Search:

Type: Posts; User: geceninsesi11

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.20 seconds.

  1. Replies
    0
    Views
    112

    5 kişi 400 npoint çekilişi

    Selamın Aleyküm Arkadaşlar Youtube Kanalımda 5 Kişiye 400 Npoint hediye Dağıtıcam Katılmak İsteyen Arkadaşlar videonun altına yorum kısmına 400npoint yazması yeterlidir kanalımada abone Olarak bana...
  2. bütün güvenlik önlemlerim var sıkıtı yok ben...

    bütün güvenlik önlemlerim var sıkıtı yok ben bakacam yarım bilişime gidecem ben onları bulacam sıkıtı yok
  3. Char soyulmasi şu an charimi soydular

    GEREKLİ GÜVENLİK ÖNlemnlerim varken manes de charım soyuldu yardım kardeşim yardım edecek yokmu charım şimdi soyuldu ?
  4. Replies
    1
    Views
    152

    Manes hile yada makro

    manes server da farm yapmaya çalışan biriyim yaşım 35 15 senedir bu oyundayım ama ne zaman bir slota geçsem ya hile ya makro ya başka bişey sürekli hilenin adını deyiştiyorlar modelinide magenteron...
  5. valla gerçekten güzel benim sitemim sana deil...

    valla gerçekten güzel benim sitemim sana deil kardeşim ben küfürü ediyorum hemde normalde edilmeyecek küfürleri ediyorum o gmler banlasın sıkıtı yok dediğim gibi pwp ye geçer keyfime bakarım
  6. ks in suçu yok o zaman ben ezk slotlara geçeyim...

    ks in suçu yok o zaman ben ezk slotlara geçeyim ks tayım p kapayayım kimse ezik olanlara kastırmayayım sonra bir zamanlar bana yaptığın banı yapın bu oyunda ks attığım için ben banlandım gerekçede bu...
  7. hocam bana de ki gelecek artislik yapacak ks...

    hocam bana de ki gelecek artislik yapacak ks atacak benim emeğimi hiç edecek sonra kinayili kinayili konuşacak ve o deil ben ban yiyecem hadi etmedim küfür onların yaptığı yanına karmı o zaman ben...
  8. yönetici arkadaşlar gm ler dikkatie tm oyuncuların dikkatine

    ben manes de oynaan bir oyuncuyum kendi halimde takılan illagal hiç bir şey yapmayan sadece oyunu zevk almak için oynayan biriyim bazı oyunculara sizin yaptığınız saçma sapan şey yüzünden bişey...
  9. Replies
    13
    Views
    1,101

    bu arada 87 ib yi birden deil 2.5 ay da yandı 2.5...

    bu arada 87 ib yi birden deil 2.5 ay da yandı 2.5 ay gibi bir süreden bahsediyorum
  10. Replies
    13
    Views
    1,101

    yok kardeşim pazar alanına girmiyorum bile daha...

    yok kardeşim pazar alanına girmiyorum bile daha pazar kurmadım lafım pazarcılara deil kesinlikle bende görev itemi var kastığım gb yi üzeride tutmuyorum ib sadece ib alıyorum harpden kastığım md leri...
  11. Replies
    13
    Views
    1,101

    tebrik ederim ben şunu demek istiyorum illaki...

    tebrik ederim ben şunu demek istiyorum illaki şans ben bu yaktığım ibler le 15 den fazla +7 ib alırım sorun deil 1.5 gun de +7 ib yi pazardan çekerim maksat kendin üretip kullanmak çok item yaktık...
  12. Replies
    13
    Views
    1,101

    eyvallah saolasın bende biliyorum ama işte...

    eyvallah saolasın bende biliyorum ama işte beramus ares olimpia cyper k2 zamanında ben böyle birşey görmedim duymadım başıma gelmedi bu manes de ne varsa inat ettim basmak için ben direttikçe item...
  13. Replies
    13
    Views
    1,101

    bunaldım hocam gerçekten bunaldım 7 24 online...

    bunaldım hocam gerçekten bunaldım 7 24 online olan işde genie açıp exp kasan iş dışında da kendi çapında oyun oynayan biriyim ben 10 küsür senedir oyuncuyum böyle bir şey yaşamadım 20 yaksam 1 tane...
  14. Replies
    13
    Views
    1,101

    yok yok yok yok ya bunun şansla alakası yok 87...

    yok yok yok yok ya bunun şansla alakası yok 87 tane hepside videolu tek tek gönderebilirim youtube atmak için tek tek video aldım ha bu sfer geçer ha bu sefer geçer her seferinde hüsran saat 19...
  15. Replies
    13
    Views
    1,101

    Gm lerin Dikkatine item uprage

    sayın oyun yöneticileri size sorum şudur yaklaşıkn 3 aydır premium yüklü oyun oynuyorum farm yapıyorum para yatırıyorum size sorum şudur mutlaka bana cevap vermenizi bekliyorum bu oyun kimine eğlence...
  16. Replies
    0
    Views
    69

    Bdv ayari buyun arkadaşlar

    http://i.hizliresim.com/BrRmAG.jpg http://i.hizliresim.com/W06AGE.jpg http://i.hizliresim.com/vbQdJO.jpg




    arkadaşlar buyurun size kanıt gene kops gene illegal yeterin artık bunlardan...
  17. Replies
    3
    Views
    75

    arkadaşım yaptım ama herkez yapsın die buraya...

    arkadaşım yaptım ama herkez yapsın die buraya attım yeter artık oyunda herkeşeyin tadı kaçtı chaos da kops slotta kops ben sadece player im ama bunları görünce inan sohuyorum slottayım şu an 3....
  18. Replies
    3
    Views
    75

    manes5 camp1 kops manticore slotu

    https://www.youtube.com/watch?v=bSgCO3zHMdU


    utanmadan böyle bir slota kops kuruyor ben 2. videoyuda aldım bakalım slottayım banlanacakmı bekliyecem
  19. Replies
    2
    Views
    201

    aynı farklısını ben açtım gem hırsızları dersin...

    aynı farklısını ben açtım gem hırsızları dersin bug dersin hepsi var ne yapacaz bilmiyorum
  20. Replies
    1
    Views
    67

    Gem hırısızı gereğini yapın

    http://hizliresim.com/njv7W1



    yeter artık bu gem hırsızlarına cezasını verin bu benim hakkımı çalann adamdan şikayetçiyim biz yapsak banlanırız aynı şeyi bu adama yapılsın istiyorum 2 gren 1...
  21. yani yeterin her gece gece aynı şey ilgilenin...

    yani yeterin her gece gece aynı şey ilgilenin artık buyurun birde bugda kaldım jr de ayıp ayıp........
  22. Gem Hırsızları Buna Biri Dur Desin resimle Paylaşıyorum

    http://i.hizliresim.com/njv7W1.jpg



    Gm Arkadaşlarım Gereğini Yapın Silver Gemi Alan benim hakkıma geçmişdir bakın görün
  23. kırımızı kiremitmi olsun

    kırımızı kiremitmi olsun
  24. bu jr den düşen gemden ne çıkacak merak ediyorum...

    bu jr den düşen gemden ne çıkacak merak ediyorum ağaçlardan düşen sc mi yoksa bir dropmu resmini çekecem size buraya gönderecem
  25. iyişallah şansım yoktur da döner die umut...

    iyişallah şansım yoktur da döner die umut ediyorum fruma yazan adam değilim gelmez se gelmez
    umrumda olmaz ama bu böyl bişey deil deli oldum kafayı yedim sanki vermeyecem drop die zorluyor oyun sana...
Results 1 to 25 of 47
Page 1 of 2 1 2