Search:

Type: Posts; User: Killer000

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    6
    Views
    237

    EVET BEN tımarhane liğim de BOŞŞHUNTER bundan...

    EVET BEN tımarhane liğim de BOŞŞHUNTER

    bundan sanane senin gibi tipler bi tipmedi gitti işiniz gücünüz açılan konuları baltalamak biz işsizlikten oyuna vurduk kendimizi sizde işsizlikten...
  2. Replies
    14
    Views
    453

    bu aralar bu akaranın sunağın da büyük bi 3 kağıt...

    bu aralar bu akaranın sunağın da büyük bi 3 kağıt dönüyor yetkili beylerde sorunu çözemiyor belli
  3. Replies
    6
    Views
    237

    son olarak altar serverında büyük clanlar yok...

    son olarak altar serverında büyük clanlar yok (varda onlarda sadece farmcı ittifaklar) olmamasının tek sebebi oyun içi etkinliğin olmaması söyleliyeceğim KROWAZ ı ve KROWAZ itemleri kesinlikle...
  4. Replies
    6
    Views
    237

    ve exp kasma mevzusu ben eski zamanlarıda...

    ve exp kasma mevzusu ben eski zamanlarıda biliyorum en iyi prenin gold pre olduğu exp kasmanın zulüm olduğu zamanlar şuan o zmana göre kıyaslanmayacak kadar iyi ama artık 83 reb 10 diye bişey çıkmış...
  5. Replies
    6
    Views
    237

    Acil Olarak Yapılması Gerekenler

    Cümleten Selam

    Arkadaşlar

    Bugün Hepiniz SteamKO ya gelecek yılbaşı güncellemelerini Görmüşsünüzdür

    Şimdi yüzde yüz burayada aynı etkinlikler gelecek fakat Bu kıyıtırık etkinlikleri eminimki...
  6. Replies
    1
    Views
    176

    50 KERE konu açıldı birinide ben açtım ama...

    50 KERE konu açıldı birinide ben açtım ama itemleri değer kaybedecek arkadaşlar istemiyor






    ne demek istediğimi anladınız
  7. Replies
    76
    Views
    3,109

    yeni serveri istememe sebebin bitik olan server...

    yeni serveri istememe sebebin bitik olan server vegada oynaman anlaşıldı
  8. Replies
    4
    Views
    92

    saolun teŞekkÜrler

    saolun teŞekkÜrler
  9. Replies
    4
    Views
    92

    SAYIN NightOwl DÜN BİR SLOTTA YEMEDİĞİM KÜFÜR...

    SAYIN NightOwl

    DÜN BİR SLOTTA YEMEDİĞİM KÜFÜR HAKARET KALMADI CR YE KONU AÇTIM ADAM HEM MAKRO HEMDE DÜMDÜZ SÖVÜYORDU

    FAKAT CEVAP OLARAK TARİH BİLGİSİ YOK O YÜZDEN İŞLEME ALMADIK DEDİLER ŞİMDİ...
  10. Thread: Raporlama hk

    by Killer000
    Replies
    4
    Views
    172

    https://forum.nttgame.com/forum/showthread.php?183...

    https://forum.nttgame.com/forum/showthread.php?183844-Cheat-Reports-Kullan%C4%B1m%C4%B19

    şimdi cheat report kullanımının anlatıldığı bölümde tarihle ilgili bişey yok varsada ben görmedim

    ...
  11. Thread: Raporlama hk

    by Killer000
    Replies
    4
    Views
    172

    nasıl yani ben klavuza göre açtım tarih falan...

    nasıl yani ben klavuza göre açtım tarih falan istemiyordu :SSS

    evet şimdi baktım benim açtığım konudada işlem yapılamadı diyor tarih yokmuş adamlar gene yırttı sülalemize sövdükleride yanlarına...
  12. Replies
    76
    Views
    3,109

    evet kazandığım tl lerle sek su içip duygusala...

    evet kazandığım tl lerle sek su içip duygusala bağlayıp gelip burda konuşuyorum
  13. Replies
    5
    Views
    248

    Yeni server istemezükcüler

    Cümleten selam (LÜTFEN YAZILANLARIN HEPSİNİ OKUMADAN YORUM YAPMAYIN) ve (OKUDUKLARINIZI ANLAYIN SONRA YORUM YAPIN)

    arkadaşlar yeni server isteğim ile ilgili bir konu açtım ama genellikle elindeki...
  14. Replies
    76
    Views
    3,109

    sadece su içiyorum kro bf istiyorsan ares diez...

    sadece su içiyorum kro bf istiyorsan ares diez olympia destan a acil bir şekilde giriş yapmanı öneririm
  15. bence krallık diye birşey olmamalı insanlar...

    bence krallık diye birşey olmamalı insanlar egoları için ben kral oldum diyebilmek için yayıncılara charların reklamlarını yaptırtıyorlar

    örnek altar da sadaret diye biri kral olmuş adam kral...
  16. geçen başka bir konu altınada yorum yapmıştım...

    geçen başka bir konu altınada yorum yapmıştım burdan tekrar yazayım cr sisteminin komple yenilenmesi gerekiyor

    tamam oyuncular için oyunun daha güzel bir hal alabilmesi adına cr bir çeşit...
  17. Bugünkü Okçuların ATASI ve NTTGAME in en sevdiğim zamanları :)

    https://www.youtube.com/watch?v=yMF8Nv1KgfA

    ozamanlarda yeni server diye bir derdimiz yoktu kimse utc krowaz diye ağlamıyorduda

    herkes mutluydu
  18. Replies
    7
    Views
    309

    mesela csw art arda kazanma achievesi aynı şeyi...

    mesela csw art arda kazanma achievesi aynı şeyi ve csw yi art arda 100 kez kazanmak imkansıza yakın bence
  19. Replies
    76
    Views
    3,109

    :D:D:D:D:D:D:D:D ben orda +7 çitin setle...

    :D:D:D:D:D:D:D:D


    ben orda +7 çitin setle oynamak istediğimi falan yazmadım ben +7 çitin setli birini gördükmü peşinden koşardık yazdm ben bu oyunu ozamanlarda sevdim
    yeteneksiz olabilirim ona...
  20. Replies
    7
    Views
    309

    ilk yazdığınız yorum çok isabetli tüm achieve...

    ilk yazdığınız yorum çok isabetli tüm achieve sistemi güncellenmeli

    bu yorumunuza gelirsek adamlar zaten moradonda gece gündüz bağırıyor 9 str görevi yapılır diye herşey bana ait 1000 kill 25m...
  21. Replies
    76
    Views
    3,109

    yahu benim anlamadığım bazı anlama kıtlığı...

    yahu benim anlamadığım bazı anlama kıtlığı olanlar halada bifost krowaz utc diyor yaw arkadaşım zaten bu dedikleriniz gelmesin ben bu oyunu fire drake öncesinden oynarım bf utc bunları istiyorsanız...
  22. Replies
    79
    Views
    3,544

    Poll: Herkes mage ile msden şikayet etmiş ama nedense...

    Herkes mage ile msden şikayet etmiş ama nedense mageler uruk blade uruk hai slotundan da çikmiyor ms kasiyor oralarda ne alaka anlamadim

    ayrica dediğiniz doğru ms gerçekten zulüm bp ile giriyorum...
  23. Replies
    27
    Views
    1,100

    İyİ demİŞsİn kemİrosanin ne olduĞu bİle bİlmez...

    İyİ demİŞsİn kemİrosanin ne olduĞu bİle bİlmez bunlar Şİmdİ
  24. Replies
    27
    Views
    1,100

    valla alayini nerflesinler o şikayet edenlerde 1...

    valla alayini nerflesinler o şikayet edenlerde 1 cente muhtaç kalsin o zaman tüm slotlar farm slotu olur
  25. Replies
    76
    Views
    3,109

    gelmesİn zaten krowaz falan fİlan konuyu tam...

    gelmesİn zaten krowaz falan fİlan konuyu tam olarak okumamiŞsin ben Şahsim adina +7 Çİtİn setlİ adam gÖrÜnce peŞİnden koŞanlardanim taa ozamanlardan berİ oynarim o zamanlarda en gÜzel zamanlardi
    ...
Results 1 to 25 of 44
Page 1 of 2 1 2