Search:

Type: Posts; User: CLe0PaTRa

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    17
    Views
    1,024

    Bunu yapanlara müsamaha gösteren kim? Oyunu sırf...

    Bunu yapanlara müsamaha gösteren kim? Oyunu sırf para durumuna getirenler yaptı
  2. Replies
    6
    Views
    369

    Bencede yükseltilmeli

    Bencede yükseltilmeli
  3. Replies
    778
    Views
    51,571

    diez de free user artırılımı yapılmış...

    diez de free user artırılımı yapılmış denildi,bakıyorum hiçte bir değişiklik yok
  4. Replies
    3
    Views
    270

    cumhuriyetimizin 100 üncü yılına yetişecek umarım

    cumhuriyetimizin 100 üncü yılına yetişecek umarım
  5. Replies
    140
    Views
    30,031

    ne manyak adamsınız o kadarda yazdık buradan...

    ne manyak adamsınız o kadarda yazdık buradan soygun var diye bari sen yapmasaydın
  6. Replies
    116
    Views
    16,190

    Baygezi sen nerelerdesin özledik valla

    Baygezi sen nerelerdesin özledik valla
  7. Replies
    116
    Views
    16,190

    beklediğimiz kahraman geldi galiba

    beklediğimiz kahraman geldi galiba
  8. beni korkutan gene bu işten ksperler ve diğer...

    beni korkutan gene bu işten ksperler ve diğer hileciler yararlanacak
  9. Replies
    11
    Views
    682

    Neresi şans sonuçta bir kod algoritmayla...

    Neresi şans sonuçta bir kod algoritmayla yazılıyor bunlar,hiçbir yapımcı firma zarar edeceği bir işe girişmez 10 tane pot attı sonra düşündüm ki neden yaptım gidip kanat alsam bir ay kanat derdim...
  10. Replies
    26
    Views
    857

    Gm ler nereye yetişecek allah aşkına varsa video...

    Gm ler nereye yetişecek allah aşkına varsa video çek at cr ye
  11. 2 gr aklımız var Onuda başımızdan aldınız :)

    2 gr aklımız var Onuda başımızdan aldınız :)
  12. Yanlız ilk yorumu ben yazdım ödülümü isterim :)

    Yanlız ilk yorumu ben yazdım ödülümü isterim :)
  13. Nasıl birşey ipucu yokmudur yav heyecanlandım...

    Nasıl birşey ipucu yokmudur yav heyecanlandım valla :))
  14. Replies
    2
    Views
    286

    Yok diye biliyorum pazar yaparken yada trade...

    Yok diye biliyorum pazar yaparken yada trade yaparken unseal yaparsın upgrade yapacaksan gerek yok unseale
  15. Replies
    23
    Views
    1,638

    Bence gayet açıklayıcı olmuş

    Bence gayet açıklayıcı olmuş
  16. Replies
    140
    Views
    30,031

    sen akıllık yapmışsın,bilseydim bende girer...

    sen akıllık yapmışsın,bilseydim bende girer foruma yazılanları okuduktan sonra hallederdim yazık oldu 800 cashe 10 tane pot atarmı kardeşim bu bana ders olsun knight bir yenilik getiriyorsa anne...
  17. Replies
    140
    Views
    30,031

    10 tane denedim hep mi pot atar bu nasil bir...

    10 tane denedim hep mi pot atar bu nasil bir dolandiricilik türüdür kardeşim,mehmet aydini geçtiniz süpersiniz maşallah maşallah
  18. Eyvallah teşekkürler zaman ayırıp...

    Eyvallah teşekkürler zaman ayırıp bilgilendirdiğin için
  19. Replies
    9
    Views
    903

    Oyunda mevcut itemler buy da çıkmıyor onun...

    Oyunda mevcut itemler buy da çıkmıyor onun çıkması imkansız birşey
  20. Ben pek anlamam ama yeni sürüm demişsiniz çok mu...

    Ben pek anlamam ama yeni sürüm demişsiniz çok mu zor bir durum peki?
  21. Oyuna yeni bir pk ortamı getirmenin zamanı...

    Oyuna yeni bir pk ortamı getirmenin zamanı gelmedimi sizcede? Ayrıca yeni karekter yüzleri,oyundaki karekterler
    10 sene önceki tipler şuna ki teknolojiyle çok gerçekçi karekter yapılıyor aynı...
  22. Birşey soracam oyunla ilgili yeni fikirler üretip...

    Birşey soracam oyunla ilgili yeni fikirler üretip ekleyebiliyor musunuz yoksam oyun tamamen mgame nin elinde mi bütün yeni fikirleri arayüz efektler yeni harita etkinlik vs herşeyi mgame mi üretip...
  23. 8 yıl mı oldu reb geleli

    8 yıl mı oldu reb geleli
  24. +7 si iş yapmıyor arkadaşlar abartmayın

    +7 si iş yapmıyor arkadaşlar abartmayın
  25. genelde ota kuşa tek attığınız için oalbilir...

    genelde ota kuşa tek attığınız için oalbilir mi,ayrıca jamadarın dd si bile yok sen halen asaslara haksızlık mı yapıldığını düşünürsün hele birde senin dediğin gibi dark knight silahı güncellense...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4