Search:

Type: Posts; User: Ozkanbaba106

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    385

    Dün bugün 2 slot harpy kestim 2 şer saat aldığım...

    Dün bugün 2 slot harpy kestim 2 şer saat aldığım drolar dün 1 md bugün 1 md 1 ib 10 flash basılı ms lerde bomboş geçiyor

    şans değildir artık yani saatte 3 4 md atan slot 2 saatte 1 drop atması...
  2. pvp de kullanıp unutlmuş olabilir bende öleyim...

    pvp de kullanıp unutlmuş olabilir bende öleyim ama uskoda kullanmadım ve banlanmadım orası ayrı bi konu ama olurki banlanırım pcde şu denir demin bi yorum daha attım bunla ilgili illegal bişi varsa...
  3. bende şunu merak ettim eryudes benim pc im de...

    bende şunu merak ettim eryudes benim pc im de bişi var mı ya varsa sileyim sonra kullanmadım bişeyden ban yemeyem pvplerde bişiler kullandım ama

    tbldir macrodur multidir kıyıda köşede bişey...
  4. insiyatife göre banlanır önce hapis baktı...

    insiyatife göre banlanır önce hapis baktı akıllanmıyor kişi ban ban ban azcıkta suyuna ban ekmanan yiyin banı
  5. Replies
    5
    Views
    177

    katılıyorum ancak yoğun olmayan kanala...

    katılıyorum ancak yoğun olmayan kanala geçtiğimizde ya bi eksik çıkıyor ve oyundan çıkıp pazar servera geçip almamız gerekiyor buda vakit kaybı yaşatıyor

    genede bölesi iyi ya
  6. Replies
    16
    Views
    1,101

    bende diyorum nasıl old takı çevirme kapalı olur ...

    bende diyorum nasıl old takı çevirme kapalı olur yayını sadece duyarak izlemişler belli oldu anlayarak izleyenler lazım oyuna
  7. karusta gelmiyor sadece mana çöp ve bilindik...

    karusta gelmiyor sadece mana çöp ve bilindik droplar
  8. Replies
    11
    Views
    233

    Poll: kendi telefonum uyumsuz versiyon dediği için...

    kendi telefonum uyumsuz versiyon dediği için abimin teline kurup kayıt oldum yeni telefon alana ve ntt now tel taşıma aktif olana kadar gelmemeli otp gibi kullanımı otpyi isteyen kullandığı gibi...
  9. Human Karus Mage İce 33 Ve Emc Lfc Harpy Slotları 2 Konu Birden

    1. Human Mage de İce 33 de Coldown yok diye hatırlıyorum Karusta ise var
    2. Emc harpyler görev eşyası atarken karus harpyler atmamaktalar

    2 ay önce maneste farm yaptıklarımdan aklımda kalanlar...
  10. Replies
    5
    Views
    438

    Poll: unqie itemi her daim alır işaretli olsun yada...

    unqie itemi her daim alır işaretli olsun yada olmasın bus konusunda tikin işaretli olması kanısındayım üst üste konabilenler olarak geçiyor
  11. expten yana sıkıntım yokta farm odaklı demiştim...

    expten yana sıkıntım yokta farm odaklı demiştim aslında solo bi oyuncu olarak czde tutunamam eslanta gitsem gene dolu 2 şerli 3 er li s.g si d.s yani dolu baya
  12. oyuna otp gibi entegre edildiğinde telefonunun...

    oyuna otp gibi entegre edildiğinde telefonunun başına bişey gelmesin diyen oldu mu hiç sana belki bu yüzden olabilir

    uygulamayı indiremeyip akrabasının telefonundan kayıt olanlar var evinde 10 pc...
  13. Sticky: ne boş yapmışsın kardeş kayıt olduk zaten nttnowu...

    ne boş yapmışsın kardeş kayıt olduk zaten nttnowu telefonuna taşıma açıldı mı da konuşuyosun telefon alsam ne olacak

    senin telefonunda bozulsa kaybolsa biraz anlardın neyin ne olduğunu 1 hat 1...
  14. Okuduğundan bunu nasıl çıkardın anlamış değilim...

    Okuduğundan bunu nasıl çıkardın anlamış değilim ancak insanlık halidir diyorum iyiki mevcut konu diyip konuyu kapatmamışsın

    demek istediğim serverlarda bulunan el morad ve lüferson bölgelerindeki...
  15. Emc Lüfer Campları Bu Kadar Yoğun User Sayısına Bağlı Olarak

    Slot bulmakta zorlanacağız exp olsun farm olsun dünkü lagların sorunu camplar mıydı bilgim yok ancak

    slot kavgaları artıcaktır Server 12345 diye gezip slot aramak ta vakit kaybı olucak inş...
  16. Replies
    1
    Views
    155

    yahu mevcut konu var biliyolar neyin sesini...

    yahu mevcut konu var biliyolar neyin sesini duyurcan gitcen ordan takip etcen ben sinir olmaya başladım sana
  17. Replies
    7
    Views
    456

    mause yi tuş atamasız dilediğin gibi...

    mause yi tuş atamasız dilediğin gibi kullanabilirsin eğer atama yaparsan ve farkedilirse hapse düşersin
  18. ne saçmalıyonuz diyesim geldi sen cash çekince...

    ne saçmalıyonuz diyesim geldi sen cash çekince zengin mi olucak nttgame var ki bi sıkıntı uğraşıyolar

    ama ben kaybettiğim expe ve zamana yönelik bi telafi istiyorum 3 5 dk oyunda kalamıyorum...
  19. o 10 binler defdiğin serverlarda max 5 7 k user...

    o 10 binler defdiğin serverlarda max 5 7 k user oluyor 10 20 k diyenler 4x 2x şişirme oluyorda neyse

    uskoyu oynayan kişi sayısı sadece yeni serverlar olarak baz almaman gerekir
  20. bazı seri reslerin geldiği düzenlemelerin olduğu...

    bazı seri reslerin geldiği düzenlemelerin olduğu zamanlarda benimde başıma gelmişti

    dc problemi hız kazanmaya başladı ilk 10 15 dkydı şimdi 3 dk ya kadar indigendi bari girişi kapatın da boşa...
  21. Sticky: demedi demeyin oyun mahkemelik olur bunu şimdi...

    demedi demeyin oyun mahkemelik olur bunu şimdi açıklayacaklarına akrabalarınız aracılığıyla kayıt olmayın kendinize telefon alın demeleri lazımdı bunu sadece illegaller multiciler değil 2 pazar charı...
  22. Replies
    34
    Views
    2,054

    düzelsede farma geçebilsem yada expe pazarda...

    düzelsede farma geçebilsem yada expe pazarda duruyordum ondada 10 15 dk da bir dc yiyorum server 12345 farketmeksizin lag var
  23. bu ne yürek yiğidim seni tanımak isterim ama...

    bu ne yürek yiğidim seni tanımak isterim ama verme tel numarası burda
  24. Sticky: Otp var ve otp gibi sürekli istememesi...

    Otp var ve otp gibi sürekli istememesi kanısındayım çünkü gerekli olan hat ve telefon hat benim olsada telefon benim değil ne yapıcam oyuna girmek için

    tek pc oynuyorum gene eften püften birşeye...
  25. Thread: Vega GG

    by Ozkanbaba106
    Replies
    2
    Views
    462

    3 serverıda denedim 1 2 3 hepsi lag ve 2 kere...

    3 serverıda denedim 1 2 3 hepsi lag ve 2 kere expe yattım
Results 1 to 25 of 145
Page 1 of 6 1 2 3 4