Tab Content
More Activity

71 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Server: Gordion

    Nick: ChampionTurk01

    Sürekli tehtid ve küfür hakaret içerikli sözler





    sizden ricam artık böyle oyunculara dikkat ediniz
  2. View Conversation
    merhaba Cheat Reports bölümüne konu açmıştım fakat video sıfır saniye diyerek konuları kapatmışsınız videoyu başlatıp durdurduğunuz zaman herşey net gözükmektedir 1080p60fps şeklinde.videolar 1 veya 2 saniye hemen başlatıp durdurarak her şeyi görmeniz mümkündür.Bu eğer sizin için yeterli değilse videolar kaç saniye olmalıdır söylerseniz sevinirim iyi günler
  3. View Conversation
    TŞKLER 1 RESİM DAHA ATTIM ORDAN BAKABİLİRSİNİZ ADAM KÜFÜRBAZ HAYDO[IMG][/IMG]
  4. View Conversation
    Konusmanin tamami demişsinde kardeism orda zaten her sey açik ve net bir şekilde bariz ortada sonucta game mastersin bi arastirma yapsan görceksin ama hala sorunu çözmuyorsun az ilgilen ya biz anamiza bacimiza küfüretirmye gelmedik simdi bizdemi küfür edek anasina bacisina adamin bu şekildemi çözelim yani az ilgi lütfen ya...
  5. View Conversation
    konuşmanın tamamını yollayın demişsiniz zaten konuşmanın tamamı okadar öncesinde bir konuşma yok ki
  6. View Conversation
    Hey Khanzabal i had sent a cheat report but had some how forgot to add the video im really sorry i put another cheat report up with the video thanks alot
  7. View Conversation
    diğer açtığım cr konularınıda inceliyip bilgi verirmisinz lütfen ?
  8. View Conversation
    Merhaba hocam. CR'ye bir rapor göndermiştim. Tarih-Saat-Dakika olarak. ve KSC olarak tarih belli olacak şekilde raporu göndermeniz gerekiyordu diye açıklama yazmışsınız.
    Ben size saat dakika bile verdim orada. Kaldı ki video nun 1. saniyesinde duraklatıp kullanmış olduğum video çekme programında da ayrıca saniyesini de görebilirdiniz. Burada adamların benim hasta anama ettikleri küfürler yanlarına kar kaldı sayenizde. Adaleti böylemi sağlayacaksınız oyunda. KSC lerde çok fazla montaj olma olasılığı var diye ben video çektim. Siz Oyun Yönetici'sisiniz. verdiğpim tarih ayarlarıyla onların yazdıkları yazılara ve benim yazdığım yazılara bakarak kararınızı verbeiliridniz. Bu insanlar her gün pm atıp bana noldu banlatamadın mı şeklinde hala edepsizce cümleler sarfediyorlar.
    Raporumu tekrar gözden geçirmenizi rica ediyorum. Böyle aşşağılık cümleler sarfeden oyuncuları görmek istemiyoruz oyunda. farkındaysanız aynı klan oyuncuları hepsi de.
  9. View Conversation
    Zaten ksc yi "-" yönetimini kullanarak aldım nasıl tarih saat yok olmuş oluyor.
  10. View Conversation
    yorumumu geri çekiyorum.
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 71
Page 1 of 8 123 ... LastLast
Page 1 of 8 123 ... LastLast
About Khanzabal

Basic Information

Signature


Cheat Reports konuları açan kişi ve yetkili ekip tarafından görülmekte olan özel paylaşımlardır. Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları resmi forum, farklı forum sayfaları ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan hesaplar GM inisiyatifine göre cezalandırılacaktır.

Konular her gece 23:00'da arşive taşınır.
Arşiv bölümünü sizler göremezsiniz, bu yüzden lütfen konular arşive taşınmadan önce raporunuzu kontrol ediniz.

Statistics


Total Posts
Total Posts
10,350
Posts Per Day
28.32
Visitor Messages
Total Messages
71
Most Recent Message
09-18-2018 07:46 PM
General Information
Last Activity
09-13-2018 10:15 PM
Join Date
09-19-2017
Referrals
0