Search:

Type: Posts; User: rocketman96

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    38
    Views
    2,784

    Siz cash çektikçe fiyat ayni kalmaya devam edicek...

    Siz cash çektikçe fiyat ayni kalmaya devam edicek :)
  2. Replies
    5
    Views
    427

    Dusunce yapisina bayıldım hahahahahah. İnternet...

    Dusunce yapisina bayıldım hahahahahah. İnternet firmasına oyun ile ilgili bakım yaptirmak .. supersiniz
  3. Replies
    13
    Views
    387

    Bir şey bulamamislar. Bosa beklersiniz.

    Bir şey bulamamislar. Bosa beklersiniz.
  4. Biri senin babanı öldürünce sende onun babasini...

    Biri senin babanı öldürünce sende onun babasini oldurursen hapise girmez misin :) ne sacma bir zihniyetin var la senin
  5. 1 hafta bekleyip 1000 cashi ver alillanirsin :))

    1 hafta bekleyip 1000 cashi ver alillanirsin :))
  6. kardeş vergisi geldi coin çıkışı için saçma sapan...

    kardeş vergisi geldi coin çıkışı için saçma sapan scler eklendi ikide bir ibex pot geliyor pre pot kaldırıldı oyundan coin çıksın oyun parası değerli kalsın diye herşeyi yaptıkları halde düşmesini...
  7. DC Premiumda bug olduğunu ne zaman fark ediceksiniz?

    48 saatlik bir periyotta 3 mage bronze preli 3mage dc preli olarak farm yapıldı :) Bilin bakalım hangi premium daha fazla kastı ... Ne zaman kontrol etmeyi düşünüyorsunuz acaba .
  8. Replies
    13
    Views
    643

    Yeni strejileri tam olarak o :) oyun ici kontrol...

    Yeni strejileri tam olarak o :) oyun ici kontrol edilecektir..
  9. Sanal pc ban sebebi değildir. Giriş engelli...

    Sanal pc ban sebebi değildir. Giriş engelli sadace arasındaki fark bu.
  10. Replies
    264
    Views
    13,877

    İsinize gelmeyince genie kaldirilsin :):) aoclar...

    İsinize gelmeyince genie kaldirilsin :):) aoclar bos su anda sonuc ney ? Bomboş slotlar..
  11. Replies
    12
    Views
    692

    Seni sinirlendirmek için soylemistir. İşlem...

    Seni sinirlendirmek için soylemistir. İşlem yapamazlar ona :)
  12. Replies
    12
    Views
    692

    2 FARKLI GÜNDEKİ dönen videoları mevcut...

    2 FARKLI GÜNDEKİ dönen videoları mevcut arkadaşların gelen mükemmel cevap :D:D:D:D şaka gibi.. incelenecektir evet arkadaşlar 24 saat adam dönüyor.. eliyle yapıyor kesinlikle..
  13. Replies
    12
    Views
    692

    Sırf cheat reportsdaki yoğunluğu azaltmak için...

    Sırf cheat reportsdaki yoğunluğu azaltmak için yapılan hareket olduğuna inanıyorum.. Yapmayın o zaman bizden videoda istemeyin kardeşim..
  14. Replies
    12
    Views
    692

    Oyun ici kontrol edilecektir..

    Yahu su mesajı yazıyorsunuz insanlarin cheat reportsa olan guveninide kaybediyor... İslem sirasina alıp gmi gondermek bu kadar zor mu ? En az 3 gundur hic kapatmadan çayır cayir z acan arkadaşın...
  15. Konu guncel. Yetkili arkadaşların da fikirlerini...

    Konu guncel. Yetkili arkadaşların da fikirlerini bekliyoruz. Scorp bey sizi buraya alabilir miyiz :))
  16. ne zaman bu arkadaşın dediklerinin yarısı gelsin...

    ne zaman bu arkadaşın dediklerinin yarısı gelsin yeterli.. Oyuna delostan sadace günde 40 gb para giriyor.
  17. Yakin zamanda duzenleme gelebilir. Vurmadiklari...

    Yakin zamanda duzenleme gelebilir. Vurmadiklari bir orasi kaldi coin girişi olan :)
  18. Replies
    36
    Views
    5,325

    Okuma yazman yok mu ? :)

    Okuma yazman yok mu ? :)
  19. fark eder mi ? Hamuru belli. En fazla 1 sene..

    fark eder mi ? Hamuru belli. En fazla 1 sene..
  20. Test Moderatoru olmak için 2şart; 1. trade...

    Test Moderatoru olmak için 2şart;

    1. trade atmak
    2. karşı ırk çağırmak (ittifak yapmak)
  21. Replies
    15
    Views
    896

    Merhaba hocam; Gerekli davayı açarsan...

    Merhaba hocam;

    Gerekli davayı açarsan açıklamasını yapabilceklerini düşünmüyorum. Dizin paylaşımı falan hikaye hocam. Xigncodun senin pcni taramaya yetkisi ve hakkı yok.. He şu İp match davasına...
  22. Replies
    12
    Views
    495

    2 tane gm arkadas o konulari temizlemekle uğrassa...

    2 tane gm arkadas o konulari temizlemekle uğrassa 1 haftalarini alir. 1 hafta da koxperlar dunyayi indirirler.
  23. Replies
    12
    Views
    495

    3bin tane gmin bakmasi gereken konu var. Arşiv...

    3bin tane gmin bakmasi gereken konu var. Arşiv mevzusu degil bu malesef.
  24. Replies
    12
    Views
    495

    Cheat reporttaki 5bin konu hakkinda

    Cheat reportsda 5bin konu var ? Nasıl bunları 2gün içinde cozuceksiniz arkadaslar ? Var mı mantıklı bir açıklama =?
  25. Replies
    140
    Views
    14,181

    Yetkili arkadaslarin çözmesi gereken bir sorun...

    Yetkili arkadaslarin çözmesi gereken bir sorun ama daha cok bekleriz gibi :)
Results 1 to 25 of 130
Page 1 of 6 1 2 3 4