-
Asgard/ IJagerMaister
19-12-2014 tarihinde Asgard 1 Serverinda under the castle sırasında charım aniden DC oldu ve bir daha chara giremedim siteye giriş yapıp baktığımda "Blocked for 3rd party tool in game by operator" diyor ancak oyunda herhangi illegal bir yazılım falan kullanmadım hiç açmadım bile ticket attım 2 gündür bekliyorum hiç bir cevap yok! Under the Castle esnasında 1 tane ksc almıştım işe yarar mı bilmiyorum ama gördüğünüz gibi koxp falan yoktu. Beni banlayan GM ERYUDES sanırım.
KSC: (aynı ksc dir arkadaşlar 2 siteye yükledim)
http://i.hizliresim.com/J76qPB.jpg (benim charım IJagerMaister)
http://www.resimupload.net.tr/image.php?di=AJ6Q
buda bir arkadaşım oda elle oynuyodu ben ban yedikten sonra pm atmış sanki cevap gelicekte : http://www.resimupload.net.tr/image.php?di=AS8E
herneyse burda bişey çıkmazsa bile bana ne yapmam gerektiğini söylerseniz sevinirim arkadaşlar
Bunlarda Ticketlarım :
NDD-787-87577 (ingilizce)
ve
KWC-636-70586 (türkçe)
-
Bilet göndermen gerekli.Forumdan hesap desteği verilmiyor deniliyor.Umarım bir kabahatın yoktur ve banın açılır.Yalnız clan başkanın Artistanın kosp kullandığını kendim gördüm arkadaş değil iseniz clanı bırak.
-
arkadaş değiliz bilmiyorum eslantta görev yapardık hep elle yapıyodu. Bilgilendirme için sağol. Ticket attım türkçe ve ingilizce charda da gold pre vardı sence ne zaman dönüş yaparlar
-
Yok mu yardim edebilecek?