Search:

Type: Posts; User: ZAMP55

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    36
    Views
    1,774

    Onlar para isterler şimdi. Durduk yere neden...

    Onlar para isterler şimdi.
    Durduk yere neden para harccasın lar ki ?
    Hem neden harcasınlar ?
    Adamların sorunu değil ki
    DC olan bizleriz.
    Onlar DC olmuyorlar.
    Yani oyun yönetimine bişey olmuyor....
  2. Thread: Jr saati hk.

    by ZAMP55
    Replies
    24
    Views
    1,562

    Aynen 06.40 gçeti JR time. şaşırdım.

    Aynen 06.40 gçeti JR time. şaşırdım.
  3. Replies
    721
    Views
    125,358

    tmm sıkıntı yok.

    tmm sıkıntı yok.
  4. Replies
    91
    Views
    5,636

    Açıklama yoksa yolunda gitmeyen bazı şeyler...

    Açıklama yoksa yolunda gitmeyen bazı şeyler vardır ki açıklama yapılamıyordur.
  5. Replies
    721
    Views
    125,358

    Açıklama yoksa yolunda gitmeyen bazı şeyler...

    Açıklama yoksa yolunda gitmeyen bazı şeyler vardır ki açıklama yapılamıyordur.
  6. Thread: Draki Hk.

    by ZAMP55
    Replies
    43
    Views
    2,733

    Ben olsam asla açıklamazdım arkadaşım. Aklı...

    Ben olsam asla açıklamazdım arkadaşım.
    Aklı evvelleri de dinleme.
    Çok isteyen alır full item sc fln gider yapar.
    Yapamayanda burdan çamur atar. Salla.
  7. Replies
    721
    Views
    125,358

    Bence 10 günden önce gelmez...

    Bence 10 günden önce gelmez...
  8. Hiç bir kişi makam şahıs kurum kuruluş şirket ve...

    Hiç bir kişi makam şahıs kurum kuruluş şirket ve şart şurt her ne ad veriyorsan.
    Kanunun üstünde değildir. Olamaz.
    Kanunun üstünlüğü tartışılmaz bile.
  9. Replies
    13
    Views
    938

    Neden çalışsın ki ? N gerek var ? Yan gelip...

    Neden çalışsın ki ? N gerek var ?
    Yan gelip yatsada aynı pus ödülünü alacak.
    Yani çalışmasına gerek yok....
  10. Herkes sakin olsun. Aynı durum 10 yıl önce de...

    Herkes sakin olsun. Aynı durum 10 yıl önce de meydana gelmişti.
    1 hafta 10 gün oyun aynı şekilde git/gel oynadık da çoğu zaman kapalı kalmıştı oyun.
    Kimse hatırlamıyor mu bunu ?
  11. Replies
    4
    Views
    466

    Ares sw de yıllardır hatta uzun yıllardır toplu...

    Ares sw de yıllardır hatta uzun yıllardır toplu mage genie farm hiç görmedim.
    Yani moradon lüfer slantta hiç mage part farm görmedim. Elle kasanlar da lure peçinden sonra hiç eslanta girmediler.....
  12. Replies
    4
    Views
    466

    Eğer ki mageye sağlam bir buff özellik geleirse...

    Eğer ki mageye sağlam bir buff özellik geleirse eğer diyorum.
    İçerden bilgi kaçağı var demek olur ki uyanıklar şimdden vaziyet alıyorlar anlamına gelir.
    Eğer öyle bir plan varsa yönetim...
  13. Replies
    44
    Views
    1,987

    Yorumları hepsini okumadım ama bu durumda cz aoç...

    Yorumları hepsini okumadım ama bu durumda cz aoç slotuna çökenler bustan iyi para kaldırırlar.
    Kendilerine rakip istemiyorlar.İstediği fiyattan satarlar.
    Diğer ihtimal bu aoç elemanlar ortak çok...
  14. Replies
    13
    Views
    1,124

    Bahsetiğinin komik olduğunu kendi de biliyor ama...

    Bahsetiğinin komik olduğunu kendi de biliyor ama olurda önrei dikkate alınmasın diye boş konuşmuş.
  15. Thread: Oylama Hk.

    by ZAMP55
    Replies
    2
    Views
    244

    Budaki oylamayı ciddiye almayın. Burdaki oylama...

    Budaki oylamayı ciddiye almayın.
    Burdaki oylama işi kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz gibi bişey düşün öyle işte.
  16. Replies
    21
    Views
    1,600

    Tekrar olacak ama bu exp event ile drop oranı...

    Tekrar olacak ama bu exp event ile drop oranı arasnda bi ters orantı var galiba.
  17. Replies
    4
    Views
    466

    Mage hakkında tahmin.

    Herkese selam.
    Ares sw de son bir haftadır mage 62 sc sinin buy pazar furyası başladı.
    Şu anda bile 4 çar full sadece mage 62 sc buy ppazarı açmış durumda.
    Hemde çok çok iyi fiyattan alım...
  18. Replies
    3
    Views
    335

    Selam. Bende ares swdeyim. Kardeşim farm yapmaını...

    Selam. Bende ares swdeyim. Kardeşim farm yapmaını yani çöp lot kasıp npc ye satıp para kasmanın anlamı yok. Bişey kazanamıyorsun. Bu iş için hrcaycağın pot parası rpr atak sc vipkey bag. pre hesabını...
  19. Replies
    21
    Views
    1,600

    Şirketler karlarını arttırmak için gerekli...

    Şirketler karlarını arttırmak için gerekli tedbirleri alırlar ve uygularlar.
    Kimileri bunu fark edemez.
  20. Replies
    2
    Views
    193

    Selam. Herkes şu fon muhabbetinden sıkıldı...

    Selam.
    Herkes şu fon muhabbetinden sıkıldı derken.
    Yanılıyorsun.
    Kazananlar sıkılmamıştır. Hatta milli piyango misali düşünüp 2 ve daha fazla kazananlar hiç sıkılmamıştır.
  21. Replies
    37
    Views
    3,283

    bunun böyle olacağını ben taaaa en başında...

    bunun böyle olacağını ben taaaa en başında söylemiştim.
    Bırakmazlar kardeşim. Adamlar tüm oyunu ve oyuncuyu farm ediyorlar.
    Yeni sistemin de buğunu bulacaklar ve tüm serverleri yine gb...
  22. Replies
    37
    Views
    3,283

    Bence bu olay lar yıllarca devam eder kalkmaz....

    Bence bu olay lar yıllarca devam eder kalkmaz.
    Tıpkı draki kule buğ olayı gibi.
    Oradada uyanıklar yıllarca draki boxlar ve draki boxlardan çıkan pendant itemlerden wb lerden köşeyi dönenler...
  23. Thread: oyunda dc olma

    by ZAMP55
    Replies
    6
    Views
    499

    sadece belirli çarla mı dc olyorsunuz. başka bir...

    sadece belirli çarla mı dc olyorsunuz.
    başka bir id ile girdiğinizde aynı şekilde dc olmuyordur sanırım
    ?
  24. Replies
    37
    Views
    3,283

    Özellikle belirteyim. Bu vergi şeysi geldiğinde...

    Özellikle belirteyim.
    Bu vergi şeysi geldiğinde bu sitede ilk kaşı çıkan bendim.REZZ55
    Yazdıklarım çok can yaktı herhalde de o hesabım 3. defa banlandı bu siteden.
  25. Replies
    37
    Views
    3,283

    Troll falan yok. bu ben hiç istemeden benden...

    Troll falan yok.
    bu ben hiç istemeden benden vergi/fon/kesenek/prim veya herneyse adı altında kesilen paranın bir şekilde bugla belirli kişler tarafından toplanacağını.
    Vee bu olayın sadece bir sw...
Results 1 to 25 of 130
Page 1 of 6 1 2 3 4