Search:

Type: Posts; User: HayriPoturrr

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    617

    Özetleyecek olursak arkadaşın skill/stat...

    Özetleyecek olursak arkadaşın skill/stat sıfırlaması gerekiyor. Bu da; +83 için 120-130m civarında bir tutar tutuyor. Bu parada çok olduğu için vermek istemiyor (haklı olarak).
    War preyi filan...
  2. Replies
    52
    Views
    2,705

    Netle alakası yok dün bifrostta komple dc olduk....

    Netle alakası yok dün bifrostta komple dc olduk. Çoğunluk yurtdışında oynuyor.
  3. Daha demin adamlarla kapışıyoruz bizim db toru...

    Daha demin adamlarla kapışıyoruz bizim db toru attı des olun girin dedi. Bi des attım hooop towna düştüm. 1 kişi eksik kaldılar sonra teker teker düştü parti. Bir seyi yapayım derken başka şeyleri...
  4. Replies
    85
    Views
    6,239

    Karakterin uzaya çıkıp town atması haricinde bi...

    Karakterin uzaya çıkıp town atması haricinde bi sıkıntı yok hocam :)
  5. Replies
    48
    Views
    13,659

    Sticky: *Descent skill'i kullanımında karakterin olması...

    *Descent skill'i kullanımında karakterin olması gerekenden daha ileriye gitmesini sağlayan sorun hakkında çalışma yapılmıştır.



    Çok güzel düzeltmişsiniz. Descent atınca önce bi tepeye sonrada...
  6. Replies
    7
    Views
    820

    oyunda sadece al sat ve bas sat şeklinde para...

    oyunda sadece al sat ve bas sat şeklinde para kazanırsın. Al-sat olayı düşük kar bırakır sabır işidir ama garanti paradır
    bas sat işi de biraz riskli olur şansına kalmış. Attığın upgradeler geçerse...
  7. Ohooo günaydın arkadaşım :) Uzun zamandır oyunda...

    Ohooo günaydın arkadaşım :) Uzun zamandır oyunda yoktun sanırım hoş geldin :)

    Artık belli başlı moblarda sabit farm atmak istiyorsan her iki ırktadan da sağlam charın ve sağlam çevren olması...
  8. Yoo. Partiler sürekli oluyor reb kasan çok var ya...

    Yoo. Partiler sürekli oluyor reb kasan çok var ya onlar olmasa bile yanıma bi pri veya asas bulup npc bufuyla heal veya minörle tek başıma kesiyorum. Sıra olsa bile zaten 1-2 dakikada moblar doğuyor....
  9. Replies
    21
    Views
    1,263

    genie hammer (30'lu paket) 13 14m magic hammer...

    genie hammer (30'lu paket) 13 14m
    magic hammer (adet) 450-500k

    Zaten genie hammerla aynı para. Mh drobunun azaltılmasının PUS'ta Genie Hammer'ın satışının artırılması için yapıldığını...
  10. Adamant'ın patlaması şansa bağlı onu geç çoğu...

    Adamant'ın patlaması şansa bağlı onu geç çoğu warrior bless kullanıyor dd antisinden dolayı.
    Antilerden bahsediyoruz Gabs 25 dagger anti verirken CS +0 bile 50 sword club axe ve spear anti def...
  11. Hayır bir de diyorlar ki Gabs kullanmasınlar...

    Hayır bir de diyorlar ki Gabs kullanmasınlar sadece CS kullansınlar. CS'nin antileri ne?

    Sword 50
    Club 50
    Axe 50
    Spear 50

    Yani komple warrior silahları. Sen warriorlara karşı CS...
  12. Replies
    28
    Views
    1,000

    Bende bunu anlamıyorum. Arkadaş full char ile cz...

    Bende bunu anlamıyorum. Arkadaş full char ile cz de farm atamıyorsun slotlar çok kısıtlı.

    Diğer vatandaş açıyor bi karakter aynı gün 55 level yapıyor alıyor eline bi ee filan old takılar toplasan...
  13. Replies
    10
    Views
    351

    En kolayı şeriflik ile. Git czye kuytu bi yerde...

    En kolayı şeriflik ile. Git czye kuytu bi yerde bekle günde en az 5-6 kere şeriflik gelir bu şekilde 20-25 güne açarsın.

    Diğerleri uzun sürer mesela 100 kere Bdw kazanman lazım en az 2 3 ay sürer....
  14. Replies
    6
    Views
    281

    Normalde karakter satışı yasak olduğundan dolayı...

    Normalde karakter satışı yasak olduğundan dolayı bu öneriye pek sıcak bakacaklarını sanmıyorum.
  15. Replies
    4
    Views
    171

    Konu dışı: Arkadaş o kadar kibar o kadar nazikçe...

    Konu dışı: Arkadaş o kadar kibar o kadar nazikçe maruzatını dile getirmiş ki valla gerçekten tebrik ediyorum. Bunlar görmek istediğimiz hareketler. İnşallah karakterine kavuşursun en kısa zamanda...
  16. Warrior'un quest görevinde kalkan var mı? Var....

    Warrior'un quest görevinde kalkan var mı? Var. Takması ne gibi bir sorun ben bunu anlamıyorum.

    Asıl sorun ne biliyor musun? Asas'ların quest görevlerinde kalkan olmamasına rağmen asaslar da kalkan...
  17. Replies
    3
    Views
    122

    Dün bi zehirci kurian geldi beni darlamaya. Şu...

    Dün bi zehirci kurian geldi beni darlamaya.
    Şu an warrior oynuyorum ama 5 6 yıl kurianı aktif olarak oynadığım için nerede ne yapacağını az çok biliyorum :)
    Bu kardeşimiz geldi 4 smash attı güzel...
  18. Replies
    8
    Views
    284

    Hocam zaten 2005'den beri warrior oynuyoruz. Hep...

    Hocam zaten 2005'den beri warrior oynuyoruz. Hep aynı rutinlikten sıkıldığımız için bu karakteri ilk geldiği dönem kastık. Şu an hala aktif olarak warrior oynuyorum. Kimsenin ortada kaldığı yok....
  19. Replies
    8
    Views
    284

    Evet. Gelen nerfler de yenilir yutulur gibi...

    Evet. Gelen nerfler de yenilir yutulur gibi değildi ki... Adam +80e kasmış alan zehri var 500-500 vuran bir anda bunu 200'e düşürdüler. Zulüm valla başka bir şey değil. Magenin 3 tane novası var...
  20. Dropları artırın, Genie'yi kaldırın, eslanta...

    Dropları artırın, Genie'yi kaldırın, eslanta girebilmek içinde Gold+ premium şartı koyulsun olsun bitsin.
    O zaman herkes gider farmını yapar güçlü olan da slotu alır. Bu kadar basit. En azından...
  21. Replies
    85
    Views
    6,239

    S+Descent bir bug ve düzeltilmesi gerekiyor....

    S+Descent bir bug ve düzeltilmesi gerekiyor. Bunlarda oyuncuların bir kahabati yok sonuçta o adam bilmeden de kullanabilir bunu.. Atıyorum W+R+S+Skill gibi bir kombo yaparken ve bir anda arkadaşına...
  22. Replies
    8
    Views
    284

    Kurian/Portu, Okçu, Asas hk.

    Kurian/Portu oynayan arkadaşlar yıllardır biliyorlar ki nerf yemekten veya malum sorunlarından dolayı beli doğrulmadı bu karakterin.

    İlk çıktığında ataker oynadık sonra zehire döndük şimdi ise...
  23. Replies
    24
    Views
    1,162

    O dediğiniz olduğu zaman upgrade item fiyatları...

    O dediğiniz olduğu zaman upgrade item fiyatları dip yapar. +4'de yanma sorununa eyvallah çok kolay yanıyor gerçekten +6ya atarken bu kadar zorlanmıyoruz. Aynı itemi +4e trina ile +5+6ya düz kağıt ile...
  24. Server birleşmeden önce 1-2 ay öncesinden...

    Server birleşmeden önce 1-2 ay öncesinden duyuruyorlar zaten. Şu şu serverlar birleşecek diye.
    En yüksek levelden itibaren 4 karakter birleşimden sonra yeni serverda kalır diğerleri silinir. ...
  25. Replies
    85
    Views
    6,239

    Bu descent olayı delay yüzünden oluyor. Des...

    Bu descent olayı delay yüzünden oluyor. Des attıktan sonra attığın oyuncunun 1 adım önüne geçersin. Hep böyleydi bu. Oyunun fps si ile alakalı bu da çok normal bir şey zira aynı anda binlerce oyuncu...
Results 1 to 25 of 369
Page 1 of 15 1 2 3 4