O zaten makrodan bann yedi, yayıncı olması 2-3k izlenmesi makroyu göz ardı etmemiz gerektiği anlamına gelmez.
Printable View
seni bilirim ama izlemem.
Sürekli report yapıyorsun diye kendini ayrıcalıklı görmemelisin.
nttgame'de sürekli illegalleri reportluyorsun diye sana karşı böyle bir samimi tavır sergiliyorsa çok yanlış yapıyor.
sadece xcreepy part 12 i izledim adam seni arkadan saklanarak geliyor diye neyin kanıtını alıyorsun ?
bu tavrırdan dolayı birisi ceza aldıysa video çekip itemleri silip oyunu bırakırım.
Ghostluyorum yalan değil, ama bowlda kestiğimde ghostla alakası yok, CSnin altında kesiyorum ghost diyorsun. Böyle bişey mümkün mü? O zaman bırakıyım dokunmiyim sana kes CSyi rahat rahat. Yayın açıyorsun diye ayrıcalık bekleme, 2-3k izlenene bileti kestiler 100-200ü tınlamazlar.
ghost ban sebebi degildir.
Kurallarda şöyle birşey var: Not: GM’in inisiyatifine göre tüm kurallar değiştirilebilir. Her bir kural için cezalar arttırılabilir ya da düşürülebilir.
Yani ilk seferde de makrodan direk bann yiyebilirsin. Öyle 5 canım var diye bişey yok.
Bu yayıncı kardeşimiz enteresan bir tarzı var vs de kesilince makro bannlatacam.Cz de üst üste kesilince ghostluyorlar bannlatacam.Flood atmaya saygısızlık demiş o ayrıntı ayrı bir gülümsetti.Ekibim vardır charın yürüyüşüne takarım cz de nefes aldırtmam bundan kime ne?Bu her yayın açan knightın reklamını yapıyorum destekleyin beni tribine girmesi gerçekten çok enteresan :)