Search:

Type: Posts; User: HumanCenazeci57

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    20
    Views
    929

    dostum zaten jr yazısı çıkar çıkmaz tıklanmaz...

    dostum zaten jr yazısı çıkar çıkmaz tıklanmaz yamuk bowlu adamlarla düşersin partiye biraz bekleyip tıklamakta fayda var
  2. und sc yi desteklemiyorum desteklenecek bir...

    und sc yi desteklemiyorum desteklenecek bir tarafıda yokta bu und sc yi depolayan adamın aldığı riske gore kimseninde ağlamaması gerekiyor adam risk almış depolamış parası copede gidebilirdi onun...
  3. Replies
    18
    Views
    1,008

    moderator arkadaslar neden ilgilenmiyorsunuz ??

    moderator arkadaslar neden ilgilenmiyorsunuz ??
  4. Replies
    18
    Views
    1,008

    yetkili moderator konuyu yetkililere iletebilir...

    yetkili moderator konuyu yetkililere iletebilir mi ?
  5. Replies
    18
    Views
    1,008

    millette +8 var +9 var guestleri bi 7 yapmadan ks...

    millette +8 var +9 var guestleri bi 7 yapmadan ks bile atamıyoruz yanlarına yaklaşamıyoruz torment yere vurma bitti :D
  6. Replies
    91
    Views
    2,133

    xcode alertin asıl sebebi güvenlik programlarıdır...

    xcode alertin asıl sebebi güvenlik programlarıdır mesala bilgisayarın kendi güvenlik programı var windows defender onu kapatacaksın windows güvenlik duvarını kapatacaksın eğerki avast yüklemişsen...
  7. Replies
    18
    Views
    1,008

    bir moderator konuyu yetkilelere iletebilir mi ??

    bir moderator konuyu yetkilelere iletebilir mi ??
  8. 2. soru olumlu cevap kardeş 1. sorun için o...

    2. soru olumlu cevap kardeş
    1. sorun için o öfkelenme işinin adı angerdir 5 kademeden oluşur yani toplamda 5 kere öldügün zaman pancar gibi kızarır ve ona basdığın zaman basıldıgı yerdeki karşı...
  9. Replies
    18
    Views
    1,008

    aynen oyle

    aynen oyle
  10. Replies
    1
    Views
    18

    Bos Eslant Tayfa

    Eslant Boslarını kesmek için 2 bilgisayarlı arkadaşlara ihtiyacım var faceden msj gönderirlerse dönüş yaparım..

    server : sirius
  11. Replies
    18
    Views
    1,008

    en ge.c.. b.u. reste d.ü.z.e.l.m.e.s.i,...

    en ge.c.. b.u. reste d.ü.z.e.l.m.e.s.i, temelliğiyle sayğılar :)
  12. Replies
    8
    Views
    352

    1 haftalık pre olayı olmazda premiyumu...

    1 haftalık pre olayı olmazda premiyumu kullanmadığımız zaman durdurma s.e.c.e.n.e.ğ.i. gelmesi gerekli..
  13. Replies
    8
    Views
    352

    1 haftalık pre olayı olmazda premiyumu...

    1 haftalık pre olayı olmazda premiyumu kullanmadığımız zaman durdurma seçeneği gelmesi gerekli..
  14. dostum pacti bi 10 pact geriye al ve bilgisayarın...

    dostum pacti bi 10 pact geriye al ve bilgisayarın kendi wirüs programı var windows defender onu kapat windows güvenlik duvarını kapat düzelir diye tahmin ediyorum.
  15. sağa sola başka bir yere çekemiyormusunuz birde...

    sağa sola başka bir yere çekemiyormusunuz birde ekran görüntüsü atarsanız yardımcı olabilir sorununuzu düzgünce belirtirseniz yardımcı olan olur.
  16. Replies
    18
    Views
    1,008

    patheoz buraya gelecek bu durumu düzeltecek ..

    patheoz buraya gelecek bu durumu düzeltecek ..
  17. Replies
    18
    Views
    1,008

    cz günlük görevi var günde 1 defa yapıyorsun 10...

    cz günlük görevi var günde 1 defa yapıyorsun 10 kez yaparsan yani 10 günde 1 silah biz bu sayının 7 güne düşmesini istiyoruz elbise olarakda cz de bowlda 15 adam kesiyorsun ( itemsizsin ne derece...
  18. Replies
    18
    Views
    1,008

    krowaz'a erken diyorlarsa silah 7 e elbise 5 e...

    krowaz'a erken diyorlarsa silah 7 e elbise 5 e düşürülsün!
  19. Replies
    18
    Views
    1,008

    Yeni server silah güncellemesi !

    Server : Sirius , Altar , Vega

    İstek : CZ Ronark Land bölümünde herkes şuanda fül itemli oyunun büyük bir çoğunluğu ezik durumda şuanda 10 tane guest malzemesine 1 tane silah verilmesi şu zaman...
  20. 80 lwle düşeceksin skil stat sıfırlıyacaksın bdw...

    80 lwle düşeceksin skil stat sıfırlıyacaksın bdw girebilirsin ..
  21. premiyum ve pus alan oyuncular için adaletsiz bir...

    premiyum ve pus alan oyuncular için adaletsiz bir telafi ödülü olmuş
  22. premiyum alan oyunculara büyük bir haksızlık...

    premiyum alan oyunculara büyük bir haksızlık olmuş eşit davranılmış.
    (tabiki premiyumlu oyuncuların kullandıkları pus ürünlerini hiç saymıyorum bile)
  23. patheoz telafi hediyelerini Letterden almadığımız...

    patheoz telafi hediyelerini Letterden almadığımız sürece kalır mı Letterimizde.
  24. dostum eski serverde mitril diyorsun eski...

    dostum eski serverde mitril diyorsun eski serverde krowaz var holy var rosetta var daha başka ne sayıyım sana :)
  25. yeni server güncellemesi istiyoruz !

    Merhaba arkadaşlar yeni serverler için sizcede 10 tane gueste 1 tane silah ve 5 m karşılıgında çok değil mi ? bu sayının yarıya düşürülmesini istiyoruz ve serverde itemli adamlar adeta kol geziyor...
Results 1 to 25 of 173
Page 1 of 7 1 2 3 4