Search:

Type: Posts; User: masuter

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Logitech Gaming Software her zaman açık LCore.exe...

    Logitech Gaming Software her zaman açık LCore.exe olarak calisiyor. bunu neden kapatayim ki ben kulakligimin mouse umun ayarları bozulur?
  2. Replies
    100
    Views
    6,369

    Poll: maneste aktif oynadığım zaman sinirden...

    maneste aktif oynadığım zaman sinirden kudurmustum. Bi karus okcu var bide human bp. sadece human bp nin ismini hatirliyorum ismi Isabell. bunun bir suru chari var ve asla farm yaptirmiyor. Tam bi...
  3. Replies
    14
    Views
    1,956

    şu literary kendini moderator saniyor ondan sonra...

    şu literary kendini moderator saniyor ondan sonra gercek moderatorde bunun yazdiginin aynisini yaziyor haha. cidden komedi
  4. Replies
    55
    Views
    3,756

    arkadaslar bıkmadınız mı bir şeyler önermekten

    arkadaslar bıkmadınız mı bir şeyler önermekten
  5. Poll: yav ruhum yoruldu cidden bu oyunun sıkıntıları...

    yav ruhum yoruldu cidden bu oyunun sıkıntıları ruh hastası etti beni
  6. Replies
    26
    Views
    3,216

    abi eskiden ksp banlanmiuordu da ne oluyordu...

    abi eskiden ksp banlanmiuordu da ne oluyordu herkes ksper di ve ardramde 300 er kişi vardi akiyorduk ya eglence tavandaydi. simdi heryer bomboş çok üzüldüm
  7. Replies
    20
    Views
    1,091

    bu yazdıklarınızın hiçbiri gerçekleşmez

    bu yazdıklarınızın hiçbiri gerçekleşmez
  8. kospu kapat oyle gir

    kospu kapat oyle gir
  9. Replies
    18
    Views
    814

    tani ki memnunsunuz hocam çünkü bir...

    tani ki memnunsunuz hocam çünkü bir moderatörsünüz :D
  10. Replies
    10
    Views
    675

    ares bile sıra sayiyosa yok artikkk

    ares bile sıra sayiyosa yok artikkk
  11. Thread: Swear cr 1 day

    by masuter
    Replies
    14
    Views
    734

    birine küfür etmişsin. terbiyesiz.

    birine küfür etmişsin. terbiyesiz.
  12. Replies
    147
    Views
    34,989

    siz ko bile oynamiyorsunuzdur uydurmayin bari

    siz ko bile oynamiyorsunuzdur uydurmayin bari
  13. Replies
    2
    Views
    168

    kufur etmek yasaktir ceza alabilirsin

    kufur etmek yasaktir ceza alabilirsin
  14. Replies
    4
    Views
    398

    ticket atman lazim

    ticket atman lazim
  15. Thread: ics hakkında

    by masuter
    Replies
    9
    Views
    232

    yetkili birisini bekle kardesim bu adam bilgisiz...

    yetkili birisini bekle kardesim bu adam bilgisiz ve nttgame maaşlı çalışanı saniyor kendini
  16. Replies
    22
    Views
    4,606

    ardremda kimse yok bosuna dizme. farm amacli...

    ardremda kimse yok bosuna dizme. farm amacli dizebilirsin ama oda mage olmaz
  17. Replies
    21
    Views
    1,206

    Poll: yav arkadaşım sen sunu soyle bana. bir eşya...

    yav arkadaşım sen sunu soyle bana. bir eşya karakterde kilitleniyor ve bu esyayi cozmek icin 70 tl veriyosun. şakami bu oyun
  18. knightta oyuncu kalmamis adam 8 saat bekledim...

    knightta oyuncu kalmamis adam 8 saat bekledim diyor. allah akil fikir versin hocam sana
  19. Thread: Jr bugu !

    by masuter
    Replies
    4
    Views
    445

    doom soldier npc olmuş :D ona sag tikla free gb...

    doom soldier npc olmuş :D ona sag tikla free gb dermişim :D neyse gecmis olsun
  20. Replies
    34
    Views
    2,842

    kanka townda mı tarama yapıyordun

    kanka townda mı tarama yapıyordun
  21. Replies
    22
    Views
    1,016

    bu kadar ruhsuz olmayin. yok rhales yok khenarth...

    bu kadar ruhsuz olmayin. yok rhales yok khenarth :) bi rahat olun şu forumda. en fazla ban yeriz
  22. Thread: Lunar coin ??

    by masuter
    Replies
    14
    Views
    1,315

    80 level karaktere uruk blade den noah gelmez...

    80 level karaktere uruk blade den noah gelmez senin yanlisin vAr
  23. yapimciya iletilmesi gerekir

    yapimciya iletilmesi gerekir
  24. sakn çikarma hapisten zatn 16 lvl

    sakn çikarma hapisten zatn 16 lvl
  25. Replies
    13
    Views
    2,340

    herkes takisini %100 oranla +3 e bastiktan sonra...

    herkes takisini %100 oranla +3 e bastiktan sonra oran dusecek ve ben yeni basladigimda yakma şansım mı olacak? hah ben bu işe gülerim
Results 1 to 25 of 74
Page 1 of 3 1 2 3