Search:

Type: Posts; User: VolgaJames

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    474

    10 Dex archive mevcut fakat çalışmıyor. Lunar War...

    10 Dex archive mevcut fakat çalışmıyor. Lunar War Revenger adı
  2. Replies
    3
    Views
    164

    Kısacası kurian elinden tutulmalık bir karakter,...

    Kısacası kurian elinden tutulmalık bir karakter, yani bir kedin varmış veya köpeğin varmış gibi düşün gerçek hayatta sürekli onunla ilgileniyorsun besliyorsun tuvalete çıkartıyorsun vs. Ortamın varsa...
  3. Replies
    17
    Views
    869

    Kardeşim rosetta destanla birleşirse...

    Kardeşim rosetta destanla birleşirse destandakiler oyunu bırakır çünkü burada wormdan moon 9 çıkıyor saplarız yani acımadan Xd
  4. Replies
    4
    Views
    232

    İsimlerinizin alfabetik sırasına göre olabilir...

    İsimlerinizin alfabetik sırasına göre olabilir muhtemelen, şans. Sen 5 kutu aldın adam 4 old 1 super aldı. Çokta şey etmene gerek yok :)
  5. Replies
    7
    Views
    297

    Evet, son odada ki dm bosunu biraz dürt,...

    Evet, son odada ki dm bosunu biraz dürt, dürttüğünde shadowu spawn eder. İçinden bus ve high class itemleri atıyor, mythrillarda dahil. Denk gelmiş madem düşürmüş birisi artık daha çabuk yayılır,...
  6. Kardeşim at çöpe peti meti değiştirmeyle uğraşma...

    Kardeşim at çöpe peti meti değiştirmeyle uğraşma ismini zaten buglu pet isim sc si, bide ona kc harcama boş yere. Destek biletini at, tanınan sürede peti salla çöpe yok et
  7. Kardeşim bende rosettada oynuyorum, humanım ve...

    Kardeşim bende rosettada oynuyorum, humanım ve rogue rankında 1. yim, saatler yukarda dediğim gibi, 00:30 dan sonra girişler ödül dağıtımı için kısa süreli kapanır.
  8. Draki 01:00 da sıfırlanır. Girişler 00:30 da...

    Draki 01:00 da sıfırlanır. Girişler 00:30 da kapanır, 01:10 da tekrar açılır. Draki girmişliğin çok vardır belki ama galiba mesai saatleri içerisinde var :)
  9. Replies
    2
    Views
    106

    10 Dex archive? Bence gelmesi gerekiyor çünkü...

    10 Dex archive? Bence gelmesi gerekiyor çünkü archive için lazım.
  10. Replies
    73
    Views
    1,978

    Poll: Bu ağır basmalar hep protein tozunun etkisi :D

    Bu ağır basmalar hep protein tozunun etkisi :D
  11. Skill sıfırlama npc sini bir kontrol etsin, çok...

    Skill sıfırlama npc sini bir kontrol etsin, çok altta kaldıysa soğuk su, hamidiye :)
  12. Replies
    7
    Views
    446

    Önceden yoktu, yeni eklediler çaktırma :)

    Önceden yoktu, yeni eklediler çaktırma :)
  13. Etkinlik süresi dahilinde +10 yıllık hesapla her...

    Etkinlik süresi dahilinde +10 yıllık hesapla her hangibir serverde 1 level karakterle de belirtilen ünvanı alabilirsin. Etkinlik süresi bittiğinde aktif olmayacaktır.
  14. Hatırladığım kadarıyla oyun motoru eski bir yapım...

    Hatırladığım kadarıyla oyun motoru eski bir yapım olduğu için neden 20 gb ya da 22 gb değilde 21 gb? Sebebi programsal olarak 32bit integer değer kullanıldığı için. 32bit integer değer max...
  15. Hera sc ve spawn sc alacaksın. Uçak hızında öl...

    Hera sc ve spawn sc alacaksın. Uçak hızında öl kalk yapabilirsin, dodo iyi olur. Yoksa cz de tp edecek seni biri öyle. Malesef gereksiz lüre güncellemesinden sonra böyle şeylerle uğraşmak zorunda...
  16. Replies
    14
    Views
    903

    Spot eşya düşme oranlarıyla oynamadık. -Bir...

    Spot eşya düşme oranlarıyla oynamadık.

    -Bir dost.
  17. Konuyu nasıl bir hortlattıysaanız bir an 3200...

    Konuyu nasıl bir hortlattıysaanız bir an 3200 cash 84 tl yazısını görünce nasıl yaa diyip, 2013 ü görünce gülümsedim :D

    Bu şeye benzemiş dolar artışına yazar kasa fırlatanlar şimdi 6 tl yi görünce...
  18. Thread: Res

    by VolgaJames
    Replies
    3
    Views
    282

    Güncelleme olmadığı için konusunu açmamışlar :)

    Güncelleme olmadığı için konusunu açmamışlar :)
  19. Hemen kardeşim düzelttim girin bakın, mage...

    Hemen kardeşim düzelttim girin bakın, mage jobunuda siliyoruz.
  20. Bence troll.avi olması lazım da arkadaş baya...

    Bence troll.avi olması lazım da arkadaş baya ciddi xD
  21. Ali bu açıklama buraya fazla kardeşim biz koreye...

    Ali bu açıklama buraya fazla kardeşim biz koreye 2012 de gelen şeyleri 2019 da alıyorsan önümüzde ki 7 yıl burayı güncel tutmak lazım Xd
  22. Replies
    9
    Views
    381

    Şöyle atak verenlerde premium olmayanları 3...

    Şöyle atak verenlerde premium olmayanları 3 evetle uğurluyoruz, db ve buffer priest atak vermediği sürece premiumlu olup olmaması veya türü etkilemez. Diğerleri hoşçakalıyor :)
  23. Replies
    9
    Views
    578

    Kardeşim burdakiler bilmiyor, görevi üstüne aldın...

    Kardeşim burdakiler bilmiyor, görevi üstüne aldın mı npc den? Eğer almadıysan görevi iptal et skillin açık bile olsa 69 a düştüğünde stat skill sıfırlatıp girebilirsin. 70 i yapıp itemi üzerine...
  24. Rosetta ardreamda aktif basede aktif, anlaşmalı...

    Rosetta ardreamda aktif basede aktif, anlaşmalı vs atıyoruz basede zaten 8v8
  25. Replies
    18
    Views
    1,238

    Poll: +10 u sapladığımız sakat kalıyor yanlız hiçde...

    +10 u sapladığımız sakat kalıyor yanlız hiçde yakmalık gibi durmuyor :ddd
Results 1 to 25 of 363
Page 1 of 15 1 2 3 4