Sen hiçbir şeyin olacağına ihtimal vermiyorsun ama hesabının üzerinden geçmeyen item kalmamış. Ne diye köprü vazifesi görüyorsun anlamadım.
Telefon numarana kayıtlı başka bir hesap her zaman sıkıntı yaratır.
Printable View
Sen hiçbir şeyin olacağına ihtimal vermiyorsun ama hesabının üzerinden geçmeyen item kalmamış. Ne diye köprü vazifesi görüyorsun anlamadım.
Telefon numarana kayıtlı başka bir hesap her zaman sıkıntı yaratır.
aynı zamanda ScORp_LiON detaylı inceleme diyorsun sosyalpaylaşım sitelerindeki gönderilerinizin altında ben daha hiç olumlu yoruma rastlamadım.Herkes dert yanar olmuş.kendi hesabım sahte facebook sayfasının reklam vermesiyle soyulduğunda biz sineye çektik neden yine biz haksızız, çünkü uyanık olmak zorundayız sahte facebook reklamı veren sahte sayfanın sahipleride eminim şuan mükemmel bir tatilin keyfini çıkartıyorlardır.
Sanırım konunun uzun olması sebebiyle biraz yanlış anladın.Ben köprü vazifesi görmüyorum ve geçmeyen item derken neyi kastetdiğini anlamadım?Kapatılan hesabıma bahsedilen itemler gelen cevaplardada söylendiğini göreceksin kesinlikle girmemiş.O bahsedilen hesaplardan hiç bir ticaret yapılmamıştır.ismini bile bilmedğim hesabımla aynı zamanda kayıtlı olan başka bir hesap bedelsiz item almış.Telefonuma kayıtlı başka bir hesap sıkıntı yaratma ihtimali var evet.ama bu cümleyi kurup kestirip atmak biraz mantıksız olur .benim tüm hesaplarıma otp yapmam mümkün değil ve hatırlamak zorunda olduğumu düşünmüyorum.Eğer bahsedilen hesapda çalındıysa bunu oyunun yöneticilerinin basit bir şekilde anlaması ve düzeltmesi gerekir
Sahte sayfaları Facebook kapatıyor ama yenisinin açılması 1dk'yı bulmuyor ve sponsorlukla tanıtım yapıyorlar. Aslında yapılması gereken şey çok basittir, Knight Online sayfasını beğeniniz ve bunun haricinde gördüğünüz hiç bir Knight Online sayfasına giriş yapmayınız. Ben Knight Online sayfasını beğenmek zorunda değilim de diyebilirsiniz. O zaman bilgilerinizi hiç bir yerde paylaşmayacaksınız. Nttgame sizden asla bir siteye girip ödülünüzü aktive etmenizi istemez ya da sizden bilgilerinizi istemez. Resmi portal haricinde hiçbir yere kesinlikle id ve şifrenizi yazmayınız, gerekirse portalı sık kullanılanlara ekleyiniz ve sadece oradan giriş yapınız.
mükemmel aydınlattın beni çok teşekkür ederim ya.Bence ''nttgame o tarz hırsızlıkları çözmek ve adaleti sağlamak için elinden geleni yapar, oyuncusunu kaybetmez'' desen daha yerinde olurdu.demekki pek önemsenmiyor öylemi?ve kurduğun cümleler şu tarzda ''Hoşuna gitmiyorsa, gitme boşuna'' ''zormu geliyor oynama kardeş?'' ben bu şekilde algılıyorum.begenmek zorunda değilsiniz ne demek abi böyle kılıflar bence hiç yakışmıyor.ben bu oyunu oynuyorsam tüm yenilikleri anında görmek istiyorum.Hırsızlarda sayfa açmış begendiğim için suçlumuyum?senin burda o tavrı sergilemen o siteyi yapanın haricinde maduruda 1 adım geriye göndermene sebeptir.