Search:

Type: Posts; User: Fruel

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Tpt ban vega

    by Fruel
    Replies
    28
    Views
    1,011

    Ne zaman bi koxpera denk gelsem, bariz, kabak...

    Ne zaman bi koxpera denk gelsem, bariz, kabak gibi anlaşılıyor koxp oldugu ,ama inanılmaz şekilde inkar ediyorlar,pskolojilerini anlamaya uğraşıyorum bazen ,video aldıktan sonra soruyorum, delikanlı...
  2. Replies
    27
    Views
    1,765

    bugda falan degil alakası yok gayet normal sadece...

    bugda falan degil alakası yok gayet normal sadece biraz daha zorlaştı eskisi gibi degil dropl rate
  3. iyi olmuş kaldırıldıgı çok dogru hareket ama geç...

    iyi olmuş kaldırıldıgı çok dogru hareket ama geç kaldılar kaldırmaya alan aldı
  4. Thread: bakım süresi

    by Fruel
    Replies
    3
    Views
    356

    bakım süresi

    Yeni serverların bakım süresi bellimi ona göre uyuyalım yada bekliyelim
  5. Replies
    16
    Views
    318

    serverlar inanılmaz temiz,5 - 10 pc ile oyunu...

    serverlar inanılmaz temiz,5 - 10 pc ile oyunu mahveden tekeline alan, işsiz arkadaşlardan kurtulduk,çok memnunum ben adil olanıda buydu zaten, tek tük gördüğüm koxperı hemen atıyorum crye 20mbps...
  6. alakası yok kayıt olucaksın nttnow yüklüceksin...

    alakası yok kayıt olucaksın nttnow yüklüceksin kodu telefonunla eşleştiriceksin bu kadar yazıyo yukarda konularda nasıl kayıt olunucagı nerden olunucagı
  7. Bu hesap askıya alınmış Müşteri hizmetleriyle iletişime geçin

    bi hesabım vardı ics aktif ettim nttnow yükledim oyuna girdim lvl kastım chash çekmek istedigimde ''Bu hesap askıya alınmış Müşteri hizmetleriyle iletişime geçin'' çıkıyor tıkladığımda kırık bi link...
  8. NTTNOW uygulamasını yükledim önkayıt kapanmış...

    NTTNOW uygulamasını yükledim önkayıt kapanmış karakterimi bu uygulamayla nasıl eşleştiricem
  9. 2,3 hesabın üzeri olanlar inşallahhh giremez...

    2,3 hesabın üzeri olanlar inşallahhh giremez dogru olanıda bu zaten
  10. Replies
    1
    Views
    63

    nttnow normal kayıt hakkında

    Önkayıtlar bitti telefonuma nttnow indirdim code geldi nasıl kakakterimle eşleştiricem o kodu
    bu arada 5 10 bilgisayardan girmeye çalışan pazarcılara çok çok iyi olmuş gerçekten takdir ettim sizi...
  11. Replies
    381
    Views
    22,020

    gelmez pus indirimi ya gelse gözümüzün içine...

    gelmez pus indirimi ya gelse gözümüzün içine içine sokarlardı hayvan gibi ön kayıt yapılmış 3. serverı açtırmaya yetecek bi kayıt söz konusu hiç sanmıyorum indirim gelecegini.bu serverlar eskiden...
  12. Replies
    113
    Views
    12,923

    o kadar geri sayım yapıldı ,saatlerce yayın...

    o kadar geri sayım yapıldı ,saatlerce yayın yapıldı ,adamlar 50 kere söyledi ,ön kayıtlar sınırlı diye ,ben yayından saatler sonra seçtim p1 i günler sonra nasıl bir önkayıt bekliyosunuz...
  13. Replies
    113
    Views
    12,923

    ilk başta swich pre düşünüyodumda ekip yok bişey...

    ilk başta swich pre düşünüyodumda ekip yok bişey yok tek tabancayım ,aşırı kalabalk olacak pus indirimi gelmiyo,eskiden yeni sw geldiginde herşeyi alıyoduk pustan ,simdi öyle bişey mümkün degil,...
  14. Replies
    113
    Views
    12,923

    manesdeki charıma dc pre çeksem golden mattocku...

    manesdeki charıma dc pre çeksem golden mattocku yeni serverda alabilirmiyim arkadaslar
  15. ön kayıt ,adı üstünde ve defalarca ön kayıtın...

    ön kayıt ,adı üstünde ve defalarca ön kayıtın sınırlı olacagını söylediler bunda yanlış olan ne varki,tek bir servera yogunluk olmasın diye böyle bir taktik izlenmiş gayet mantıklı 24 saat geç...
  16. Replies
    72
    Views
    4,712

    Gerçekten eski oyuncuyum diyipte bu oyundan hala...

    Gerçekten eski oyuncuyum diyipte bu oyundan hala büyük yenilikler beklemek ''karakterlere nerfler ,bufflar ,hatta yeni ırklar olucak ,cz maplar eklenicek'' diyen bir sürü sığır vardı demicem saf...
  17. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    eski serverlara başlayan çok kişi gördüm,bir...

    eski serverlara başlayan çok kişi gördüm,bir hevesle başlayıp devamında pişmanlık hayal kırıklıgı buda oyunun sisteminden kaynaklanıyo ,wow dan örnek vericemde ,gönlümde el vermiyo wow ile bu oyunu...
  18. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    ilk başta kafam karıştı ,herkesin kafası karışmış...

    ilk başta kafam karıştı ,herkesin kafası karışmış ne gelicek acaba diye,
    Artık kafamda netleşti şöyleki :ne yenilik gelicekse yeni bir server ile tüm oyuna gelicek,istanbulda adım başı afişler,...
  19. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    girmeye girmeye unutmusum napim premium yok res...

    girmeye girmeye unutmusum napim premium yok res gelmişken girdim satcak kıvır zıvırlarım var 3200 cekip pre alıcaktım daha bundan 2,3 gun once, üşendim bi turlu alamadım ,varmış bi hayır.
  20. İndirimde gelir rahat olun,bu yeni server burda...

    İndirimde gelir rahat olun,bu yeni server burda takılanları herşeyden haberi olanları için değil uzun süredir oyundan uzak olanlar için açılan kapsamlı bi çalışma olucak bence :D inş tamamen...
  21. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    yeni sw ile gelicegini düşünüyorum şuan bişey...

    yeni sw ile gelicegini düşünüyorum şuan bişey gelmiyo patch notları var haftalık bakım

    10 ocak, 2018​, Avrupa saati ile 2:00 da Knight Online sunucularinda genel bir bakim çalismasi olacagi için...
  22. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    Patch gelsede o sürenin sonunda yeni sw patlıcak...

    Patch gelsede o sürenin sonunda yeni sw patlıcak ben itemlerimi satmak için çok geç kaldım premiumda yok giremiyorum manes 1 e bi adidas ayakkabı çıkardı ordan sw gelince anca hamburger cıkar ordan ...
  23. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    Patch gelirse çok büyük ihtimal yeni sw ile...

    Patch gelirse çok büyük ihtimal yeni sw ile birlikte gelir, bugün istanbulun heryerinde ,yanyana ,nereye gitsem afişleri gördüm ,milyonlar harcamışlar bu reklama, büyük bişey gelicek ,ama eski...
  24. Bence bu mobil knight online habercisi buraya...

    Bence bu mobil knight online habercisi buraya yazıyorum.Bu kadar reklamı patch için, heleki yeni sw için aklı olan kimse asla yapmaz,yapsa patchin resimleri tanıtımları olurdu ,world of warcraft ın...
  25. Replies
    2,893
    Views
    427,420

    bence bu afişler mobil oyunun...

    bence bu afişler mobil oyunun habercisi,düşünsenize sadece mobilden girenlerin oluşturdugu bi server, PUS u falan çok daha farklı, günlük giriş ödüllü ,mekanikleri efekleri yeniden tasarlanmış ,bence...
Results 1 to 25 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4