Search:

Type: Posts; User: Olt_yRFUvskE

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Sirius 1 manticore GMLER tarafından incelenebilir?

    Sevgili Ntt game bu iki adam da öyle bi macro varki onlardan izinsiz kimse kasamiyo herkese meydan okuyup küfür ediyorlar görevinmi bile yapamadım Sirius camp 1 de bu iki illegal adam genie altı...
  2. Sirius manticore arka slot illegal okcu

    Sevgili Ntt ekibi görev için gittim s1 camp 1 manticore arka slotda adam makro açmış genie altından kutu alamadım ilgilenirseniz sevinirim adam tehdit ediyor bide nicki BİGWAWE lütfen böyle adamlara...
  3. Replies
    20
    Views
    1,967

    Switch verilmeli + 1 gold bar olur çeşitli gem...

    Switch verilmeli + 1 gold bar olur çeşitli gem olur
  4. Benim 3 chardaki lootlari veriyim üstüne...

    Benim 3 chardaki lootlari veriyim üstüne oturursun güzel kardeş Mağdem çok sevdin 30 jr de en kotu 18 20 winim vardı gem telafisi kc telafisi 15 gun pire telafisi gelmezse millet oyuna küser kc almaz...
  5. 30 jr kaçırdım gem telafimi verin abi çok mu zor...

    30 jr kaçırdım gem telafimi verin abi çok mu zor ya piremiyum umu verin 1 Gold bar çeşitli gem yollayın çok mu zor bunları dusunmek
  6. 1 günlük vip key 1 günlük oto loot bunu çok...

    1 günlük vip key 1 günlük oto loot bunu çok düşündünüz mü cidden 15 gun piremiyum gitti 30 jr kaçırdım gem telafisi piremiyum telafisi yapmak çok mu zor ya
  7. Replies
    13
    Views
    680

    Oyun şimdi açıldı telefon Vodafone şükür 0 dcsiz...

    Oyun şimdi açıldı telefon Vodafone şükür 0 dcsiz drakideyim modem Telekom . Telefon Vodafone
  8. Replies
    721
    Views
    125,047

    Bugünde jr giremezsek büyük ayıp

    Bugünde jr giremezsek büyük ayıp
  9. Replies
    721
    Views
    125,047

    Saçmalama Ayten benim kaybim jrlerle 10 GB . 2...

    Saçmalama Ayten benim kaybim jrlerle 10 GB . 2 Gold bar +800kc +10 gün pire olmazsa oyuncu kaybeder
  10. Replies
    721
    Views
    125,047

    Etkinliklere giremedik hakkımızı rica ediyoruz

    2 Gold bar 800 kc 10 günlük bronz piremiyum u L den yollarsaniz seviniriz kaç gündür magduruz
  11. Kardeş boş yapmayı bırak önce Ntt nin fire wali...

    Kardeş boş yapmayı bırak önce
    Ntt nin fire wali yok güvenlik savunması eski adamların 100 binlik Charlari var 1 tane adam.cikip oyuna darbe koyacak milletin telafisini verin 2 Gold bar +10 gün...
  12. Thread: Telafi

    by Olt_yRFUvskE
    Replies
    126
    Views
    10,489

    İlk tur telafi rezillikdi başka bişey diyemiyorum...

    İlk tur telafi rezillikdi başka bişey diyemiyorum ortada 16 jr 21 caos 21 bdw var bunlara yönelirseniz + boşa giden piremiyum +800 kc güzel olur
  13. Thread: Telafi

    by Olt_yRFUvskE
    Replies
    126
    Views
    10,489

    16 jr çöpe gitmiş 20 kusur bdw 20 caos uçmuş...

    16 jr çöpe gitmiş 20 kusur bdw 20 caos uçmuş bunların telafisi olmalı
  14. Thread: Telafi

    by Olt_yRFUvskE
    Replies
    126
    Views
    10,489

    GMLER önce bi yayın açsın sorulara cevap versin...

    GMLER önce bi yayın açsın sorulara cevap versin durum açıklaması yaparsa bizde bilgileniriz
  15. Thread: Telafi

    by Olt_yRFUvskE
    Replies
    126
    Views
    10,489

    Sevgili Ntt game yönetimi 1+1 değilde etkinlikden...

    Sevgili Ntt game yönetimi 1+1 değilde etkinlikden gelen gem bdw caos hediyeleri ile oyunculara bi telafi yaparmisiniz
  16. Thread: Telafi

    by Olt_yRFUvskE
    Replies
    126
    Views
    10,489

    Kardeşim ben jr etkinlikler le charimi diziyorum...

    Kardeşim ben jr etkinlikler le charimi diziyorum öneri sundum sadece hakkımı istiyorum Mağdem oyuncularına telafi yapacak maddi yönden yapmali
  17. 70 juraid telafi lütfen konuyu silmeyin

    İp hatası verdi kimse giremedi jr 8 gündür boşa giden piremiyum puslar bdw jr caoos ft ve 8 günde kaybim 12 GB ayıptır yazıktir günahtır konuyu silmeden adam gibi cevaplarmisiniz GMLER insanların...
  18. Replies
    250
    Views
    53,428

    800 kc 1 Gold bar verirse op başına koy

    800 kc 1 Gold bar verirse op başına koy
  19. Replies
    250
    Views
    53,428

    En az 1 Gold bar 800 kc koyarsaniz herkes memnun...

    En az 1 Gold bar 800 kc koyarsaniz herkes memnun olacak ankete sunalim bunu
  20. Replies
    250
    Views
    53,428

    7 gündür oyunda etkinlik girilmiyo sürekli dc caps bdw jrde dc yeter

    Ntt game hak yiyorsunuz 800 kc +1 GB her hesaba verseniz adalet yerini bulur yeter artık kasıtlı jrde dc oluyoz yayıncılar jr kazanıyor 3 kişi .800 kc 1 GB mi istiyorummm
  21. Replies
    250
    Views
    53,428

    14 jr kaçırdım etkinlikler hepsi çöp oldu 8 gün...

    14 jr kaçırdım etkinlikler hepsi çöp oldu 8 gün pirem boşa gitti maddi bunlar manevi olarak oyundan soğuma derecrsinr geldik 800 kc +1 GB verirseniz hak geçmemiş olur
  22. Adamlar GM den korkmuyo ki ayıptır ya halen...

    Adamlar GM den korkmuyo ki ayıptır ya halen adamlar şu an macroda kasiyo yazıklar olsun
  23. Sirius andream human Okçu terbiyesizligi

    Sayın gmler andream a bi baksaniz adamlar TBL macro jantı clani farmer alayı macro 100 video attım adamlar halen deli gibi macro oynuyor adamları bilerek banlamiyosunuz çünkü 1 Ban yiyen yok ayıp ya...
Results 1 to 23 of 50
Page 1 of 2 1 2