Siz bunu boşverin otp yapin otpp
Printable View
Siz bunu boşverin otp yapin otpp
İyi güzel serverları rahatlatıyorsunuz ona bir şey dediğimiz yok da birleştirme sonrası Avrupa serverlarında askıda kalan charlar hakkında hala bir gelişme yok. Atılan ticketlara çalışmalarımız sürüyor diye yanıt geliyor. İki gün sonra o charlar da silinecek. Bu konuda yardımcı olsanız bize çok güzel olur.
Attığımız ticketlara gelen bir cevabı ben size direkt olarak ileteyim.
Merhaba,
Görevli ekiplerimiz sorun ile ilgili çalışmalar yapmaktadır. Ne yazık ki sorunun çözümünü garanti edememekteyiz.
Ekiplerimiz konuyla ilgili güncelleme yaptıkları zaman resmi sayfalarımız üzerinden konuyla ilgili duyurular yapılacaktır.
Resmi sayfalarımızı takipte kalınız.
Saygılarımızla.
Benim buradan anladığım bu konuda elimizden bir şey gelmiyor giden gitti bunu da size açıkça söyleyemiyoruz kusura bakmayın.
Ya lütfen şu oyunu WoW gibi aylık para ödenen bir hale getirinde şu k0xperlara kesin çözüm olsun.. niye boşuna uğraşıyosunuz ki. siz bu k0xpu bitiremiyosunuz bari oyunu tamamen aylık para ödenmesi zorunlu hale getirin öyle oynasın bakalım oynayabilicek mi k0xperlar
Selamlar,
NTT Game çalışanları için, işlerini kolaylaştırmak ve aktif olarak kullanılan hesapların da işlerliğini sağlamak bakımından iyi bir "önemli değişiklik" olduğu kanısındayım. (Bu bakımdan bir kolaylık sağlayacağını düşünüyorum.) Tek endişem, Mart ayı içerisinde yapılacak ve nihayete erdirilecek olan bu işlemin çeşitli "Bug"lara sebebiyet verebilme ihtimalidir; umarım bu konuda bir sıkıntı olmaz ve işlemler başarı ile sonuçlandırılır.
İyi Çalışmalar AndrePaul ve NTT Ekibi.
Rica ediyorum yardımcı olun Sayın AndrePaul,
http://forum.nttgame.com/forum/showt...#axzz3TRlTeeiz
FKZ-378-69120 adlı biletime hala bir ewap alamadım. hesabımız calınmasa g,rcez oyunada.
Karakter Adı:BospHorusBuLL
Sunucu:Ephesus
Hesabın Kapatılma Tarihi:06.03.2015
Hesabın Kapatılma Sebebi:Hacked investigation
KARAKTERİN DOĞUM TARİHİ 21.03.1990
Savunma:Karekterimi Gece Pazara Bırakıp Uyumuştum Sabah Kalktıgımda Oyundan Koptugunu Gördüm İnternet Baglantısı Kesildigini Düşünerek işe Giddim Akşam Gelip Oyuna Giriş Yapmayı Denedigimde Carımın Bloclandıgını Gördüm Karekterde Hiç Bir İllagel Durum Bulunmamaktadır
Konuyla İlgilenmenizi Arz Ederim İyi Calışmalar
Karakter Adı:JuniorAcitMaDaN
Sunucu:GORDİON
Hesabın Kapatılma Tarihi:27.10.2013
Hesabın Kapatılma Sebebi:block
emanet verilen bi çarın illegal durumda olmasından dolayı block olmuştur.gerçek sahibi olarak birdaha böyle birşey olmayacağına garanti veririm.tekrar oyuna dönmek ve meşkuliyetimi bu oyuna yoğunlaştırmak istiyorum.
iyi çalışmalar ( cevap verilmesi sizlerin ilgisiz kalmadığınıza örnek olacaktır )