Hiç bir işe yaramayacaktır.Umudunu kaybedince beni hatırlarsın
Quote:
Originally Posted by MONAL
Aynı sını bende sana iletmek isterim ben 1 senedir aynı durumdayım alış bence sende kardeş :)
Kendi haline bakmadan adam sana öneri de bulunuyor şaka gibi.
07-05-2015, 10:37 AM
musa9xe1
Quote:
Originally Posted by MONAL
Aynı sını bende sana iletmek isterim ben 1 senedir aynı durumdayım alış bence sende kardeş :)
benim amacım bu konularda oyuncuların hala sessiz kalmaması ve bilgilenmesi 2bin 3bin tl gerçekten bana çok getirisi olmaz ve zevk için harcamışım o parayı çıkmış cebimden bir kere.
07-05-2015, 10:38 AM
musa9xe1
Quote:
Originally Posted by ErrorMacro
Kendi haline bakmadan adam sana öneri de bulunuyor şaka gibi.
sen neden alakasız şekilde konulara dahil olup post kasıyorsun.Amacını soracağım fakat söyleyeceğini sanmıyorum.
07-05-2015, 10:41 AM
MONAL
Quote:
Originally Posted by musa9xe1
benim amacım bu konularda oyuncuların hala sessiz kalmaması ve bilgilenmesi 2bin 3bin tl gerçekten bana çok getirisi olmaz ve zevk için harcamışım o parayı çıkmış cebimden bir kere.
ozaman konu açmana gerek yokki kardeş :) madem giden umrunda değil ise :)
07-05-2015, 10:42 AM
MONAL
Quote:
Originally Posted by ErrorMacro
Kendi haline bakmadan adam sana öneri de bulunuyor şaka gibi.
:D çok güzel bi cevap. :D ama umrumda değil dedi arkaşdaşım. ozaman konu içeriğini silip kitit yatırsın konuyu bence :)
07-05-2015, 10:43 AM
ErrorMacro
Quote:
Originally Posted by musa9xe1
sen neden alakasız şekilde konulara dahil olup post kasıyorsun.Amacını soracağım fakat söyleyeceğini sanmıyorum.
Adama akıl vereceğine kendine uygula vereceğin aklı.
Quote:
Originally Posted by MONAL
:D çok güzel bi cevap. :D ama umrumda değil dedi arkaşdaşım. ozaman konu içeriğini silip kitit yatırsın konuyu bence :)
Bu oyunu oynayan kitlenin en büyük sorunu da bu zaten, her b.ku en iyi onlar bilir.
07-05-2015, 10:44 AM
musa9xe1
Quote:
Originally Posted by MONAL
ozaman konu açmana gerek yokki kardeş :) madem giden umrunda değil ise :)
büyük bir ihtimalle sana bir daha cevap vermeyeceğim.Ben içersinde bulunduğum olay konusunda bilgilendirmek dedim.Seninle senin her konuya yorumlarda yazdığın gibi konuşmak benim mizacıma uygun değil.hakkında hayırlısı.kolay gelsin genç adam.
07-05-2015, 10:49 AM
MONAL
Quote:
Originally Posted by musa9xe1
büyük bir ihtimalle sana bir daha cevap vermeyeceğim.Ben içersinde bulunduğum olay konusunda bilgilendirmek dedim.Seninle senin her konuya yorumlarda yazdığın gibi konuşmak benim mizacıma uygun değil.hakkında hayırlısı.kolay gelsin genç adam.
valla kardeş bana öneride bulanan daha açılmaz diyen sen hesabını açtırmak için burda bişeyler kovalıyor ve ardından umrumda değil diyen sen bence dediğim gibi alış daha açılmaz dediğin gibi seninkide benimkide :). Delikanlı.
07-05-2015, 10:58 AM
musa9xe1
Quote:
Originally Posted by MONAL
valla kardeş bana öneride bulanan daha açılmaz diyen sen hesabını açtırmak için burda bişeyler kovalıyor ve ardından umrumda değil diyen sen bence dediğim gibi alış daha açılmaz dediğin gibi seninkide benimkide :). Delikanlı.