Tab Content
No More Results

34 Visitor Messages

  1. View Conversation
    http://dosya.co/vok11de8aenn/DxDiag.txt.html artık bir el atıp bu sıkıntıyı çözmeniz gerekiyor dxdiagımı attım ve oyun 1 haftadır duruyor bircok oyuncuda bu problem var oyunu oynayamıyorum masaüstünde sadece duruyor ne zaman çözülücek bu sorun?
  2. View Conversation
    Terfi etmişsin hayırlı olsun
  3. View Conversation
    Merhaba,

    OTP bloke oldu bu yüzden OTP sitesine girip sıfırlama yapamıyorum. OTP Sitesinden Mobil Doğrulama yapmaya çalışıyorum fakat SMS GÖnderilemedi diye hata veriyor.

    Portal sitesinden 5 npoint karşılığında Portala girişte OTP'yi kaldırmaya çalışıyorum ama 5-6 kere denedim her seferin 5 npoint gitti ama sms gelmedi.

    Şimdi ben ne yapacağım ? Lütfen yardımcı olur musunuz.
    Ticket attım cevap yok, konu açıyorum cevap yok ben ne yapacağım durduk yere gitti karakterim.
    SMS gelse sıfırlayıp düzelteceğim ama SMS gelmiyor...

    Bilet numarası : RJG-375-54155

  4. View Conversation
    Selam abi ben Yusuf gaiadan abi 2 aydır 3 adet bilet attım cvp yok
    Konu karakterime gelen 2 günlük bronz premium silinmesi
    Bir adette beginner luck var karakterde ring basamıyorum yardım et abi lütfen Ugur abi bir sen yardımcı oluyorsun bilet numaram ; #IYH-312-26092
  5. View Conversation
    Selam. Eski hesabım hakkında yardımcı olmanızı istiyorum..

    Bilet Number : IVP-531-15767
    Bilet Number : MGX-954-81731

    Karakter Adı: ISwordfishI
    Sunucu: CARNAC-EAST
    Hesabın Kapatılma Tarihi: 11/04/2012
    Hesabın Kapatılma Sebebi: K2 Network Zamanında Aktarılmayan Eski Hesap olduğu için Aktif edilmedi.

    http://forum.nttgame.com/forum/showt...#axzz3KmD2035h
  6. View Conversation
    Öncelikle merhaba.

    27/11/2014 tarihinde bakımdan sonra birçok sunucuda meydana gelen topluca soyulma(hack) olayları için ne yapmayı düşünüyorsunuz. Bende bu olaydan mağdur olan birisiyim. Ticket gönderdim. Bunun ivedi olarak çözülmesini istiyoruz...Benimde birçok çok değerli itemim karakterimin üzerinden kayboldu.

    Teşekkür ederim.
  7. View Conversation
    bilet no:TWO-495-77285


    Bilette ayrıntılı bir biçimde herşeyi yazdım.
    Bileti daha önce 2 kez yolladım sürekli aynı şeyler yazıldı.
    Ben illegal hiçbir şey kullanmadım karakterim durduk yere gece oyundan çıktığımda soyulmuştur.Benimle beraber aynı şekilde birçok hacklenen karakterde bulunmaktadır bu durum asla rastlantı olamaz.Daha önce karakterim hiçbir kimseye karşı yanlış bir hareket veya suçlu durumda olmamıştır.Lütfen bana yardım edin.

    Hesap Hacklenme Tarihi:11.07.2014(22:00)-12.07.2014(11:50)
    -Şifre/Email değişikliği olup olmadığı(hayır sadece chara girilip itemleri alınmış e-postası değiştirilmemiştir)

    KARAKTER BİLGİLERİ
    KARAKTER İSMİ: RAXTOWBOSS (83 LWL WARRIOR)
    KARAKTER İD Sİ: cengomhmt5
    OYUN SUNUCUSU:– ATHENA serveri
  8. View Conversation
    mrba abim ben ögrenciyim 15 yasındayım. Cebimden harclıklarımdan boğazımdan 3 kuruş 3kuruş arttırdıgım ve biriktirdigim parayla gittim premium çektim durangokhan42 id li hesabıma Asgard serverine baslayabilmek için. 2-3 aydır oynamıyordum.Premium çektim ama bir de ne göreyim.Zindan hatası verdi discipline falan filan.pianadaki hesabım jaile düşmüş hiçbir bilgim yok bu konu ile ilgili ve çok zor durumdayım premium aldım ama boşa gitti o şuan çünki asgard da actıgım 1 level charıma giremiyorum . Şu mübarek ramazan ayında Peygamberımızın yuzu suyu hürmetine durangokhan42 id li hesabın piana serverinde Shakirhane isimli karakterini zindandan cıkartmanızı istiyorum asgardda yeni bir başlangıc yapabilmem için. Kesinlikle pianada oynayamayacagım zaten 51 levelmi 52 levelmi ne char altı üstü .Allah razı olsun.
  9. View Conversation
    Forum Nickini degistirmek istiorum StevieMoon
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 34
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Page 1 of 4 123 ... LastLast
About Infocid

Basic Information

Statistics


Total Posts
Total Posts
280
Posts Per Day
0.12
Visitor Messages
Total Messages
34
Most Recent Message
01-10-2016 10:58 AM
General Information
Last Activity
05-15-2019 04:38 PM
Join Date
05-26-2013
Referrals
0