Views
    2,609

    Adamlar İndirim Yaptı Herkes Premiumunu Aldı ...

    Adamlar İndirim Yaptı Herkes Premiumunu Aldı İndirimden Faydalandı Neden Zorlama Gereksinimi Duyuyorsunuz Ki 1 AY BOYUCA İNDİRİMLİYDİ PREMİUM UNUZU ALIP KOYSAYDINIZ BANKANIZA İNDİRİM...
  11. Bak Güzel Kardesim Actıgım Konuyu Okumadan Post...

    Bak Güzel Kardesim Actıgım Konuyu Okumadan Post Atarsan Farklı Bi Üslupta Yazmam Oku Bilete Gelen Cevabı Önce
  12. Sevgili Daeso Gönderdim 3 Adet Bilet Gönderdim...

    Sevgili Daeso Gönderdim 3 Adet Bilet Gönderdim Bilet Numaraları Önceki Postlarda Var Kendiniz Bakın Verilen Cevaplara Biletlere Verilen Cevaplar Aynen Eklenmiştir Buraya
  13. Hocam Allah Rızası İcin İlgilenmicekseniz Bari...

    Hocam Allah Rızası İcin İlgilenmicekseniz Bari Söyleyin Yasal Yollarla Arayalım Hakkımızı Ticket a Oto Cevap Atmaktan Baska Bişey Yapmıyosunuz
  14. Karakter Adı = PianisT Sunucu = Olympia

    Karakter Adı = PianisT

    Sunucu = Olympia
  15. Burası POKEMONLUK YeRİ Degil İnşaallah Aynı Şey...

    Burası POKEMONLUK YeRİ Degil İnşaallah Aynı Şey Seninde Basına Gelir SANADA Bİ POKEMON POST ATAR ...!
  16. Gönderdigim Biletlere Verilen Cevap Yukarıda ...

    Gönderdigim Biletlere Verilen Cevap Yukarıda (Kopyala-Yapıstır ) Yaparak Ekledim Tek Bir Harfi Bile Degişmeden
  17. Karakter Adı PianisT 72 LVL İnt Priest ...

    Karakter Adı PianisT 72 LVL İnt Priest

    Sunucu Olympia
  18. Gönderdigim Biletle İlgilenmenizi Nasıl Saglaya...

    Gönderdigim Biletle İlgilenmenizi Nasıl Saglaya Bilirim Peki 2 Defa Bilet Göndersim Ama Gelen Cevap Aynı ( Oto Cevap ) Simdi 3. Bileti Gönderdim Basınızdan Savmak Yerine İlgilenmeyi Deneyin
    ...
  19. Ntt Calısanları İceri Konuyu Kaldırmadan Cevap Verin

    Ticket e Oto Cevap Atıyosunuz Madem Burdan Normal Bi Şekilde Konusun 72. LVL İnt Priest Lüferson Bankada Ban Atıyosunuz Oto Cevap la Verdiginiz Cevap Bu


    Oyun içi yetkililerimiz...
  20. Replies
    1
    Views
    109

    Cr Neden Kapalı

    Cr Sizdede Kapalımı Arakdaslar :confused:
  21. Replies
    4
    Views
    180

    Sadece Human Irkı Degil Karus Irkında da Aynı...

    Sadece Human Irkı Degil Karus Irkında da Aynı Bug Oluyo Bi Kac Defe Görünmezlik Lup Ve Minor Atan Asasları Görmüstüm
  22. Replies
    17
    Views
    313

    Katılıyorum Benim Yükledigim Video Reportlarına...

    Katılıyorum Benim Yükledigim Video Reportlarına da Maximum 15-20 Dakikada Geri Dönüş Oluyo Ve Defalarca Sahit Oldum Yarım Saat İcinde Reportlanan Kişi Hakkında Gereken İşlem Yapılıyor
  23. Replies
    13
    Views
    420

    Sayın Mod Gözünüze Carpan Konuları Degilde ...

    Sayın Mod Gözünüze Carpan Konuları Degilde Bütün Konuları İncelemeyi Düsünüyormusunuz Acaba Kadronuz Yetersiz Kalıyosa Ekibinizi Güclendirin Bu Kadar Zormu Görevinizi Yerine Getirmek Ne ...
  24. Thread: Koxper

    by kay_wWrNRa9B
    Replies
    2
    Views
    170

    Beş Bucuk Saattir Konuya Cevap Veren Mod & Gm...

    Beş Bucuk Saattir Konuya Cevap Veren Mod & Gm Olmadı İlgilenmicekseniz Gercekten Bırakalım Pre Genie Almayı Koxpa Dönelim
  25. Thread: Koxper

    by kay_wWrNRa9B
    Replies
    2
    Views
    170

    Koxper

    Olympia Server 1-2-3-4 Serverler 1. 2. Camp Lüferson Harpy--Raven Harpy Slotlarındaki Kozperlarlar İlgilenin Artık
Results 1 to 25 of 120
Page 1 of 5 1 2 3 4