Search:

Type: Posts; User: BravoDude

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    39
    Views
    1,993

    Benden bu forumda bu kadar.

    Benden bu forumda bu kadar.
  2. Replies
    39
    Views
    1,993

    Bizim GM'ler bastırarak çok değişiklik...

    Bizim GM'ler bastırarak çok değişiklik yaptırdılar. İsteseler yaptırırlar, neden böyle davranmaktalar anlamıyorum.

    Kurian Attack 80 skiline bakın:
    İsmi Crouch: 10 sn boyunca defans 100% artacak,...
  3. Replies
    39
    Views
    1,993

    1 kez paylaşmıştım pek umursayan olmadı. 1 kezde...

    1 kez paylaşmıştım pek umursayan olmadı. 1 kezde burda paylaşam. Belki kurianda hiç bir sorun yok diyen Rhales gibilerin görüşü değişir.

    KoreKo'da attack 60 lvl skili hiç sekmiyor (video'da izlene...
  4. Replies
    15
    Views
    595

    Poll: Exp boss eklensin park edelim karakteri oraya :)

    Exp boss eklensin park edelim karakteri oraya :)
  5. Replies
    9
    Views
    349

    Sebep? Senmi koydun bu kuralı? Saçma sapan...

    Sebep? Senmi koydun bu kuralı? Saçma sapan önerilere eyvallah mı desinler? Tamam haftaya oyuna entegre edilecek mi desinler?
  6. Replies
    9
    Views
    349

    İyice abarttınız sizde. Kendi fikirlerini...

    İyice abarttınız sizde. Kendi fikirlerini söylemekteler işte. Sorsan her oyuncunun 50 tane önerisi olur muhtemlen. Para getircek diye hepsi eklenmesi mi gerekir oyuna?
    nttgame / mgame yenilik...
  7. Replies
    17
    Views
    637

    F10 her zaman çözüm olmuyor maalesef. Bazen ilk...

    F10 her zaman çözüm olmuyor maalesef. Bazen ilk denemede işe yarıyor, bazen de 10 kere denesen de, ekranı çeşitli çözünürlüğe getirsen de yine olmuyor. Özellikle cz'de geçemiyorum diye 1m ödeyip...
  8. Atilla boss'u geri gelse güzel olur. Neden...

    Atilla boss'u geri gelse güzel olur. Neden kaldırıldı anlamış değilim.
  9. Replies
    3
    Views
    260

    Konu aç CR incelerler hocam. Arkadaşın olayı...

    Konu aç CR incelerler hocam.

    Arkadaşın olayı destan'da yaşanmıştı. Destan'da o sorun aylardır mevcut. Tam bi sorun da denemez aslında.

    Kendisi listede örneğin 4. iken, ara katlardan draki...
  10. Replies
    8
    Views
    527

    Eski yıllarda bu durumu yaşamıştım. Ticket git...

    Eski yıllarda bu durumu yaşamıştım. Ticket git gel 1 ay sürmüştü. 2008'de açılan hesap olduğundan istedikleri bazı bilgileri bilmiyordum.

    Güvenlik için normal bir durum, oyuncu için sıkıntılı....
  11. Replies
    47
    Views
    5,163

    Adreamda assasın 2 k canı varda, kurian 10k...

    Adreamda assasın 2 k canı varda, kurian 10k canlamı dolaşıyor? Tak eline jamadar 2 bile yemez tekde gider o kurian. Hatta nerden geldiğini bile görmez.

    CZ'de Warrior/assas ayda 500k np kasar,...
  12. Replies
    9
    Views
    533

    Bu tbl'ciyi işe alsalar bari. Yönetimden daha iyi...

    Bu tbl'ciyi işe alsalar bari. Yönetimden daha iyi çalıştığı kesin.
  13. Replies
    47
    Views
    5,163

    Tutturmuşsun ImKIRAA videoları diye. Adam ya...

    Tutturmuşsun ImKIRAA videoları diye. Adam ya towna girip 75+80 basar video alır. Yada kendisi full sc, kıyıda köşede buffsuz adamlara zehir atıp keser.
    ImKIRAA'nın kaç tane karakteri 200k np üzeri...
  14. Okcu Team helal olsun, adamlar işi biliyo :)

    Okcu Team helal olsun, adamlar işi biliyo :)
  15. Thread: Bu nedir ?

    by BravoDude
    Replies
    7
    Views
    474

    Bu kadar uğraşacağına adama pm atsan söylerdi....

    Bu kadar uğraşacağına adama pm atsan söylerdi. Oyunu bırakacağın var sana bahane lazım sanırım.
  16. Replies
    4
    Views
    1,240

    draki görevi bitirmişsin. Draki npc'si tıkla...

    draki görevi bitirmişsin. Draki npc'si tıkla silinir görev.
  17. Ares Karus kapı önüne UTC bosslarından 1'er adet...

    Ares Karus kapı önüne UTC bosslarından 1'er adet atın lütfen. UTC yıllar oldu giremiyorum. Achiveler duruyo hepsi.
  18. Sanmıyorum dostum. Ares'te +7 item bascak diye...

    Sanmıyorum dostum. Ares'te +7 item bascak diye kimse ona 1000 tl vermez.
    Malum forumda kontrol ettim hala 4X tane satıyor biri.

    https://i.hizliresim.com/4akWb7.png
  19. 2 kişi toplamış 5-6 taneyi kendilerince fiyat...

    2 kişi toplamış 5-6 taneyi kendilerince fiyat belirlemişler. O fiyattan kim alır? Alırsa da neyi basmak için kullanır?
  20. Balkonda durur seni tp eder korkma. 2-3 mage aynı...

    Balkonda durur seni tp eder korkma. 2-3 mage aynı party denk gelse pk'ya kalmıyor, hemen kesip çıkıyolar.
    Bronze pre şart bu oyunda. Onu bile almıyorsa/ alamıyorsa çözümü onu göre düşünecek....
  21. 1 gün bile sürmez, kas 78 lvl mage dursun. Jr/ft...

    1 gün bile sürmez, kas 78 lvl mage dursun. Jr/ft girerken kullan.
  22. Replies
    9
    Views
    1,217

    Biz de isterük :) ...

    Biz de isterük :)

    https://i.hizliresim.com/azDn94.png
  23. 1 ay geçti varmı acaba bi gelişme.

    1 ay geçti varmı acaba bi gelişme.
  24. Sayenizde gavurlar türkçe öğreniyor, teşekkürler...

    Sayenizde gavurlar türkçe öğreniyor, teşekkürler nttgame.
  25. Thread: Draki bug!!

    by BravoDude
    Replies
    13
    Views
    488

    Perşembe günü server resetten sonra gerçek halini...

    Perşembe günü server resetten sonra gerçek halini görürsün sende.
    Şu an için senin dışındakiler de seni listede 5. olarak görür zaten.
    Destan'a özel öyle bi sorun mevcut ama ciddi bişey değil.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4