Martın ortasını geçtik ve hala biletlere bir cevap gelmedi. Sanırım göz göre göre hesapları silecekler. Atılan biletlerin hiç bir faydası olmayacak.
Printable View
İyi günler Sayın AndrePaul,
Oyunun Nttgame'ye geçişi sırasında bilgi güncellemesi istenmişti o zaman eposta adresini farkında olmadan yanlış girmiştim ve o zamandan beri oyuna giremedim o hesap ile.
Bununla ilgili geçtiğimiz günlerde Bilet ile iletişime geçtim ve tüm bilgileri eksiksiz gönderdim, onaylandı ve yeni eposta adresi istendi. Dün hemen gönderdim e posta adresi gönderdim .
Sizden ricam 2012 den beri girilmeyen hesaplar silinmeden önce eposta adresi bi an önce değiştirilmesine yardımcı olmanız .
Biliyorum Bilete cevap gelmesini beklemem gerekiyor fakat bu ay içerisinde silinecek dendiği için tam tarihi belli değil hesaplar silinmeden önce eposta değişirse ki herşey tamam Yeni eposta adresi istediler verdim. Rica ediyorum Yeni Eposta adresini bi an önce aktif edebilirmisiniz.
BİLET NO : #QYG-220-70807
Teşekkür ederim , iyi çalışmalar dilerim
HAKSIZ YERE HESABIMIN BAN YEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM PC BASINDAYDIM HAPİS YEDİĞİMDE HİÇ BİR ŞEKİLDE KOPX VEYA HİLE YOKTU NEDEN NEYE GÖRE HAPİS YEDİM HİÇ BİR FİKRİM YOK Elcburaq1907 İSİMLİ ÇARIM HAPİS YEDİ EN KISA ZAMAN DA İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM .S HESABIMIN İNCELENMESİNİ İSTİYORUM..
1 Ekim 2012 tarihinden bu yana giriş yapmayan tüm hesaplar, 02.04.2015 tarihinde sistemden tamamen silinecektir.
Az ilgilenseler insanlarla. Bazıları silinmeyecek. Forumda okuyup desteğe mail atmaktan bir hal olduk. İnsan bir gıdım ilgi gösterir. Ne diye çalışıyorlar anlamıyorum. tek bildikleri asarız keseriz den ibaret. başımıza cellat oldular bir oyun için.
peki banned yemişti carım
acılcaktı ama birturlu açılmadı 35hakan3336id
Bu işlemin daha kaliteli oyunla falan ne alakası var ? adam belki o tarihten beri okuluyla işiyle meşgul haziran 2015 te oyuna dönecek diyelim bi girecek aaaaa hesabı silinmiş süpersiniz devam böyle işler yapmaya
4 aydir ticketime cevap verilmedi klasik oç sunuz.