Originally Posted by
GengaR_AreS
Şu ghost olayından adam banlamak kadar saçma bi şey yok bana kalırsa. Bi sürü tartışmalı kavgalı adam var oyunda. Koordinat koordinat takip eder keser, flood atar, kazık çakar, kuriana girer inadına kitler, ice mage tutar küpletir, sadece pkda ona oynar vs vs. aklınıza ne gelirse yapar. Şimdi bu tür şeylere maruz kalan adam sırf yayıncı olmadığı için bi şey yapamıyor. :D Ama aynı şeyleri yayıncılara olursa, karşısındakini banlatabilir. Şunu merak ettim; oyunda karşı ırktan biri bu yazdıklarımdan başka nasıl "rahatsız edici" hareketler yapabilir? Bunları yayıncıya yaparsan ceza var ama başkasına yaparsan oyna devam mı oluyor yani? :)
CZ'de yaratık lure yapmak bile ban sebebi değilken sırf yayıncıyı rahatsız ettiler diye birine ceza vermek ne kadar adil acaba?
Geçenlerde denk geldim 250-300 izleyicisi olan biri trollde farm yaparken 2-3 kişi gelip bunu kesti diye "klip alın klip alın, şikayet edecem" demeye başlıyor. Bu mudur yani rahatsız etmek? E bu ceza sebebiyse ben de yayın açayım ve 24 saat tek başıma farm yapayım cz'de, kimse dokunamasın!
Biri aydınlatırsa memnun olurum.