Originally Posted by
Lord_Archer
Kardeş bowl diyorum bowl. Yani ghostlamayı geçtim, adamı bowlda CS keserken kestik, ghost diye CRye atmış. Hani bowl varya CZnin kalbi, boss kesilen yer, işte orası, yayında olduğu için orda ona dokunmamamız gerektiğine inandırmış kendini. Geldi konuya 10 tane video koydu, 7si bowlda, 3ü karşı ırkın aoc slotunda. Bowla girdin yayının açık diye kesmiyim mi ? Veya bizim aoc slotunda yayının açık diye kimse seni ellemeyecek mi?
Bowlda, aocta ghost mu olur? Gider cznin ücra köşelerine, towndan kalkar gelirim 5 kere keserim o videoları falan atsın tamam bu ghosttur, ama bowlda ölüpte beni ghostluyorlar diyip CRye atmak nedir.