O zaten makrodan bann yedi, yayıncı olması 2-3k izlenmesi makroyu göz ardı etmemiz gerektiği anlamına gelmez.
Printable View
seni bilirim ama izlemem.
Sürekli report yapıyorsun diye kendini ayrıcalıklı görmemelisin.
nttgame'de sürekli illegalleri reportluyorsun diye sana karşı böyle bir samimi tavır sergiliyorsa çok yanlış yapıyor.
sadece xcreepy part 12 i izledim adam seni arkadan saklanarak geliyor diye neyin kanıtını alıyorsun ?
bu tavrırdan dolayı birisi ceza aldıysa video çekip itemleri silip oyunu bırakırım.
Ghostluyorum yalan değil, ama bowlda kestiğimde ghostla alakası yok, CSnin altında kesiyorum ghost diyorsun. Böyle bişey mümkün mü? O zaman bırakıyım dokunmiyim sana kes CSyi rahat rahat. Yayın açıyorsun diye ayrıcalık bekleme, 2-3k izlenene bileti kestiler 100-200ü tınlamazlar.
ghost ban sebebi degildir.
Kurallarda şöyle birşey var: Not: GM’in inisiyatifine göre tüm kurallar değiştirilebilir. Her bir kural için cezalar arttırılabilir ya da düşürülebilir.
Yani ilk seferde de makrodan direk bann yiyebilirsin. Öyle 5 canım var diye bişey yok.
Bu yayıncı kardeşimiz enteresan bir tarzı var vs de kesilince makro bannlatacam.Cz de üst üste kesilince ghostluyorlar bannlatacam.Flood atmaya saygısızlık demiş o ayrıntı ayrı bir gülümsetti.Ekibim vardır charın yürüyüşüne takarım cz de nefes aldırtmam bundan kime ne?Bu her yayın açan knightın reklamını yapıyorum destekleyin beni tribine girmesi gerçekten çok enteresan :)
Onun cevabı bu maddede yazıyor:
Not: GM’in inisiyatifine göre tüm kurallar değiştirilebilir. Her bir kural için cezalar arttırılabilir ya da düşürülebilir.
Ve kendisi de zaten makro kullandığını canlı yayında itiraf etti, hatta kullandığı bilgisayarı makro mausla beraber satılığa bile çıkardı. Yani kendisi bile kendini savunmuyor, sen savunma bari.
Ghostluyorum zaten, yasak değil. Ama bowlda CSde ölüpte ghost diye ağlama yasak olmayan bişey için bannlatacam diye boş boş tehditler savurma. Bannlanacak biri varsa insanlara "maymun" dediğin için senin bann yemen gerekiyor. Nasıl hâla discordda yayıncı permin var onu da anlamıyorum. Heralde GMler kullandığın bu kelimeyi gözden kaçırmış.
İnisiyatif o gün olan ruh haline ya da psikolojine göre alınan bir durum değildir. Kişinin hesapları kontrol edilir, daha önceden aldığı cezalar hepsi değerlendirilir. Hayatında ilk kez makro açmış birisi ile daha önce 5-6 hesabı kapatılmış, yeni kullandığı hesaplardan 1-2 kez hapse gitmiş ve hala kullanmaya devam eden kişi bir değildir. Böyle durumlarda Gm inisiyatif kullanır. Sizler hesap geçmişleri hakkında bilgi sabihi olmadığınız için size göre iki değerlendirmede de ikisi de ilk kez makro kullanıyor neden farklı ceza alıyor diye düşünmeniz normaldir.
Ghost konusuna gelirsek de; Ghost direkt olarak ban sebebi değildir ancak canlı yayında Khenarth'ın da bahsettiği gibi durum ghost'un bir tık üstüne çıktıysa yine bu analiz edilerek inisiyatif dahilinde ceza verilebilir.
Ayrıca lütfen cr haricinde forumun diğer bölümlerinde ve burada link paylaşmayınız. Bu linkler burada değerlendirilmez, işlem yapılmaz veya üstünde tartışılmaz. Bu durumu sadece cr responsible personeli ve Gm ekibi değerlendirir.
Eğer bu adam sırf bu sebepten dolayı birinin banlanmasına ya da hapis cezası almasına sebep olsun oyunu anında denetim masasından silerim.
Toplasan günün çoğunda oyun olarak 200 izlenme geçmeyen oyunun yayıncıları 10-20 izledin mi arada oyunda da denk geliyorum havalarından geçilmiyor.Acaba gerçekten her gün 10-20 bilemedin en fazla 50-100 olsun izleniyor diye bir destek , bir çifte standart mı var ?
Attığı videoların 2sinde bowlda kesilmiş, 1inde human town önünde 2ptye kafa atıp ölmüş ghostluyorlar diyor. Yok yani arada ghost atıyoruzda bowlda ghostlamaya ihtiyaç yok heralde. :D
Chaos Stone keserken ölünce ghost atıyorlar diyip CRye atabiliyor düşün artık, heralde yayınını 20 kişi izlediği için NTTden ayrıcalık bekliyor. Birisi 4 ay önceye kadar 3k izlenen yayıncıya ne olduğunu hatırlatsın bu arkadaşa.
Ceza alırlarlar ya da almazlar bilemem ama şunu biliyorum
Senin oyunu silip silmemen gmlerin kararını etkilemez :)
Aslında hak da veririm kendi gözünden baktığınız zaman sürekli yayın yaparken darlanmak taciz edilmek hoş bir durum değil
ama cz savaş alanı işte bir kişiye bu hakkı tanıdığın zaman herkes yayın açar cz'e geçer farm slotlarına geleni reportlar hadi ceza verin diye ortalık karışır.
İsterseniz 5k izlenin farm yaparken yayın açsanız da açmasanız da darlanırsınız orası ayrı. Zaten her ghostluyor denilen videoya ceza verilmiyor.
Ama durum açıkca ortadaysa ban veriyorlar. Şekil A.
Not: Asıl anlamadığım 2 ay önce olmuş olayı neden şimdi tartışıyoruz? 2 ay önce tartışsaydık :)
Eti koy derin dondurucuya zamanı gelince çıkar pişir bu ne ya?
Bu olay 2 ay önce oldu, bide Hope diye bir farmcı yayıncı var, dün biraz kestikte yayında tehditler savurdu, nicklerimizi almış, hepimizi bannlatacakmış. Bu videoyu zaten örnek diye ekledim.
Yayıncıların bu şekilde ayrıcalık beklemesi çok saçma.
yaw kardeş gm insiyatifi işte yayın açıyosun topluma hitap ediyosun ve senelerdir yalan söylüyorsun
kestiğin kişileri bu oyunu sil o itemleri bi yerine sok diyosun vs vs bi ton mevzu var anlaşmalı vs de karşıdakiin tbl açtığını bildiğim için açtım demeside saçma
neyse dicem o ki yeteri kadar oyunda kaldı zaten o kişi daha önceden banlaması gerekirdi
herkes merak ediyor bu zaman zarfında nttgame bu kişinin macro olduğunu bilmiyor muydu neyse konu dışı muhabbet boşver onu
Yayıncıların normal oyunculardan hiç bir farkı yok arkadaşlar önce bu konu ile ilgili ortak noktada buluşalım. Diğer bir konu ise yayınları ghostlamak; yani yayın yapan kişinin gittiği yerlere gitmek, onu tekrar tekrar rahatsız etmek.
Bu 1 kez olur, 2 kez olur 3 kez olur, ama yayını yapan kişiye hem oyunu hem yayını zehir eder ve bu gerçekten karşımıza kanıt olarak sunulursa karaktere kısa sürelide olsa uyarı niyetinde ceza verebilmekteyiz.
Ama ben yayın yapıyorum, bana dokunulamaz gibi bir durum söz konusu bile olamaz.
Savunduğunuz kişinin son yaptığı açıklamaları tekrar izleyin ve insanları, knight online oyuncularını ne olarak gördüğünü anladıktan sonra burada tekrar savunun lütfen.
Bilenler vardır ya da yoktur. Ben de twitch ortamında 2 senedir knight yayını yapıyorum. İlk zamanlarda çok fazla ghostlanıyordum. Ancak tanıldıkça ve izleyenler tarafından sevildikçe bu durum azaldı.
Yeri geldi 5 Asas oyuncusu aynı anda CP spike ile tekledi.
Yeri geldi Portu karakteri ile sadece üzerime oynandı. Genelde gülüp geçerim.
Ben çıkıp oyunumu oynuyorum, yayınımı baltalamaya çalıştıkları zaman da lüferson'a geçip izleyici kitlemle sohbet ederdim. Oyuncu beni ghostluyor diye de hiç kimseyi raporlamadım.
Şimdi böyle durumlarla çok karşılaşmıyorum. Karşılaşsam da duruma göre hareket ederim.
Ghostlamak ban sebebi değildir. Ancak abartıldığı zaman Gm ekibi tarafından ceza verilmesi mümkündür.
Ghost denebilmesi için kişilerin bariz bir şekilde size oynaması gerekiyor. Cz'nin belli başlı yerleri olan bowl, aoc gibi yerlerde denk geliyorsanız bu normaldir. Adam sizle denk gelmemek için uğraşacak değil. Ayrıca czde tahrik ve flood yasak değildir. Ben rakibimi kudurtmak için elimden geleni yapabilirim kimse karışamaz.
Önceki mesajlara bakarsanız arkadaş 3 tane twitch klibi atmış, 2si bowlda kesilmiş, 1i human town önü 2 ptye kafa atıp kesilmiş. Ghost diye bunları CRye atmış. Ne yapalım şimdi bu şahıs bowldayken yayında olduğu için kesmeyelim mi ? Gidiyor bazen bizim AOC slotuna, adamlar çağırıyor gidip kesiyoruz, kesmeyelim mi? Yayın açıyor diye kendini dokunulmaz sanıp milleti bannlatırım diye tehdit mi etsin ?
Dün mesela PKdayken sinir olduğumuz adamı peşpeşe 10 kereden fazla tekledik, yayın falanda açmıyordu, ne olcak şimdi bu adam report ederse bann mı yiyecez ?
Hayır ghostluyorum yalan yok, yakınsa gidip kesiyoruz. Ama bowlda ölüpte ghost diye ağlama. Bak attığın videoların hepsi ya bowlda ya da karus AOC slotlarında.
Karşı ırkın slotlarında veya bowlda ölüyorsun, ghost diye ağlıyorsun. Bide maymun diye ırkçı hakaretler ediyorsun.
Aynen güzel karakter. Utanmadan bide klipler atmış, gerçekten çok saçma. Ücra köşelerde peşine düşüp kessem tamam diycem bu açık ve net rahatsız etmedir. Ama bowlda ölüp, karşı ırkın farm slotlarında ölüpte ghostluyorlar diye CRye konu açıyorsun bide. Bu mantık ben yayıncıyım ayrıcalık tanıyın mantığıdır.
Cz belirli yer ve farm yapılacak bölgelerde belli cz de oyuncu olmadığı zaman rutin bir şekilde bu farm bölgeleri geziliyor yani bir yayıncıya rutin olarak dönülen farm bölgelerinde 3 defadan fazla gidemeyecekmiyiz ? gidilirsede ceza vereceksiniz. tebrikler büyük işlere imza atıyorsun.
Ghostluyorum yalan yok diyor bowlda ghost atmadım öldü diye ghost dedi diyor
ee ghostladığın zamanlar varmış bi kere normal kestiğinde haklı mı çıkmanı sağlıyor
ghost ban sebebi diye biliyorum bi mod ban sebebi değil demiş canlı yayın açıklamasında gmler ban sebebi demişler gm>mod gm nin dediği doğrudur diye düşünüyorum
moderatörler herşeyi doğru bilecek diye bir kaide yok
olayı bilmiyorum ama tüm okuduklarımdan çoğu yerde ghostladığın sadece bowlde ghost atmadığın sonucunu çıkardım ve sırf ghost banlatıcam dedi diye trigerlandın madem bu kadar legalsin kendine güveniyosun yayıncıyı kayle almayıp bu konuyu açmazdın
ghost ban sebebi değil de yazmışsın madem böyle düşünüyosun bence konu polemiik amaçlı yada algı oluşturup tırstığın noktayı haklı çıkartmaya çalışıyosun
attğın kilpten de hiç bir şey anlamadım taşı keserken yaptığın ghostlardan bahsediyorlar öldüğünde bişey demiyor banlatıcam demiyor hala ghostluyor demiyor ben mi izlediğimi anlamıyorum ?
yayıncıyı da izlemiyorum çoğu kişi yayınlarında kesemediği herkesi macrocu diye hitap ediyor demiş böle bişi varsa şunu bilmeli el elden üstündür + item farkıda olabilir :D
Bowlda ghostlamaya ihtiyaç var mı ? Dün aynı adama focus atıp 10dan fazla adamı tekledik, şimdi bu adam yayında olsaydı biz bann mı yiyecektik? Adam zaten gözümün önünde. Mesela bazen bakıyorum adam yok bowlda, twitchten bakıyoruz slotlar ne durumda, kasanlar oluyorsa gidip kesiyoruz, yoksa boşuna yürümüyoruz. Ghostlamak yasak değil, çok aşırı yayını yapmayacak dereceye kadar giderse uyarı cezası var diyor da merak ediyorum bu aşırı neye göre.
Klibin başlığını okursan eğer ne demek istediğimi anlarsın. Adam CSnin altında ölünce bunu ghost diye reportlamış. Ne yapıyım yayın açıyor diye bowlda boss keserken dokunmiyim mi ?
Adam bowlda gözümüzün önünde gezse ghost algılanır diye dokunmayacaz mı ? Veya Bizim ırkın farm slotuna gelirse ghost olarak algılanmasın diye dokunmayacaz mı ? O zaman biz de yayın açalım çökelim bi slota adam beni 1den fazla keserse ghostluyor diye reportliyim. Bu neye göre yapılacak madem ceza verilir dediler, bu neye göre verilecek açıklama yapılması gerekiyor.
Khenarth'ın yazdıklarını çok yanlış anlamışsın veya yanlış yorumluyorsun. Tekrar tekrar okuyabilir, şurasını anlamadım diye açık açık sorabilirsin. Cz pk alanıdır, istediğinizi istediğiniz gibi kesebilirsiniz. Sizin anlayabildiğiniz tam dilden söylemek gerekirse ghost'un suyunu çıkaran bir oyuncu varsa ve bu ispatlanabiliyorsa kısa süreli ceza verilebilir.
Üstte yazdıklarımı ve konunun tamamını okursan yazılanları anlarsın. Oyun ve sözleşme kurallarını incelediğinizde ghost hakkında bir ceza yoktur. Üstte yazdığım ve Khenarth'ın canlı yayında söylediği gibi durumu farklı bir boyuta getirirlerse kullanıcı kısa süreli ceza alabilir.
Mod ve Gm'lerin söylemlerinle bir zıtlık ya da bir uyuşmazlık bulunmamaktadır.
beni kestin anneme söylücem seni !!!
ya ben derdimi anlatamiyorum yada anlamıyorlar.
adam yayıncı diye aoc 'de kasıyorsa ve 20 dk içinde 5'er dk aralıklarla gider bu adamı kesersem ghostcu oluyorum e ben o zaman cz'e çıkmayım pk için farm slotları dönmeyim bu adam 4. kesişimden sonra reportlayıp ceza alacaksam.
sizin yaptığınız sadece bu olayı meşrulaştırıp ceza yağdırmak. daha yazmıcam yazdıkça derdimi anlatamıyorum.
Yok şimdi adam yayın yaparken beni kesecek, bana maymun diyecek, sonra ben de bu adamın yerini bildiğim halde gidip kesmiycem öyle mi? Ghostlamayı geçtim, öyle bir hakaret ettiği için özel olarak bile gider keserim. Böyle bir saçmalık olamaz. Adamın yerini biliyorsam niye gidip kesmiyim? Zaten CZde her killde koordinat yazıyor.
Adamı bowlda kesiyoruz ghost diye CRye atıyor. Tamamen ayrıcalık beklenen rezil bir durum. Şuana kadar ghosttan bann yiyen olmadı bu oyunda, olursa bu tamamen ayrıcalığa girer. Yeri belliyse neden gidip kesmiyim ? Kesmemem için bir sebep yok.
Nasılki ittifaklar oluyorsa dalmıyorum kardeşim kime ne diyorlar ve ceza almıyorlarsa aynı şekilde yerini biliyorum gidip kesiyorum kime ne diyebilirim diye düşünüyorum.
bu yayıncının partner olup olmaması, sabit ne kadar bir kitleye hitap ettiği ile alakalı olmalı. bana kalırsa açık seçik ghostlayanlar banlanmalı