Hee. Hem yayın açıp kendilerini izlettiriyorlar, hemde videodan bakıp kesince isyan mı ediyorlar. İnternet kafede cs 1.5 mi oynuyoruz lan :D
Printable View
Bence sonradan türetilmiş bir tabir. Abi beni kestiler dediğinde seni karusların elinden almadım mı ahdhdhagagags :D
Çok çok saçma ya. Ben şuanda yorum yapacak birşey bulamıyorum. Ben oyun oynamayı yıllar önce bıraktım, oynadığım zamanlarda yayın mayın diye birşey yoktu, şimdi çocukların oyun oynayanları açıp izlemesi bana çok tuhaf geliyor. Bizim paramız olmazdı yarım saat bile actıramazdık abileri izlerdik kafede ama o başka bu başka şimdi.
Arkadaş ne uzattınız ya. Adam sizin takip ettiğinizi kanıtlamak için Cz yi dolanmış hala bowl cs diyorsunuz. Farm falan diyenler bile var, iyice komikleşmiş. Adamı gittiği yerlerde yayından bakıp takip etmişsiniz işte. Kendin de söylüyorsun zaten evet ghostladım diye. Ceza sebebi olmayabilir, ama sütten çıkmış ak kaşık da değilsiniz. Onun da hatası size fazla çıkışmış, siz de baya baya adama uyuzluk yapmışsınız. Gecikme koyar bundan sonra olur biter. Yayın muhabbetini hiç sevmem izlemem de, ama haklılık payı var isyan etmekte. Gereksiz uzadı konu bana kalırsa.
Kardeş bowl diyorum bowl. Yani ghostlamayı geçtim, adamı bowlda CS keserken kestik, ghost diye CRye atmış. Hani bowl varya CZnin kalbi, boss kesilen yer, işte orası, yayında olduğu için orda ona dokunmamamız gerektiğine inandırmış kendini. Geldi konuya 10 tane video koydu, 7si bowlda, 3ü karşı ırkın aoc slotunda. Bowla girdin yayının açık diye kesmiyim mi ? Veya bizim aoc slotunda yayının açık diye kimse seni ellemeyecek mi?
Bowlda, aocta ghost mu olur? Gider cznin ücra köşelerine, towndan kalkar gelirim 5 kere keserim o videoları falan atsın tamam bu ghosttur, ama bowlda ölüpte beni ghostluyorlar diyip CRye atmak nedir.
Hocam gördüğümü söylüyorum ben. Cs olayında evet kapıştınız kestiniz ona lafım yok. Ama 2. gün devam etmiş yapma allah aşkına. İşte o kısımda haksızsınız. Ceza sebebi olup olmaması değil olay. Devamı gelmiş o ya da bu şekilde. Bildiğin adam nerede siz oradasınız. Denk geldi kestik değil orası kusura bakma, basbayağı gıcıklık gördüm ben. Adamın hatası sizi banlatırım demesi, sizin de buna karşılık daha da azıtmanız. Doğruya doğru.
bunu anlatmaya çalışıyorum yok yayın açmayacakmış yok delay koyacakmış yok aocda farm atanı 10 kere kesmeymiş alakasız yorumlar var
tmm delay koyması gerekir ama git oyun içi bul ne diye yayını izle bul kes adamı darla çileden çıkar hoş değil bunlar yaptım diyor ve hala bowlda kestim cr repota takılıyor
bu arada @lord_archer yayında söylenen şeyler maymun vs hakaret oyun içi kendi cezanı vereceğin mevzu değil
hakaret olarak algıladıysan gider suç duyurusunda bulunursun
yetkilier diyor oyunda kendi cezanızı kesemezsiniz cr report atarsın onlar işlem uygularlar ama yayın hakaretini değil oyun oynamanı engelleyen şeyleri
katili öldürmekle aynı şey intikama girer ve ortada öldürme vardır kişi her ne kadar katil de olsa öldüren kişi ceza alır bu sebeple kendi cezanı kendin kesemezsin oyun kuralları açık yayında söylenenlerin oyunla bağlantısı yoktur
Hem yayın açıyorsun insanlar beni izlesin diye hem de izleyen insanlar seni kesince ağlıyorsun.
Yani şunu mu istiyorsun? Ben yayın açtım benim olduğum yere rakipler gelmesin. Bu mu yani?
Adam seni yayınına bakıp kesiyorsa zaten ona konumunu sen söylüyorsun. Ayrıca seni keseni tebrik etmek lazım çünkü rakibini tanıyor, yayından veya değil takip ediyor. Ezbere oynamıyor. Sen de o adamı bul takip et yayından engelle veya yayın açma. Ezbere oynama yani düz mantık.
Kendi elinle insanlara kopya ver sonra benden kopya çektiler de. Güzel kafaymış kardeş güle güle kullan valla.
Hocam aynı şeyleri yazıyorsun sürekli. Anladım tamam bowl. Bu senin adamı takip ettiğin gerçeğini değiştirmiyor. Adam size uyuz olmuş siz de adamı darlamışsınız. Bu kadar basit. Bowl ya da aoc adamlar quest kesiyor her questte dibinde bitiyorsunuz. Adamın yayıncı olması nasıl ayrıcalık sağlamıyorsa, yayın açmış olması da size yerini bulup sürekli darlama hakkını vermiyor. Adamı kestin diye değil takip ettin diye reportlamış seni. Bowl falan deme artık gözünü seveyim o kadar da kör değiliz.