Search:

Type: Posts; User: CHAUSKY

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    288

    Yüzük olduğu için mi sadece magelerin işlerine...

    Yüzük olduğu için mi sadece magelerin işlerine yarıyor flame/glacier/lightning damageleri?
    Normalde silahlara poison basmamız damageyi etkiliyordu ama bu dediğinize göre etkilemiyormuş
  2. Replies
    9
    Views
    273

    sorma hocam ya karusların arka kapıdan dış kroya...

    sorma hocam ya karusların arka kapıdan dış kroya girerken neler çektim. Humanlarınki gibi sağdan soldanda geçilmiyordu mecbur 1m ışınlanma parası vermiştim
  3. Replies
    3
    Views
    168

    Birine party atıyorsun eğer party de değilse....

    Birine party atıyorsun eğer party de değilse. Sanki siz party deymiş gibi gözüküyorsunuz ve üzeriniz sarı oluyor. Birine party attıktan sonra kabul etmezse sağ üstten X e basınız. Aksi halde 1. party...
  4. Replies
    13
    Views
    1,086

    Tebrikler, Nasıl reb/5 kastığınıda anlat...

    Tebrikler, Nasıl reb/5 kastığınıda anlat istersen?
    Uruk tronda server başında beri macroyla kastığını vs. Discordda veya forumda iyilik meleği ve k0xp düşmanı, oyunda kabadayıcılık....
  5. Options ta 1920x1080 olmayabilir ama options.ini...

    Options ta 1920x1080 olmayabilir ama options.ini dosyasını açıp
    "
    Width=1920
    Height=1080
    "
    olan yerleri böyle güncellersen sorunun çözülür.
  6. Replies
    21
    Views
    851

    adam seni korkutmuş. Vermemen iyi olmuş dikkatsiz...

    adam seni korkutmuş. Vermemen iyi olmuş dikkatsiz davranmayı öğretmelisiniz millete. Tecrübe pazarda parayla satılmıyor ona ders olsun ileride daha büyük hata yapmaktan kurtarır belki
  7. battle atmamaları için alternatif olarak party e...

    battle atmamaları için alternatif olarak party e girebilirsin
  8. Allahını seven altar cz logos saatlerini söylesin

    Allahını seven altar cz logos saatlerini söylesin
  9. Replies
    15
    Views
    863

    Reis bu yazı tipi nedir kör ettin bizi..

    Reis bu yazı tipi nedir kör ettin bizi..
  10. la olum hangi konuda kandırdın gm ekibini shopmu...

    la olum hangi konuda kandırdın gm ekibini shopmu yaptın :D
  11. Replies
    5
    Views
    293

    Bu tarz durumlar forumda sık sık yaşanıyor CSS...

    Bu tarz durumlar forumda sık sık yaşanıyor
    CSS Basarken "Magic Bag" sorunu gibi forumda oldukça çok konular birikiyor ister istemez hem kullanıcılar hem yöneticiler mağdur oluyor
    Ama bardağın dolu...
  12. Replies
    16
    Views
    755

    İyi hoş demişsin ama ben Mage ile tek karakter...

    İyi hoş demişsin ama ben Mage ile tek karakter giriyorum ve np si 6k.
    Warriorumde var onda 1m np var fakat mageyle daha çok jr kazanabiliyorum o yüzden onla giriyorum. Dediğin chaos için olabilir...
  13. Replies
    2
    Views
    181

    Elle 35-40 level arası ardream shadow seeker....

    Elle 35-40 level arası ardream shadow seeker.
    Genie ile ; 50-60 level arası az buz itemli uruk hai farmı(BU LEVELDE MS DROBU ÇOK LEŞTİR 73+ İLE KIYASLAMAYIN)
    Genie ile ; 60-65 level arası solo uruk...
  14. Sanıyorum ki zamana göre mobları atıyor. Biz...

    Sanıyorum ki zamana göre mobları atıyor.
    Biz kuzenle jr leri yan yana oynuyoruz 2miz bossları aynı anda kestiğimizde içerisinden aynı mobu fışkırtıyor
    Odayı aynı sn lerde geçtiğimiz zamanlardada...
  15. Aynen. oyunda arkadaşın varsa 80 level filan onla...

    Aynen. oyunda arkadaşın varsa 80 level filan onla party kurabilirsin uruk haide ve 59 level karakterin üzerini fulleyebilirsin. Bütün ms ler 80 level karaktere gelecektir kısa bir sürede üzeri...
  16. Bende fazla ms atıyor diye uruk trondan çıkıp...

    Bende fazla ms atıyor diye uruk trondan çıkıp uruk haiye geçmiştim 59 level karakter ile.
    1 hafta boyunca her gün 30-40 ar ms girdim günde 4 drobun üzerine çıkamamıştım.

    Gerçekten sonraki...
  17. Replies
    19
    Views
    879

    Kanka katıldığım konular var ama katılmadığım...

    Kanka katıldığım konular var ama katılmadığım konularda var.
    Bu oyunu çoğumuz çocukluğumuzdan beri abilerimizden görüp oynadık başladık. O zamanları hatırlamak adına şahsen ben extra görsel...
  18. Replies
    56
    Views
    3,194

    Valla usta luring bence geri gelmesin. Bu şekilde...

    Valla usta luring bence geri gelmesin. Bu şekilde oynamaya alışacağız mecbur. Oyunun belli günlerinde belli saatlerdeki eventlerde biraz gecikmeli olarak bittiğinden dolayı. Saatlerce hatta günlerce...
  19. Kanka özet olarak ; Koxper bir karakteri...

    Kanka özet olarak ;
    Koxper bir karakteri kanıtlarıyla birileri Cheat Reports a atmışlar.
    GM'Lerde koxp olduğunu onayladıktan sonra o Account'un ortak giriş yaptığı IP lerdeki eşleşen diğer...
  20. Replies
    19
    Views
    979

    Sanırım youtubedeki 1hafta önce atılan videoyu...

    Sanırım youtubedeki 1hafta önce atılan videoyu izledin ve bende öyle yapıyordum diye yazıyorsun burada veya belkide o videoyu çekende sensindir.
    Areste pazardan alabileceğin +9 lugias yeni...
  21. Bendede öyle bir sorun vardı. Ekran kartı "amd...

    Bendede öyle bir sorun vardı. Ekran kartı "amd radeon hd 6850" ydi ve 120fps alıyordum rahat rahat ft girebiliyordum fakat "asus nvidia geforce gtx 1060 6gb" taktım ve fps 50 60 larda sürünüyordu....
  22. Replies
    19
    Views
    979

    Allah aşkına gel salayım sana shadow u abys gem...

    Allah aşkına gel salayım sana shadow u abys gem hariç saatte 10m para alda görelim. Milleti gaza getirmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. Abyss gemle anca 10m para atıyor ve bu abyss in satılması...
  23. valla eğer 5 dakika oyunda kaldıysan şanslısın....

    valla eğer 5 dakika oyunda kaldıysan şanslısın. Ben chaosun son 1 dakikası kala internetim kopmuştu hiç bir ödül alamamışım çok erken dc olmuştu karakterim
  24. LegenAreBackTrN Gelemiyorum DrSuRgEoN NuckThat...

    LegenAreBackTrN
    Gelemiyorum
    DrSuRgEoN
    NuckThat
    TheGYM
    earlene
    Gakgo
    KUM
  25. Replies
    4
    Views
    322

    Bu arada aynı IP adresinden en fazla 2 adet...

    Bu arada aynı IP adresinden en fazla 2 adet premiumsuz çar girilebiliyor 3. yü girmeye çalıştığınızda eğer karakterde premium yoksa yürürken dc veriyor
Results 1 to 25 of 179
Page 1 of 8 1 2 3 4