Destekliyorum, oyunda ki grafikleri değiştirmek yerine kanatlara yada valkrie'lere de bir güncelleme getirilmesi grafiklerin toklaştırılmasından yanayım.
Destekliyorum, oyunda ki grafikleri değiştirmek yerine kanatlara yada valkrie'lere de bir güncelleme getirilmesi grafiklerin toklaştırılmasından yanayım.
Yenilik yenilik yenilik :)
Yeni kanatlarrrrr :)
Konu güncel.
Sadece kanatta değil valkirie de pathos gloves de vb. her şeyde görsellik olarak bir çok seçeneğin olması bence çok iyi olur.Örneğin : Dota 2 ve LOL gibi oyunlarda bir karakterin bir çok skini var.
+1 Destek :)
Yenilik her zaman iyidir.
New Wings :)
+1 SuperDestek ^^
Güncel....
Yeni kanatlar..
Bence oyun içinde görselliğe kökten bir değişim yapılmalı.
1-Yani yıllardır çoğu itemin görünüşü ve parlama olayı aynı.
2-Kanatlar değişmeli. Eklenebiliyorsa daha göze hoş gelen kanatlar eklenmeli.Dragon Wing aşırı büyük ve resmen ekranı kaplıyor 1920x1080p oynuyorum birde.
3-Boss'lar değişmeli her mob'un bossu o mob'a göre daha büyük olması çok basit geliyor artık. Renk ve elinde tuttuğu item en azından daha göze hitap edebilir.
Örn : Talosun rengini değiştirip herhangi bir renk yapabilirsiniz.
Örn : Troll King herhangi bir renk olabilir elinde tuttuğu o saçma şeyin yerine daha gösterişli birşey koyulabilir.
4-Rebirth sistemindeki 83/1/2/3/4/5 her lvl'a farklı renklerde sembol eklenmeli. Sonuç olarak 83/5 kasan adamın bir farkı olmalı diye düşünüyorum.
5-İtemlerin parlama konusuda artık değişmeli diye düşünüyorum. Yani yıllardır Raptor resmen yuvarlak yanan pembe birşeyle parlıyor. Buna ek Iron Impact - Sherion - Dark Wane - CHD.. Ve işin tuhaf yanı her poison damage farklı parlıyor oyunda burdada bir tuhaflık var.
Örneğin Utc itemleri > Moonlight - Azagai - Buju Polearm bunlardada poison damage basılı ama farklı ve göze hoş geliyor.
Şimdi birisi çıkıp kardeş onlar utc itemi bırakta farkı olsun diyecektir. Tabi ki farklı olmalı ama demek istediğim Raptor-Shard-Iron Bow vb. Poison damageli itemlerinde yanma şekli artık değiştirilmeli diye düşünüyorum.. Yani yıllardır baydı diye düşünüyorum
6- 1vs1 modu ( Duello ) oyuna eklenmeli diye düşünüyorum. Yani bahis oranıyla vs atılmalı. Bahislerde 100 - 200 - 500 Np ile olabilir.
Ve bu sisteme 80+ level sisteminin getirilmesi hiçbir sorun çıkarmayacaktır.
Ve 1 vs 1 modu NPT' lerin önüne geçilmesi adı altında her playerın Duello yapma aralığınıda altı saatte bir defa olarak ayarlanırsa çok iyi olur.
Örneğin Saat 12.00 ' da ;
80 + A ve B karakteri vs attı bir sonraki vs atabilmesi için saat 18.00' a kadar beklemeleri gerekecek.
Fikirlerim bunlar dikkate alınır mı bilemiyorum ama oyunu oynayan bizleriz.
Benim gibi düşünen vardır eminim.
Hem görselliğe hitab etmek hemde oyuncuların daha severek oynayacağı bir oyun yapmak sizlerin elinizde.
Arz - Talep bu yönde
Athena
JeepGrandCherokee
Fikirler paylaşılmalı.
Yeni kanatları oyuna entegre ettirebilecekmiyiz merak ediyorum ya :(
Bir düzenleme olmazsa bari şuan ki mevcut bu kanadı oyunculara açın :)
http://i.hizliresim.com/GvDZ8v.png
Konu güncel
AleciaWings veyahut gelecek olursa yeni kanatlar, 1 aylık olmasın süresiz powerupstorede bulunsun millet chaş ile çeksin,Achimentte kanat kalmayınca mevcut powerup daki kanat tercih edilmiyor,anca War premiumu olan chaosda ilk 3 e girebilirse altın renkte kanat takabiliyor,oda 4-5 saat sonra siliniyor.Tercihler ağırlıklı olarak kanat özelliklerinde 1- %(ekstra atak vermesi) 2-def,hp özelliği, ex kasan arkadaşlarımız zaten normal mevcut kanatı exsp kırdırabiliyor,
Ne yeni şeyleri ne diyosunuz siz ya çocuk oyunum bu brader git wolf team oyna o zaman boş boş konuşuyosunuz
Ya bütün çoluk çocuk burda toplanmış ne dionuz siz ya bebe oyunumlan bu gidin başka oyun oynayın o zaman wolf team oynayın lol oynayın ne diosunuz siz ya oyun çoluk cocugun dikkatini çekicek die yeterince içine ettiler zaten yeni karakter vs vs. boşa saçmalamayın yani gidin başka oyun oynayın
Merak ediyorum bu kadar atar yapan saygısız bir insan kaç yaşındadır diye hoş kaç yaşındaysanda yaşının vermiş olduğu gibi davranmadığın kesin.
Sadece bir kaç şey demek istiyorum sendeki kafa yapısına göre ;
Teknoloji de gelişmemeliydi.
3310 - A1018 - Siemens C55 kullanmaya devam etmeliydik..
Yenilikler hoşuna gitmediyse git pvp ' de oyna 1299 patch felan
Senin neyine usko :cool:
Yahu kanat kalksın onun yerine başka bir eşya yapılsın. PK da ekranı mahvetmekten başka bir işe yaramıyor sizde geldiniz yeni kanatta yeni kanat yapmayın lütfen.
Bir yorum atmadan önce karşıdakinin ne demek istediğini anlamanı öneririm. Kalabalık bir pk ortamında kanatlar görüntü kirliliğinden başka birşey değil. Bir özellik eklesinler ben kanatları hiç görmeyeyim istersen bütün haritayı kaplayan kanat tak umrumda olmaz tamam mı??
Dragon wing's dışında geri kalan bütün kanatlar sanki paintte çizilip oyuna entegre edilmiş gibi:) çok kötüler ve pk ortamında hiç hoş gözükmüyorlar.
Sen istediğin kadar kendini parçala...PK ORTAMINDA birsürü şey görüntü kirliliği yapıyor kanat hiçde yer kaplamıyor bence.. Gayet güzel ve hoş duruyor yeni kanatlar dahada güzel olucaktır ayrıca :S bütün haritayı kaplayan istediğim kanadı takarım seni ilgilendirmez o zaten :D
Güncel Kalsın
ortadabi problem yokken tartışma başlatan sensin ve kanatların önümüzdeki süreç içerisinde yeni kanatlarında güncelleneceği söylenmişti zaten ..Sen kanat istemiyorsun diye olmuyacak birşey değil yani sonuçta..senin wariiorun veya ekranını kaplıyor diye kanatların kaldırılması söz konusu değil kardeşim x)
Değişiklik iyidir.
Oyuna yeni bir renk geleceğine katılıyorum,birde şu kanatların boyu küçülse :)
Konu güncel.
Pazar Sabahına Güncel.New Wings :rolleyes:
Yeni kanatlar istiyoruz.
Gündem yoğun.Güncel.
Kanattlarrrr :)