Search:

Type: Posts; User: fur_4HtJMF1s

Page 1 of 18 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    97

    benim video 2-3 gün oldu nerdeyse adam hile...

    benim video 2-3 gün oldu nerdeyse adam hile report ettim bdw deyken video elimde 2 kisi kesin hile işlem yapılmadı ya gerekeni yapsınlar yada istifa etsinler.
  2. Replies
    3
    Views
    97

    report h.k

    2-3 ay önce reportladığım kişi daha cevvap verilmemiştir ? bidaha mı aynı kisiyi reportlamama lazım 2-3 ay önceki video ile ?
  3. Replies
    12
    Views
    621

    Yayıncı Destekleri Hk

    merhaa levo yayıncısına bedava full pus neden veriyorsunuz bizim hakkımız nerede ? bari 1 günlük awr pre verin
  4. Replies
    9
    Views
    206

    aslında bandicam ile twicden video alıp youtube...

    aslında bandicam ile twicden video alıp youtube atarak ticket atsak bir cezası olur mu ki
  5. Replies
    9
    Views
    206

    peki bvb team speakdan ntt yi eleştirdiği halde...

    peki bvb team speakdan ntt yi eleştirdiği halde neden mahkemelik oldu bunuda sormak lazım
  6. Replies
    9
    Views
    206

    sonuc olarak oyundakilere küfür ediyor ama ?

    sonuc olarak oyundakilere küfür ediyor ama ?
  7. Replies
    9
    Views
    206

    yani ntt ye küfürden report etsek olumsuz etki...

    yani ntt ye küfürden report etsek olumsuz etki alacaz ?
  8. Replies
    9
    Views
    206

    Twitch küfür hk

    merhana yayıncılar bazen yayında adamlara küfür ediyor bazen hafif küfür bazen ağır küfür olabiliyor bunun sucu var midir ? yoksa sövmek serbest midir sesli küfür
  9. Replies
    22
    Views
    2,202

    bide 8 gb üstü itemlerin % 3 vergi deilde %6...

    bide 8 gb üstü itemlerin % 3 vergi deilde %6 vergi olsa süper olur adalet burda :)
  10. pc başıdna deilsen oyuncular nasıl anlamaz

    merhabalar ntt ekibine acilen ulaşmam lazım bunun önüne gecemezler mi buyrun geniesiz afk bot proğram yok xd

    Lütfen silmeyin yanıtlayın

    **
  11. Replies
    3
    Views
    114

    kontrol edildi hicbir hile felan bulunamadı die...

    kontrol edildi hicbir hile felan bulunamadı die nie cevap verilmedi
  12. Replies
    3
    Views
    114

    report etmek hakında sikayet

    ya moderatör gm rehber size nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum ama 10 -15 gün oldu dahada cevap yok

    gerekli işlem yapılackadır dediler 10 gün 15 gün oldu dahada cevap yok arşivlere baktım cevapda...
  13. Replies
    2
    Views
    139

    umarım oyun motoru deişmez deişirse pc ler...

    umarım oyun motoru deişmez deişirse pc ler kaldırmaz boom böyle olması daha iyi :)
  14. Replies
    2
    Views
    139

    oyun motoru h.k

    arkadaşlar oyun motoru mu deişti yoksa aynı oyun motor mu kulanıyorlar ?
    grafik felan da gelmiş oyun motor deişmiş olabilir mi ?
  15. Replies
    1
    Views
    74

    reportlama h.k

    arkadaşlar benim anlamadğım 5 dk lık video attıysam yönetim 5 dk lık video tamamını mı izliyor gerekeni yapıyor yoksa

    bi 15-20 sn bakıp tamam kontrol edecez loglardan felan diyerek mı yapıyor bu...
  16. Replies
    115
    Views
    50,320

    bdw jr bugundan kurtulduk güzel güncelleme...

    bdw jr bugundan kurtulduk güzel güncelleme önceden yapılaydı daha iyi olurdu
  17. Replies
    115
    Views
    50,320

    bdw den cok cektik ama değer miydi o günlerimizi...

    bdw den cok cektik ama değer miydi o günlerimizi geri verin afedelim :D
  18. Replies
    6
    Views
    394

    6 ayda %3 zam koysa güzel olurdu ama nese yapacak...

    6 ayda %3 zam koysa güzel olurdu ama nese yapacak birşey yok
  19. Replies
    2
    Views
    277

    bdw adamlar gözükmeme bugunuda düzeltirler inş

    bdw adamlar gözükmeme bugunuda düzeltirler inş
  20. reis aslında deil makro serverları sarmış eğer bu...

    reis aslında deil makro serverları sarmış eğer bu faliyete gecerse hile oranı azalacak ve şöyle birşey daha var yeni kayıtlar icin gecerli de yazsalar hic fena olmaz eski kayıtlardan cash almaya...
  21. İllegalliğin Önüne Geçebilmek için Öneri

    merhaba hilenin önüne gecmek deilde %50 %55 oranında düşmesi icin bir proje hazırladım yönetim uygun görür umarum.

    yapmanızı istediğim kayıt oldukdan sonra karakter acmak fix olsa karakteri aktif...
  22. Replies
    14
    Views
    1,295

    bu güncelleme acilen gelmesi gerekiyor adamlar...

    bu güncelleme acilen gelmesi gerekiyor adamlar genie altı makro cok seri r vuruyor reportlamakdan bıktık bıktık
  23. Replies
    3
    Views
    122

    reis bdw chaos la kalsa iyi ape greel apost deru...

    reis bdw chaos la kalsa iyi ape greel apost deru htb htc satiros night mare genie altı makrocu cok report etmekden bıktık yaw bide oonun cözümüde var hileyi % 85 azaltackdır plan şu char acma fix...
  24. Replies
    3
    Views
    122

    bdw chaos kamera sistemi

    merhaba bdw chaos a kamera sitemi olsa süper olur report etmek zorund bile kalmasak işimize gelir
  25. Replies
    7
    Views
    133

    reis öylede yaımcı şuan yeni map ile ilgileniyor...

    reis öylede yaımcı şuan yeni map ile ilgileniyor yeni map projesi bitince el atabilir bana göre tabi :)
Results 1 to 25 of 428
Page 1 of 18 1 2 3 4