Merhaba,
Konu hakkında size gerekli bilgilendirmeler yapılmış. Forum üzerinden hesap desteği verilmemektedir, ayrıca çoklu hesap kullananlara ceza verilmiştir. Lütfen çoklu hesap kullanımından kaçınalım.
Printable View
aynı şey benimde başıma geldi otp telefonumda ve bilgisayarım uzaktan erişime kapalı ve virüs programı da bulunmakta bugün savcılığa suç duyurusunda bulundum bilişime bilgisayarımı bıraktım beklemedeyim itemlerimi alıp komple clan olarak ne varsa satacağız ve oyunu bırakacağız çevremde kim varsa bu yönde söylüyorum madem oyun bizi koruyamıyor soyulmamıza, bu hırsızlıklara engel olamıyor gereğide yok.
IInfinityPhoBia,
Bu tür sahte siteler/sayfalar ile hukuki yollardan mücadeleler devam ediyor. Resmi olmayan hiç bir linke/sayfaya/bağlantıya giriş yapılmaması konusunda sürekli olarak uyarılarımızı gerçekleştiriyoruz. Bu tür durumlara dikkat etmeyen kişiler ne yazık ki bedelini hesapları ile ödüyorlar, lütfen Resmi olmayan hiç bir bilgiye inanmayınız.
NTTGame olarak ücretsiz bir şekilde virüs programı sağlanmıştı ve buna ek olarak ilk seferde ücretsiz olmak üzere ICS/OTP imkanı sunulmaktadır fakat bilgisayarlarınıza doğrudan bir müdahalede bulunamadığımız için PC/Mobil aygıtlarınızın güvenliklerini kendinizin sağlaması gerekmektedir. PC/Mobil aygıtınız ile ilgili olarak güvenlik konusunda size yardımcı olabilecek makaleleri okuyarak tedbiri elden bırakmayınız.
Tüm bunlara rağmen hala sorun yaşıyorsanız üzülerek söylemeliyim ki dikkatsizliği kendinizde aramanız gerekmektedir, bizlerinde hesapları bulunmaktadır, Moderator kimliklerimizin yanında bizlerde oyuncuyuz. Lütfen PC/Mobil aygıtınızın güvenliğini sağlamayı ihmal etmeyiniz.
Sayın Moderator 27 yaşındayım ve bilgisayar üzerinde yeterince bilgiye sahip olduğumu düşünüyorum gerek telefonumda gerekse bilgisayarımda her türlü güvenlik duvarı mevcut bakınız arkadaşın pm ile görüştüğü kişi oyunda bazı açıklar mevcut demiş tabiki her konuşanı dikkate alacak değiliz ama üzülerek söylüyorum ki bu oyunda ve sistemde gerçekten çok büyük açıklar var lütfen suçu hep bizlerde değilde birazcıkta kendinizde arayın.
Developer ekibi kontrollerini gerçekleştiriyor, PM görüşmesinde söylenildiği gibi bir durum bulunmamaktadır. İnsanların yaşları veya konumları ne yazık ki tam bilgiye sahip olduğu anlamına her zaman gelmemektedir. Forum üzerine açılan yüzlerce konuyu görebiliyoruz; Bilgisayar Mühendisiyim, Yazılımcıyım vesaire vesaire fakat şöyle düşünmelisiniz; Bilgisayarınızı bir ev olarak görürseniz eğer eve girilmesi için bir anahtara ihtiyaç vardır ve siz bu anahtarı kimseye vermediğiniz sürece hiç bir kimse içeriye giremez.
Ama siz evin kapısını kilitleyip anahtarını da evin önündeki paspasın altına bırakırsanız eviniz yol geçen hanı olur. :) Umarım anlaşabilmişsizdir, iyi günler.
Ayrıca ne kadar sürerse sürsün, nerede olursa olsun bu işin peşini bırakmayacağım ne gerekse maddi manevi her türlü şeyi yapacağım siz sadece bizleri suçlayarak değil mağduriyetimize inanıp işlemleri en kısa sürede çözerek destek olabilirsiniz. Rica ediyorum artık sen, siz dilini bırakın suçlu varsa bu ben sen değil hırsızlığı yapandır.
Sevgili dostum,
Tarafınıza gerekli tüm açıklamaları yapmış bulunmaktayım, tabii ki hukuki yollardan hakkınızı da arayabilirsiniz. Bilişim suçlarına giderek suç duyurusunda bulunabilir veya daha önce böyle bir başvuruda bulunmuşsanız kendilerinin sizi yönlendirmesini bekleyebilirsiniz.
Eğer savcılık tarafından adımlar atılırsa NTTGame Şirketi olarak şirket avukatları tarafından da gerekli adımlar atılacaktır, bundan emin olabilirsiniz.
Tekrar iyi günler ! :)