Search:

Type: Posts; User: therain12

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    445

    Şu oyundan inanılmaz derecede sıkıldım makrocular...

    Şu oyundan inanılmaz derecede sıkıldım makrocular ve multiciler oyunun içine ettiler.zaten bu oyunun sonu yakındır..
  2. Replies
    6
    Views
    3,734

    Sticky: 19.06.2021 Cumartesi tarihli vergi fonu ödülleri...

    19.06.2021 Cumartesi tarihli vergi fonu ödülleri

    https://i.hizliresim.com/h5u5n5y.jpg
  3. Replies
    7
    Views
    355

    Sayın mod kasıtlı olarak ölmedim pk sırasında...

    Sayın mod kasıtlı olarak ölmedim pk sırasında öldüm. Adam diyorki video açık seni reportlucam ve banlatacağım diyor sorun orda zaten ölmekte mi suç verdiğiniz cevap için teşekkürler.
  4. Replies
    7
    Views
    355

    Hayır kardeşim niye bilerek öleyim pt ile oynadım...

    Hayır kardeşim niye bilerek öleyim pt ile oynadım hep.Zaten karşıdakiler bizden daha iyiydi bi ara skor eşitti fakat monuyu kesince 1 kill öne geçtikleri için mecbur indik
  5. Replies
    7
    Views
    355

    Jr de Ölme Hk.

    Sayın yetkililer bu gece ki jr de karşı ırkla pk ya kaldık her zaman ki gibi pk dönüyor bir onlar kesior bir biz kesiyoruz fakat Pt im dekilerden biri video çekiyorum seni banlatıcam diyor ben her...
  6. Replies
    10
    Views
    353

    teşekkürler konuyu kapatabilirsiniz

    teşekkürler konuyu kapatabilirsiniz
  7. Replies
    10
    Views
    353

    Sayın mod ban yemeyiz değil mi ? valla korkuyorum

    Sayın mod ban yemeyiz değil mi ? valla korkuyorum
  8. Replies
    10
    Views
    353

    Slotu dönerken neden koşim ? descent varken ?

    Slotu dönerken neden koşim ? descent varken ?
  9. Replies
    10
    Views
    353

    Bf deki descent bugu hk.

    Yetkililerin bundan haberi var mı ?Sayın yetkililer Bf de 4 lü slotta kasarken descent skilini kullanınca buraya atıyor hemde 3-4 kere atıyor.Prieste veya başka birine des olunca bf haritasının başka...
  10. Replies
    2
    Views
    186

    Bu ntt nin ziraat bankası ile bir problemi var...

    Bu ntt nin ziraat bankası ile bir problemi var ama ne çözemedim.bende kredi kartıyla cash alıyorum ziraat kredi kartıyla bu sorun 5-6 aylık bir sorun
  11. Replies
    1
    Views
    118

    cheat reports hakkında

    Sayın yekililer CR niye 1.5 aydır çalışmıyor ? 1.5 ay önce reportladığım bir kişi hile kullanıyor ve halen chaoslara giriyor bu kişi milletin hakkını yiyor ve konu halen cr de bekliyor bu kişi niye...
  12. Replies
    7
    Views
    578

    Balık tutcazzz yaaaaaa

    Balık tutcazzz yaaaaaa
  13. Replies
    35
    Views
    15,433

    Sticky: 27.05.2021 Gece 22:56 S2 Fon dağıtımı günlerden...

    27.05.2021 Gece 22:56 S2 Fon dağıtımı günlerden Perşembe
    https://i.hizliresim.com/g8ojnqp.png
  14. Replies
    4
    Views
    207

    Sayın mod daha önce gelen 3-4 ay önce miydi ondan...

    Sayın mod daha önce gelen 3-4 ay önce miydi ondan indirimler le birlikte hepsiyle almıştım.Yani bu indirimler geçersiz o zaman 3-4 ay önce indirimlerden yararlandığım için
  15. Replies
    4
    Views
    207

    Kanat ve tattoyu 190 m ye alamıyorum ?

    Sayın yetkililer kanat ve tattoyu 190 m den almaya çalışıyorum fakat böyle bir şey geliyor.Ben daha önce hiç almadım ki neden böyle diyor ? 190 m ye daha önce hiç almadım neden alamıyorum ? yan...
  16. Replies
    6
    Views
    197

    Valla bununla ilgili yapılacak 3 önerim var...

    Valla bununla ilgili yapılacak 3 önerim var 1ncisi etkinliklere GOLD pre ve üstü girecek 2ncisi 10 k np şartı üçüncüsüde +80 olacak etkinliklerin hepsi JR de tüm etkinliklere gold pre isticek bu...
  17. Thread: Captcha Hk.

    by therain12
    Replies
    96
    Views
    8,303

    Tarih 18.05.2021 Günlerden Salı Akşam 19:00 chaos...

    Tarih 18.05.2021 Günlerden Salı Akşam 19:00 chaos undan çıktım 3 tane hile kullanan şahıs vardı S-timed server ın da girdim Lafta hileyi engelleyecekti :D
  18. Replies
    5
    Views
    240

    Hocam her chaos olsa eyw dicem ama her chaos...

    Hocam her chaos olsa eyw dicem ama her chaos olmuyor aylardır denk gelmedi dün denk geldi her gün olacağını bilsem video çekeyimde ama ne zaman olacağını bilmiyorum
  19. Replies
    35
    Views
    15,433

    Sticky: 15.05.2021 S2 fon dağıtımı saat Gece 22:54...

    15.05.2021 S2 fon dağıtımı saat Gece 22:54 Günlerden Cumartesi
    https://i.hizliresim.com/s0uwzdm.jpg
  20. Replies
    5
    Views
    240

    Sayın mod olayı kısa açıklıyorum. Chaos 18:59 da...

    Sayın mod olayı kısa açıklıyorum. Chaos 18:59 da başlıyor ben 3 saniyede adamı kesiorum 18:56 gece ölüyorum ölüm sayısı sayılıyor fakat kill sayılmıyor 3 ncü kez başıma geldi bunun başıma hangi...
  21. Valla benim youtube de videom var 99 adet UTC...

    Valla benim youtube de videom var 99 adet UTC kutusu kırdrma diye hiç bişi alamadım gerisini sen düşün :D :D
  22. Replies
    5
    Views
    240

    Kill saymıyor !!!

    Sayın yetkililer chaos başlar başlamaz hemen adam kesince kill saymıyor ilk kili hiç bir zaman saymıyor bu 3ncü kez başıma geldi 2 kere aynı killde kaldım üstümdeki adamlarla ve mavi kutuyu alamadım...
  23. Çoğu gelmicek dünya göçse yine gelmez :D :D :D

    Çoğu gelmicek dünya göçse yine gelmez :D :D :D
  24. Replies
    2
    Views
    131

    Chat ban yemişssin dostum

    Chat ban yemişssin dostum
  25. Replies
    6
    Views
    145

    Sizi tebrik ediyorum Bu hesap susturmayı kim...

    Sizi tebrik ediyorum Bu hesap susturmayı kim bulduysa helal olsun :D beni reportlayan adam şuan benle dalga geçiyor eğleniyor buna ceza yok ama değil mi sayın mod :D Komiksiniz gerçekten :d
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4