Search:

Type: Posts; User: eko_HA5De9EU

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    77

    Yav niye saçma sapan bi kuleye girmek için gece 3...

    Yav niye saçma sapan bi kuleye girmek için gece 3 ten sonra uykumuzdan feragat edelim, bu sisteme biz para yatırıyosak tabiki hizmet beklicez hadi server kapasitesini de anladık ama draki kapasitesi...
  2. Ben de aynı sorunu yaşadım 3 4 gündür tickete...

    Ben de aynı sorunu yaşadım 3 4 gündür tickete cevap bekliyorum hala yok. Şu sorunu çözün artık lütfen.
  3. Replies
    15
    Views
    525

    Ben mesela geçen gün biri ptden attı eslantta ds...

    Ben mesela geçen gün biri ptden attı eslantta ds slotunda magemle tek başıma lurelemeye başladım ama lure bozmaktan ban yerim diye saldım, canlı yayında yayıncının slotunu bozup ks atan adam ban...
  4. Replies
    15
    Views
    525

    Oyun yönetimi oyuncuyu oyundan soğutuyor artık,...

    Oyun yönetimi oyuncuyu oyundan soğutuyor artık, her şey ban sebebi her şeye karışıyor , artık insanlar yürürken ban yicem diye korkmaya başladı , asıl bu yüzden gerçekten ban yemesi gerekenler...
  5. Replies
    11
    Views
    393

    Bunları yapamıyorsan senin pasifliğin. Türkiye...

    Bunları yapamıyorsan senin pasifliğin. Türkiye ile bir oyunu karşılaştırmak ? :D o kötü diye bu da kötü olsun iyileştirilmesin demek ne kadar saçma bir durum, oyun basit belli bi sistem geliştircek...
  6. Replies
    4
    Views
    112

    https://prnt.sc/wlod3k Hocam durum bu şekilde...

    https://prnt.sc/wlod3k Hocam durum bu şekilde dediğim gibi saçma sapan bir bug beni buldu :D
  7. Replies
    4
    Views
    112

    Cash kayboldu

    800 bonus +7 npointim vardı 5 aadet spirit of genie satın aldım 745 cash gitti. 55 bonus cash + 7 cash kalması gerekirken sadece 7 cash kaldı 55 cash kayboldu

    ticket attım ne yapmam gerekiyor ? 3...
  8. Replies
    14
    Views
    690

    ohhh 8 afq mage ptler için bulunmaz hint kumaşı...

    ohhh 8 afq mage ptler için bulunmaz hint kumaşı :D

    dm doyurmuyor mu artık
  9. Replies
    3
    Views
    122

    1920 Yoksa büyük ihtimalle düşük level bpsindir...

    1920 Yoksa büyük ihtimalle düşük level bpsindir atak yaptın manan indiyse sorun yok atak yapmadıysan essseleaaaaaa
  10. Replies
    6
    Views
    157

    reis +10 takılar mı çıktı server başından beri...

    reis +10 takılar mı çıktı server başından beri aylarca farm atıp ne geliştirdin daha
  11. Replies
    73
    Views
    2,420

    akşam yarım saat açarlar artık :D

    akşam yarım saat açarlar artık :D
  12. Replies
    20
    Views
    1,091

    Hiç korkma etkinlik gelir 1. gün 3 4 m e koyarlar...

    Hiç korkma etkinlik gelir 1. gün 3 4 m e koyarlar 2. gün 2m 3. gün 500 k ya düşer tozlar :D alınmayınca mecbur kardan zarar etcekler 1m den aldıysa 1.2 ye satacak 1 e satacak zarar etmemek için :d
  13. Replies
    29
    Views
    1,988

    A4 de forgetten temple var mı bilen var mı ?

    A4 de forgetten temple var mı bilen var mı ?
  14. Replies
    35
    Views
    1,104

    Tam bir kroyum ama para bende mesajı olmuş...

    Tam bir kroyum ama para bende mesajı olmuş rezillik ya para veriyorum her şey bana verilsin mantığı
  15. Replies
    35
    Views
    1,104

    4 pt mage oynuyor çünkü daha azı iş yapmıyor, sen...

    4 pt mage oynuyor çünkü daha azı iş yapmıyor, sen bi pk atmak için 4 pt warrior aradığını düşün yada 4 pt warriorun neler yapabilceğini?

    4 pt mage 1 pt warrior pt ile ws atarken 4 pt warrior biraz...
  16. :D Hahahah alakası yok 4 5 günde 1 full bozulan...

    :D Hahahah alakası yok 4 5 günde 1 full bozulan pt görüyorum şu ana kadar hiç böyle bi sorun görmedim.
  17. Replies
    35
    Views
    1,104

    Sen yoksa warriora laf mı ettin ? haşa. Nova da...

    Sen yoksa warriora laf mı ettin ? haşa. Nova da atsın uçsun da q basınca hızlı koşsun duvarlardan geçebilsin warriorlar.
  18. Replies
    53
    Views
    173,682

    Sticky: https://clips.twitch.tv/GrossPlainLarkSpicyBoy...

    https://clips.twitch.tv/GrossPlainLarkSpicyBoy
    https://clips.twitch.tv/DullAcceptableBisonKevinTurtle

    Pet kutu toplamıyor, magelerin can düşmanı bu buga çözüm bulun lütfen.

    bu clipler 10...
  19. Resten sonra çarı oyuna sokup 7 24 çıkarmayanlar...

    Resten sonra çarı oyuna sokup 7 24 çıkarmayanlar için olabilir mi ? Ya da 100lerce sıra bekleyenler ?
  20. Replies
    0
    Views
    51

    Altar 3 forgetten temple ?

    Altar 3 de akşam ftsinde npc başından kimse eksilmeden doldu hatası veriyor girilmiyor bunun nasıl imkanı olabilir ? kimse giremiyo tanıdık gruplara falan herkese soruyoruz kimse giremedi diyolar...
  21. Oyuna zaten girilmiyor bile premiumsuz artık...

    Oyuna zaten girilmiyor bile premiumsuz artık eskiden olsa ben de karşı çıkardım ama bence de bronze pre altı etkinliklere giremesin en azından. İllegal yuvası etkinlikler rahatlamaya başlar bu...
  22. Dediğin durum yasal, bana da mantıklı geldi böyle...

    Dediğin durum yasal, bana da mantıklı geldi böyle bir uygun klavye var mıdır acaba merak ettim.
  23. Replies
    32
    Views
    2,436

    A4 açılsa da bi rahat etsek artık altar iyi hoş...

    A4 açılsa da bi rahat etsek artık altar iyi hoş da 200 300 sayıyo bütün serverler, sw başından beri oynuyorum.
  24. Replies
    3
    Views
    175

    Hiçbir cezası yok hakaretlerin ss i de atarsan...

    Hiçbir cezası yok hakaretlerin ss i de atarsan enn baştan ss atmanı isteyecekler bütün konuşmaların muhtemelen bu da elinde yoktur ondan da ceza almayacaktır, sen de arkadaşlarınla yap ittifak geç...
  25. Replies
    10
    Views
    287

    Adam değilsin demişsin ha küfür ha bu ne fark...

    Adam değilsin demişsin ha küfür ha bu ne fark eder ? bazı durumlarda cinayete kadar gidiyor bu cümle, tabii yeni nesil sen adam mısın ? ben adam değilim eheheh diye espiriler yaptığı için onlara...
Results 1 to 25 of 171
Page 1 of 7 1 2 3 4