-
weapon breaker hk.
red potun kaldırılmasıyla cpsiz bomboş bi karaktere dönen asasa en azından bir düzeltme olarak önce npcye sonra drakiye getirilen ne olduğu belirsiz weapon breaker'ın 7den sonra reb basılabilir hale getirilmesi gerektiğini düşünüyorum.
wb9 çok etkisiz bir item, wb10 da aynı şekilde aşırı pahalı ve ulaşması zor çoğu server için kimi serverda imkansız.
bu itemi rebden yürüyebilirsek şuansattıklarının bir katı daha karivdis satarlar, üstüne 14-15reb'i en azından ap'yi biraz daha toparlar ve silah daha işe yarar hale gelir. asas için de düzeltme sayılabilir.
-
aynen katılıyorum kesinlikle rebirth gelmeli WB için... böylesine değerli bir item +7 +8e basılınca alttan yazı bile geçmiyor o da komik bir olay...
-
iyi olurdu ama biyerde mevcut olan wb ler biter oyundaki. hani wb oyundan kaldırıldı diyolarya npc de satılmıyo drakiden düşmüyo. troll warriorda 8 saatte 1 tane düşüyomuş ama ordan gelcek 1 taneyle olmaz bence
-
Jamadar droplarinin iyilestirilmesi lazim.Hemen oyundan jamadari “neredeyse” kaldirdilar,oyuna extra jamadar def veren belt soktular ve ulasilmasi cok kolay!
-
Mirage daggera reb basılırken wb ye basılmamasi saçma gerçekten