Search:

Type: Posts; User: bey_J9AqHerx

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. çözüm için teşekkürler ama bu 1 kerelik...

    çözüm için teşekkürler ama bu 1 kerelik sıfırlandı elbet bu hatayı yanlışlıkla veya dalgınlıkla yapan olucaktır bunun için sürekli bir çözüm olursa daha sağlıklı olur
  2. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    gerçekten 1299 a döneceğine inanan varsa acıyorum...

    gerçekten 1299 a döneceğine inanan varsa acıyorum sizlere ve olmayan beyninize :D
  3. merhaba açtığım cr konusunda destan sunucusunda...

    merhaba açtığım cr konusunda destan sunucusunda birini report ettim ama cevap olarak gordion yazılmış ve başka isim yazılmış bi karışıklık oldu perimones e ulaşamadım iletirseniz sevinirim .

    konu...
  4. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    böyle diyorsun ama adamların sponsor oldukları...

    böyle diyorsun ama adamların sponsor oldukları site item satıyor :D
  5. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    ve 2000 . ci yorum gel artık vefasız server. ...

    ve 2000 . ci yorum gel artık vefasız server.

    http://prntscr.com/m6lyit
  6. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    tabi öyle diğer arkadaşlar için dedim

    tabi öyle diğer arkadaşlar için dedim
  7. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    bi adamın durumu iyiyse gidip alır yani belki...

    bi adamın durumu iyiyse gidip alır yani belki senin oyuna verecek paran olmayabilir ama emin ol paran olsa sende alırdın bu konuya diyor sanırım.
  8. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    yeni server felan gelmesin hele bide saçma sapan...

    yeni server felan gelmesin hele bide saçma sapan bi güncelleme sen o zaman savaşı gör linç i gör :D
  9. Replies
    17
    Views
    983

    alt üstü 3 saat farm yapamadın level kasamadın...

    alt üstü 3 saat farm yapamadın level kasamadın hemen bordo klavyeli gibi höhööhöh telafi direk şaka gibisiniz
  10. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    reis sende farkındasındır böyle büyük bi...

    reis sende farkındasındır böyle büyük bi beklentiye soktunuz herkezi reklam vs vs umarım POF birşey cıkmaz zaten yeni server gelmezse ayrı bi linç yersiniz orası ayrıda :D umarım herkezin...
  11. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    gerçekten 1299 geleceğine inanan varmı ya :D

    gerçekten 1299 geleceğine inanan varmı ya :D
  12. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    alakası yok serverla ilgilenecek birşey yok...

    alakası yok serverla ilgilenecek birşey yok bişeyi 3 servera yapıyorsa mecbur diğer 3 ünede yapıyor sanki taş taşıyorlar 2 si yayın yapıyor diğerleri ilgilenir merak etme
  13. bu ne sinir kardeş adam gibi düzgün konu açsan...

    bu ne sinir kardeş adam gibi düzgün konu açsan zaten verirler unutulmuştur sakin ol
  14. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    akara ile birleşti ? nasıl birleşme olmadı.

    akara ile birleşti ? nasıl birleşme olmadı.
  15. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    inş bi yeni server gelmezde o zaman knight...

    inş bi yeni server gelmezde o zaman knight düşünsün hem yeni server bekleyen oyuncuları hemde olan oyuncuların %40 ını kaybetmiş olacaklar ondan sonra dava açarlar neden bu insanlar pvp oynuyor diye.
  16. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    ama gördüğüm kadarıyla bynogame enayi arıyor gibi...

    ama gördüğüm kadarıyla bynogame enayi arıyor gibi alış ile satış arasında 8-10 tl oynuyor her server :D
  17. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    gb fiyatları gene artışa geçmiş eski haline...

    gb fiyatları gene artışa geçmiş eski haline dönmüş neredeyse ama bu fake de olabilir herşeyi görücez ayın 16 sında bakalım.
  18. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    bu oyunun yeni oyunculara ihtiyacı yok elindekini...

    bu oyunun yeni oyunculara ihtiyacı yok elindekini iyi değerlendirdikten sonra gereken özeni gösterdikten sonra zaten yeterince user oluyor artıyor bile ama çoğu p.v.p serverdaki özelliklerin %5 i...
  19. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    yeni server gelicekse %100 2 3 gün önceden...

    yeni server gelicekse %100 2 3 gün önceden acıklanması lazım zaten yeni server gelmezse hard core linç + oyuncu kaybı coming :D
  20. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    boşuna ağlamışsın emek hırsızı felan alakası yok...

    boşuna ağlamışsın emek hırsızı felan alakası yok sana zorla pazarcılara item sat demiyor kimse veya pazarcılar zorla item satmıyor satamaz şimdi böyle yazıyorsun işin düşünce koşa koşa pm...
  21. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    sanırım sayaç 1 saat daha eklenmiş 16.01.2017...

    sanırım sayaç 1 saat daha eklenmiş 16.01.2017 18.00 oluyor 17.00 a denk geliyordu normalde

    https://i.hizliresim.com/7aAy1v.png
  22. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    limon da istermisin ?

    limon da istermisin ?
  23. Replies
    20
    Views
    560

    kendi adıma konuşmadım o kadar item alan var para...

    kendi adıma konuşmadım o kadar item alan var para yatıran var farm ile bi çok uğraşıp zarar eden var bu olay yüzünden bunlarıda düşünmek lazım
  24. Replies
    2,893
    Views
    426,683

    bununla ilgili malesef bi adım atamazlar bunun...

    bununla ilgili malesef bi adım atamazlar bunun önüne hiç bi türlü geçilemez yani çok ince bir konu
  25. Replies
    20
    Views
    560

    orası öyle ama 16 ocak 17.00 a denk geliyor bu...

    orası öyle ama 16 ocak 17.00 a denk geliyor bu saatte hiç bi zaman güncelleme gelmedi knight a %99 yeni server vs bişey açılacak ama bunu önceden oyuncular ile paylaşmaları lazım insanlar ona göre bi...
Results 1 to 25 of 47
Page 1 of 2 1 2