Search:

Type: Posts; User: BaLaKGaZi

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds; generated 1 minute(s) ago.

  1. DESTAN-3 AÇILMALIveya KAPASİTE GENİŞLEMELİ

    selamlar arkadaslar destan serveri çok kalabalık oldu veya kapasite daraltıldı . premiumlu charlar destan1 giremez oldu . premiumsuzlar oyuna giremiyorlar destan 2 dahil .. oyunun yöneticilerine...
  2. Selam arkadaŞlar bugÜn pazar gÜnÜ destan 2 ye...

    Selam arkadaŞlar bugÜn pazar gÜnÜ destan 2 ye bİle gİrmİyor . Premİumlular destan 1 e gİremŞİyor premİumsuzlar destan 2 ye gİremİyor . Admaalr oyunun İÇİne afedersŞİnİz etmİŞler . Para vermezsen...
  3. Delos destan 1 de kardes . Destan 1 e de premİum...

    Delos destan 1 de kardes . Destan 1 e de premİum yoksa ÖmÜr bİllah gİremezsİn admalr Öyle bİr ayar vermİŞlerkİ premİumsuz adami sokmuyorlar ... Destan 2 yede gİrmek kolay deĞİl tabİ
  4. DİĞer serverlerde adam yok . Destanda adam Çok....

    DİĞer serverlerde adam yok . Destanda adam Çok. DİĞer serverlerde camp 1 camp 2 dİye kapasİte ÇoĞaltmiŞlar destan da kapasİte daraltmiŞlar anlamadim bu neyİn kafasi yÖnetİm bİzİmle dalgami geÇİyor...
  5. SELAMLAR BU AKŞAM SAAT 8 DE 1 GÜN KALMIŞ...

    SELAMLAR BU AKŞAM SAAT 8 DE 1 GÜN KALMIŞ PREMİUMLA DESTAN 1 E GİRMEYİ DENEDİM . BU SEFER DEĞİŞİKLİK OLMUS SIRA 200 ÜSTÜ . PREMİUM ALIPTA ENAYİ GİBİ D1 E GİREMEYECEKSEK ALMANIN NE ANLAMI VAR . BİTİYOR...
  6. Destana acİl ÇÖzÜm bulunmali d2 ye bİle 160 sira...

    Destana acİl ÇÖzÜm bulunmali d2 ye bİle 160 sira sayiyor akŞamlar d1 premİumla gİrİlmİyor . Paramizla rezİl oluyoruz yokmu ÇÖzÜm bulacak yetkİlİ??????
  7. Destan 1 dekİ pazarcilarin ÇoĞu premİumsuz...

    Destan 1 dekİ pazarcilarin ÇoĞu premİumsuz oyundna cikmiyorlar dÜŞmÜyorlarda ... Premİumlularda oyuna gİremŞİyor sira beklİyor .. Oyun yetkİlİleİrne seslenİyorum pazari ya d2 ye yapin yada destan 3...
  8. Hala destan 1 e sira beklİtyoruz 21.00 dan...

    Hala destan 1 e sira beklİtyoruz 21.00 dan İtİbaren . Tepkİsİ olan yokmu . Koyun gİbİ susup sira mi bekleyeceksİnİz destan oyunculari .. Yazik valla ... AldiĞimiz premİumlar boŞa vallaha haram...
  9. Replies
    1
    Views
    112

    HAKLIISN KARDEŞİM EMEKLER BÖYLE BÖYLE HİÇ OLUYOR...

    HAKLIISN KARDEŞİM EMEKLER BÖYLE BÖYLE HİÇ OLUYOR . kapasite az millet tıka basa dolu . serverler artık kaldırmıyor doluluğu . başka serverlerde camp 1 camp 2 var . o serverler bomboş destan tıka basa...
  10. S.A BUGÜN YENİ PATCH GELMİŞ VE DURUM BU . BBİZ...

    S.A BUGÜN YENİ PATCH GELMİŞ VE DURUM BU . BBİZ TEPKİMİZİ KOYDUKÇA DAHADA KAPASİTEYİ DARALTIYORLAR .OYUNCULARIN BÖYLE PAYLAŞIMLARI DESTEKLEMELERİ LAIZM Bİ BİZMİ SIRA BEKLİYORUZ?...
  11. S.a oyun gerÇekten Çekİlmez olmus slotlar dolu...

    S.a oyun gerÇekten Çekİlmez olmus slotlar dolu destan 1 deĞİl destan 2 de dolu . Dc premİum var ama az Önce 5 dk bekledİm jr ye yetİŞemedİm .d1 e gİremedİm.40 sira saydirdi 25 siraya gelİnce jr satİ...
  12. Akşam akşam destan 1 e premiumlu gene sira bekletti

    S.A . az önce 5 dk sıra bekledim d1 e girmek için dc premiujm var. ve oyunun gene kapasitesiyle oynanmış gibi .. premiumlu adamıda bekletecekseniz premşiumne işe yarıyor . bugün 5 sıra . yarın 50...
  13. Replies
    137
    Views
    36,484

    Sticky: selamlar . şu mob geri kaçma olayını bi...

    selamlar . şu mob geri kaçma olayını bi düzeltmedi gitti yetkililer .. bu zamana kadar zaten verebildiğiniz zararı verdiniz millete ...bundan sonrada düzeltmezseniz legal oyuncuların yarısını...
  14. Replies
    398
    Views
    45,461

    Hala Şu mİlleİt bİtİrme noktasina getİren...

    Hala Şu mİlleİt bİtİrme noktasina getİren gÜnceleemenİn dÜzelmesİnİ beklİyoruz . 16.05.2019 Öncesİne gerİ dÖnÜlsÜn lÜtfen . EmeĞİmİzle oynamayin...
  15. Thread: Pus indirimi

    by BaLaKGaZi
    Replies
    33
    Views
    2,280

    Orasida Öyle ama kalici bİr İndİrİm olmali o...

    Orasida Öyle ama kalici bİr İndİrİm olmali o zaman . Uzun sÜrelİ buda stok yapilmamasina İmkan verİr.. 200 tl dc premİuma cok fazla ..mİllet parayi ÇÖpten toplamiyor emekle kazaniliyor . Oyunculara...
  16. çok saçma bir cevap vermişsiniz . Oyuncularin...

    çok saçma bir cevap vermişsiniz . Oyuncularin hakkinin yenmesi hoş bir durum değil .. Genie acti diye 3 gün ceza zaten vermişsiniz. Bence bu ceza fazla genede siz bilirsiniz... Adamin geri kalan...
  17. Thread: Pus indirimi

    by BaLaKGaZi
    Replies
    33
    Views
    2,280

    Adam hakli eskİden İndİrİm olurddu 1 sene İÇİnde...

    Adam hakli eskİden İndİrİm olurddu 1 sene İÇİnde 2-3 kere olurdu en az .. Uzun bİr zamandir İndİrİm yok bİr dc premİum 200 tl olmuŞŞ .. Moblarda gerİ kaÇip durur mİllet farm yapamaz .. Mİllet ne...
  18. Replies
    137
    Views
    36,484

    Sticky: Selamlar . Oyun yÖnetİmİ lure olayini bİtİrdİ...

    Selamlar . Oyun yÖnetİmİ lure olayini bİtİrdİ bİzİde bİtİrdİ . 3-5 kendİnİ bİlmez mob ÇekmİŞ yok quest saklamiŞ falan fİlan vb. Yaff bu adamlari yakalayin cezayi onlara kesİn . Neden tÜm magelre tÜmn...
  19. Replies
    10
    Views
    371

    Selamlar bİz knİght onlİne in İlklerİndeydİk. ...

    Selamlar bİz knİght onlİne in İlklerİndeydİk. Eskİler bİlİr cyper serverİnde baŞlamiŞtik . O zamanlar trade İÇİn cash almak zorunluluĞu yoktu krowaz yoktu dark knİghtidir utc sdİdİr yoktu . BoŞ...
  20. Replies
    137
    Views
    36,484

    Sticky: Selamlar bu konuda bİrkaÇ yorum yapmistim...

    Selamlar bu konuda bİrkaÇ yorum yapmistim saĞolsun yorumlarimi sİlmİŞ mob arkad aŞlar demekkİ.. Hak hukuk yok sanirim . Yorumlarim bİrİlerİnİn damarina basmiŞ olabİlİr . Hakkimizi dami savunmayalim....
  21. Replies
    5
    Views
    283

    Ben her konuda tepkİ verİyorum . Modlar kusra...

    Ben her konuda tepkİ verİyorum . Modlar kusra bakmayin . Sİzİn yapacaĞiniz bİŞey yok bİlİyoruz .ama tepkİmİzİ gm dİr Üst dÜzey yetkİlİdİr gÖrsÜn dİye elİmİzden gelenİ yapiyoruz . SonuÇ olumsuz olacak...
  22. Replies
    5
    Views
    283

    Selam destan da mage hala ÇÖp mage . Yenİ...

    Selam destan da mage hala ÇÖp mage . Yenİ gÜncelleme yapilmiŞ . 3-5 yenİ Özellİk . İnsnalarin aĞzina bİr parmak bal Çalarak elİmİzden aldiklarini nasil gerİ verecek yetkİlİler . GÜncelleme...
  23. Replies
    398
    Views
    45,461

    ArkadaŞlar Şİmdİ yenİ gÜncelleme getİrmİŞler 3-5...

    ArkadaŞlar Şİmdİ yenİ gÜncelleme getİrmİŞler 3-5 yenİ Özellİk . İnsanlarin aĞzina bİr parmak bal ÇalmiŞlar .. Sankİ Çok Önemlİ bİrŞey yapmiŞ gİbİler . Yaff sİz bİze verdİĞİnİz zarari bİ dÜzeltİn...
  24. Replies
    23
    Views
    1,618

    kardeŞİm tamam sende hakliisn ..o kİŞİler...

    kardeŞİm tamam sende hakliisn ..o kİŞİler kestİrmİyorsa o onlarin ayibi . Ama bu suÇun cezasi ban olamaz .. Tepkİnİzİ oyun yetkİlİleİrnİze yapmalisiniz ..herkes İÇİn adİl bİr ÇÖzÜm olmali . Yoksa o...
  25. Replies
    8
    Views
    552

    Bazi yorumlara katiliyorum . Mageelrİ bİtİrmek ....

    Bazi yorumlara katiliyorum . Mageelrİ bİtİrmek . Moblarin gerİ kaÇmasini saĞlamak . Bunlar legal oyunculara verİlen cezalardir . Gm ve yetkİlİlerİn amaci İllegal oyuncular olmali . Ko-xperler...
Results 1 to 25 of 105
Page 1 of 5 1 2 3 4