Search:

Type: Posts; User: lastthetaylan

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds; generated 1 minute(s) ago.

  1. Replies
    45
    Views
    2,419

    Her oyun gibi knightı indirdiğinde download ve...

    Her oyun gibi knightı indirdiğinde download ve kurulum aşamasının sonlarına doğru bir sözleşme imzalıyosun. Bir bak bakalım sana herhangi bir açıklama yapma zorunlulukları var mı yok mu ?
  2. Replies
    45
    Views
    2,419

    Ban sebebinde TPT CR yazıyor. Video içeriğinde...

    Ban sebebinde TPT CR yazıyor. Video içeriğinde macro kullanıyormuş gibi gösteriyorlar. Yani karakterin banlanmasının macro ile bağlantısı yok. Koxptan banlanmış
  3. Replies
    13
    Views
    260

    Getirilsin şu Zuhanna denen çocuga verin...

    Getirilsin şu Zuhanna denen çocuga verin temizlesin serverları. Ne zaman açsam yayında koxper, hileci, macrocu yakalıyor. Verin bu cocuga yetkiyi yayınlarda temizlesin serverları.
  4. Replies
    45
    Views
    2,419

    Haksız atılmış ban örneği gösterirsen argümanını...

    Haksız atılmış ban örneği gösterirsen argümanını desteklemiş olursun. Ben haksız banlanan kimseyi görmedimde sen nerden kimi gördüysen bize de göster.
  5. Thread: Tpt x

    by lastthetaylan
    Replies
    22
    Views
    847

    Muhtemelen macro adı altında kullandıgınız...

    Muhtemelen macro adı altında kullandıgınız program aslında macro değil. Youtube da bir takım macro adı altında pazarladıkları TBL içeriği olan programlardan birini kullanmışsınızdır. Bilinçli ya da...
  6. Replies
    45
    Views
    2,419

    Haksız banlanan bir kişi bile görmedim. Şu...

    Haksız banlanan bir kişi bile görmedim. Şu forumda belki 500 tane benzer konu gördüm. Tamamı haksız oldugunu kabul etti. Bence açıklamaya bile gerek yok hile kullanmışsın banlanmışsın. Oyuna başka...
  7. Thread: Soyulma

    by lastthetaylan
    Replies
    6
    Views
    332

    Uzaktan erişim ayarlarınızı kapatmanızı tavsiye...

    Uzaktan erişim ayarlarınızı kapatmanızı tavsiye ediyorum. En azından knight oynamak için yeni bir oturum oluşturup orda uzaktan erişim ayarlarını kapatın. OTP yi bilgisayar yerine telefonunuza alın.
  8. Replies
    136
    Views
    20,862

    Sorun yaşayan arkadaşlar için söylüyorum. Hem...

    Sorun yaşayan arkadaşlar için söylüyorum. Hem siteye hem oyuna her gün girdim düzgün bir şekilde tüm ödülleri aldım. Sorun yok gibi gözüküyor. Oyuna girseniz bile siteye girmeyi unutmayın arkadaşlar.
  9. Arkadaşlar 2. 3. 4. 5. serverlarda krallıgın yeni...

    Arkadaşlar 2. 3. 4. 5. serverlarda krallıgın yeni krala geçmemesi bug zaten. Bu arkadaşta bu bugı kullanarak bi yayıncıya para yollamış. Her oyunda bug abusing in cezası vardır. Knightta sınırsız ban...
  10. Replies
    136
    Views
    20,862

    Şu exp arttıran semboller 21. ve 28. günde...

    Şu exp arttıran semboller 21. ve 28. günde geliyor. Bir tanesi daha erken bir tarihe çekilirse örneğin 9. ya da 11. güne exp kasan arkadaşlara destek sağlamış olursunuz.
  11. Şöyle söyliyim 20ms den 15 drop aldıgım da oldu 1...

    Şöyle söyliyim 20ms den 15 drop aldıgım da oldu 1 drop aldıgımda. Kişisel görüşüm mslerde dc pre ya da herhangi bir prenin drobu değiştirmediği. 3 yılda 500-600 ms girmişimdir hiç stabil bir sonuç...
  12. GB Düşmesinin Sebep ve Sonuçları

    Bildiğiniz gibi 22 ocakta yeni sunucuların açılmasıyla oyuna büyük bir ilgi oldu. Reklam kampanyasındaki başarıyla oyunun top kullanıcı sayısına ulaştı. Öncelikle farkındaysanız bu hafta sonu 2....
  13. Oyuna oyun gözüyle bakarsanız sorun...

    Oyuna oyun gözüyle bakarsanız sorun kalmayacaktır. Hiç gb satmadım oyuna başlarken kendime ayda 500lira bu oyuna ayıracak bütçen var mı diye sorup başladım. Her ay 500 lira yatırıp oyunu oynuyorum....
  14. Replies
    0
    Views
    87

    Bifrost-Krowaz

    Sevgili GM arkadaşlar,

    Oyunu hızlı götürmek istediğinizi yaptıgınız güncellemelerden anlıyorum. Neyi amaçladıgınızı bilmiyorum fakat 83 gelmesi en azından oyunda yapılacak uğraşılacak bir hedef...
  15. Replies
    2
    Views
    578

    Stok fazlasi

    Oldukça basit mevcut bug olsa gb fiyatı 1 liraya kadar inanılmaz bir hızla düşer ve siteler alışı çok önceden kapatırdı. Çünkü ROLLBACK halinde sitelerin edeceği zararı bir düşünün. Siteler stok...
  16. Onu sitelere sorcan yanlış yere soruyon.

    Onu sitelere sorcan yanlış yere soruyon.
  17. Replies
    5
    Views
    719

    Bug falan yok arkadaşlar. Normalde zaten 2. ayın...

    Bug falan yok arkadaşlar. Normalde zaten 2. ayın sonunda buralara düşüyodu siteler borsada "keriz silkelemesi" olarak bilinen durumu gerçekleştirdi bugün satanlar pişman olucaktır.
  18. Yapamazsınız. Aynı ırkta olmaları gerekiyor.

    Yapamazsınız. Aynı ırkta olmaları gerekiyor.
  19. Replies
    8
    Views
    339

    Hocam düşündüğünüz şekilde ilerlemiyor....

    Hocam düşündüğünüz şekilde ilerlemiyor. Bilgisayarınız da herhangi bir illegallik yoksa ceza almazsınız. Bende aynı kuşkularla başlamıştım, o söylemlerde bulunanları hepsi illegal oyun içine girince...
  20. Replies
    7
    Views
    505

    "7/24 kontrol edilmektedir" Kusura bakmayın ama...

    "7/24 kontrol edilmektedir" Kusura bakmayın ama ben mizah yaptıgınızı düşünmek istiyorum. Uruk slotlarının nerdeyse yarısı genie altı macro günün her saati ordalar hep aynı şekilde devam ediyor. Çöp...
  21. Gidip bi baksalar anlıycaklar. AOC taki mageler...

    Gidip bi baksalar anlıycaklar. AOC taki mageler geniede nasıl 6 skill vuruyor açıklasın biri.
  22. İşlem yapmamalarının nedeni ne anlamıyorum.Bir gm...

    İşlem yapmamalarının nedeni ne anlamıyorum.Bir gm günde 2 kere turlasa slotları 1 hafta sonra koxper kalmaz oyunda. 1 tur atması 1 saat sürer en fazla haftalık 14 saatlik bi çalışma oyunu...
  23. 30k np sınırı mantıkı olacaktır.

    30k np sınırı mantıkı olacaktır.
  24. Bilgisayarının arama kısmına yaz verdikleri ismi....

    Bilgisayarının arama kısmına yaz verdikleri ismi. Banlandıgın saatte nerden oldugunun bi önemi yok illegal program yüklüyse tarama da çıktıgı an banlanırsın nerde olduguna bakılmaz.
  25. Replies
    4
    Views
    571

    NTTGAME den Neden Şikayetçiyiz

    Görüp harekete geçer misiniz , yoksa oyun bitsin oynamayın mı diyosunuz bilmiyorum. Fakat artık oyunun mevcut sorunlarını çözmeden güncellemelerle bir şeyleri değiştirmeyin. Şu hilelere odaklanın...
Results 1 to 25 of 204
Page 1 of 9 1 2 3 4