Ben 5 gündür Oyuna giremiyorum forumlarda orda burda 5 gündür basbar bağrıoruz ne zaman düzelicek bu durum ?
Printable View
AF getirilmeli suçlu suçsuz cok kişi banlandı ve cok kişi oyuna geri dönecektir işte o zaman PVP ZEVKİ' nasıl anlarız :)
Hayırlısı olsun 2.oyuncu mahkemesi sırasında böyle bir açıklama gelmişti ama mahkeme devam ettiğinden ertelenmişti
öncelikle merhaba ben hiç katılmıorum bu konuya çünkü ben .çarıma giremiyorum sebebi ise hakkaride ASKER olmam 3 ayım kaldı şimdi benimde carım silinse onca emegime yazık diilmi kritik bölge oldugundan çarşımız yok yetkililerin yardımcı olmasını istiyorum keyfi bi durum söz konusu deil el mahkum kolay gelsin
Ben çoktan sildiler diye biliyordum, silinmedikleri iyi olmuş.
Doğrudur oralarda çarşı yüzü görmek bazen aylarca imkansız oluyor. Ben askerliğim boyunca sadece 1 kere çarşıya çıkabildim onda da bozulan bilgisayara parça aramak için.