Görevimiz, iyi geceler keyifli oyunlar dilerim. :)
Printable View
Görevimiz, iyi geceler keyifli oyunlar dilerim. :)
Şimdi söyle bi sorun belirtmek isterim ben twich tw bazı sorularımı anlık olarak sormak istiyorum ve sizin gibi 10 20 kişi böyle flood atarak benim sorum kaybolması sagliyorsunuz.
Peki siz hakkınızı ararken bizim sordumuz sorular flood yüzünden görülmesinde napcaz sizde bizim hakimiz gasp ediyorsunuz.
Bu konular da forum var. Veyahuta 1 kere yazarsın 2 kere yazarsın ama flood başkasının hakıni gasp edmis oluyorsun.
-herkes özgürdür lakin başkasinin özgürlüğüne gelene kadar.
o kadar egolu adam degıl yahu bıyıklı sadece